کافه تلخ

۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

آگاهی در خواب و برون فکنی کالبداختری (قسمت دوم)





ميزان واقعيت آگاهی در خواب در مقايسه با تجربه برون فکنی کالبداختری بسيار ناچيز است.
ولی اين دليل بر هم سنخ نبودن اين دو تجربه نيست. حالت خاصی که دانشمندان رو به خودش جلب کرده حالت بی حسی کامل بدن درخواب ميباشد۱.
اين حالت در خيلی از موارد به اينصورت پيش مياد که شخص خودش رو عاجز از تکان دادن بدنش ميبينه و اکثرا از اين حالت به وحشت ميفتن ولی بعد از مدتی اين حالت از بين ميره و شخص ميتونه بدنش رو تکان بده.
اتفاقی که در اين حالت افتاده اينه که بدن هنوز خوابه ولی انسان آگاهيش رو بدست آورده به همين دليل تا بيداری کامل بدن شخص امکان هيچگونه تحرک رو نداره.
اين حالت کاملا طبيعيه و درصد زيادی از مردم حداقل يکبار در زندگيشون اين حالت رو تجربه کردن. من خيلی از اين حالات رو تجربه کردم.
انسان ممکنه حس کنه چيزی روی سينه اش نشسته و اين احساس اونو به وحشت ميندازه.
وقتی حالت بی حسی کامل به من دست داد من فکر ميکردم چيزی روی من نشسته که اين فکر به ذهنم رسيد که نکنه جن باشه.
ترس من وقتی پايان پذيرفت که به حقيقت اين اتفاق آگاه شدم. در کسانی که در خواب آگاه ميشوند اين حالت وجود ندارد.
ولی وقتی برون فکنی کالبداختری رخ ميدهد اين حالت دقيقا وجود داره.
در حقيقت انسان وقتی ميتونه برون فکنی کنه که ديگه از حواس پنجگانه اش استفاده نکنه و ديگر هيچ احساسی رو از بدنش دريافت نکنه.
اگه بخوام ساده تر بگم وقتی ما بتونيم بدنمون رو به خواب ببريم و هنوز آگاه باشيم احتمال برون فکنی کالبداختری بسيار بالاست.
اينکه ميگم احتمال چون عوامل ديگری هم در موفقيت برون فکنی کالبداختری تاثيرگذار هستند که انشاءالله در فرصت مناست بيان خواهم کرد.
ولی سوالی که ممکنه برای شما در اين لحظه پيش بياد اينه که چطور ميشه از آگاهی در خواب برای برون فکنی کالبد اختری استفاده کرد؟

محيط و شرايط موجود در آگاهی در خواب تقريبا با محيط و شرايط موجود در تجربه برون فکنی کالبداختری يکی ميباشد. آگاهی در خواب در واقع شامل همه تخيلات غنی ذهن ميتونه باشه که ما به اونها واقعيت بخشيديم و همچنين شامل خيلی از تمايلاتی است که مانع از ديدن حقيقت ميشود.

آگاهی در خواب و برون فکنی کالبداختری درجاتی دارند. آگاهی در خواب ممکن است فقط شامل توهم باشد که در اين صورت انسان ميتواند از آن برای رفتن به درجه ای بالاتر از آگاهی و ملاقات با موجودات غير آلی (کارلوس کاستاندا از موجوداتی که در دنيای اختری وجود داشتند و غير انسان و حيوانات بودند به عنوان موجودات غيرآلی نام ميبرد) استفاده کند.
حقيقت اينست که آگاهی در خواب خود نوعی برون فکنی کالبداختری ميباشد.
ولی معمولا به دليل کامل نبودن اين برون فکنی از آن به عنوان تجربه ای که در آن خواسته های ذهن ناخودآگاه و نفس برای تشکيل محيط بخصوصی تاثير بسزائی دارد.
حقيقت ديگری هم وجود دارد، شما ميتوانيد از آگاهی در خواب به مرحله برون فکنی کامل برسيد. در واقع راحتترين روش برای دستيابی به برون فکنی کالبداختری تجربه آگاهی در خواب و ارتقاء دادن اين آگاهی برای وارد شدن به بعد دنيای اختری.
برون فکنی کالبداختری خود دارای درجات ديگری است و فقط به برون فکنی در دنيای اختری موازی دنيای فيزيکی ختم نميشود. در صورت پيشرفت سطح انرژی و البته موارد بسيار مهم ديگر(در اينجا از ذکر آنها خودداری ميکنم) ميتوان به سطح بالاتری از دنيای اختری وارد شد.

مکانی که هيچ چشمی نديده و هيچ گوشی نشنيده.
مکانی که نمی توان بيان کرد. فقط عظمت آن را و آرامشش را ميتوان احساس کرد. آگاهی در خواب راه بسيار مناسبی برای پيشرفت از لحاظ روحی نيز ميباشد.
قدرت انتقال فکر و فعاليت چاکراها بيشتر شده و شما احساسهايی را خواهيد شناخت که ممکن است پس از بيداری از بيان آنها عاجز بمانيد.
وقتی شروع به فعاليت در اين زمينه کرديد با موجودات منفيی برخورد خواهيد کرد که سعی ميکنند مانع از پيشرفت شما بشوند. قبل از تمرين از خدا بخواهيد به شما در اين راه کمک کند. صادقانه نيت کنيد. خيلی ها به کلمه نيت حساسيت دارند.
ناشناخته هميشه مقدس بوده و هست.
از خود ناشناخته ای بسازيد که امروز برای شما آشناست ولی ديروز غريبه ای بيش نبود که صورتش را در پس حجاب نرسيدن مخفی نگاهداشته بود.