کافه تلخ

۱۳۹۰ بهمن ۱۷, دوشنبه

پیشگویی های حسن ‌الشارني بزرگترين پيشگوي ستاره‌ شناسي

سرويس بين‌الملل تابناك ـ حسن ‌الشارني كه از او به عنوان بزرگترين پيشگوي ستاره‌شناسي ياد مي‌شود، گفت: كشورهاي عربي سال سياهي را در پيش دارند و پايتخت‌هاي اين كشورها آبستن حوادث خونيني است.

او كه با يك خبرگزاري ايتاليايي سخن مي‌گفت افزود: ليبي بيشترين حوادث را شاهد خواهد بود و در تونس هيچ اتفاقي رخ نخواهد داد.



او پيش‌بيني كرد، احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور ايران بار ديگر در انتخابات پيروز خواهد شد و ايران به بالا‌ترين مراحل غني‌سازي اورانيوم دست پيدا خواهد كرد و نيروگاه بوشهر شاهد عمليات خرابكارانه خواهد بود!

الشارني براي بسياري از مقامات اروپايي نيز پيش‌بيني‌هايي كرده و از ظهور مقدمات جنگ‌هاي طولاني مدت بين مسيحيان و مسلمانان نيز سخن گفته است.


الشارني چند ماه پيش از مرگ عرفات، «مرگ مجهول» او را پيش‌بيني كرده بود و چند ماه پيش نيز گفته بود: با كمال شگفتي در پيشاني‌نوشت مصر تظاهرات گسترده عليه مبارك مي‌بينم!



این هم پیش گوئی های قبلی این پیشگو


▪ از همین پیشگو در سال 2005 بخوانید

سال 2005، بوش و ابومازن ترور می‌شوند! گزارش سرویس بین‌الملل شریف نیوز، «حسن الشارنی»، منجم و معاون رئیس اتحادیه جهانی پیشگویان، كه پیش از این مرگ مشكوك «یاسر عرفات»، رهبر حكومت خودگردان و همچنین مرگ پرنسس دایانا در حادثه‌ای را پیش‌بینی كرده بود، اوائل سال جاری میلادی در گفت‌وگو با رویترز اعلام كرد: در سال 2005 شاهد چند تغییر و تحول سیاسی در جهان هستیم و مهم‌ترین آن‌ها ترور جورج بوش، رئیس جمهور آمریكا، در نیمه دوم سال آینده، به روشی مشابه با ترور «جان اف كندی» و نیز ترور «ابومازن» نامزد برجسته انتخابات فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی در پیش‌گویی خود گفته بود: سال آینده پادشاه عربستان می‌میرد و شارون از قدرت عقب‌نشینی می‌كند، اما پس از وی هیچ تغییری در سیاست صهیونیسم در منطقه به وجود نخواهد آمد. شارنی در اولین روز ژانویه سال 2004، در شبكه تلویزیونی العربیة، مرگ یك مقام بلند پایه فلسطینی را در وضعیتی مبهم پیشگویی كرد. وقتی در ابتدای برنامه از وی سئوال شد، این مقام بلند پایه كیست؟

پاسخ داد: این شخص «یاسر عرفات» است و به شكلی مرموز خواهد مرد. وی همچنین پیش‌گویی كرده بود، پرنسس دایانا در حادثه‌ای هولناك جان می‌سپارد، به طوری كه شهرت جهانی كسب می‌كند. 
شارنی كه در علم نجوم مدرك دكترا دارد، همچنین وقوع حملات 11 سپتامبر را در روزنامه‌های تونسی و مرگ یك هنرمند مشهور تونسی را اعلام كرده بود. به گزارش این خبرگزاری، شارنی گفت:
در سال 2005 شاهد وقوع نشانه‌های فلكی هستیم كه بیانگر حركت سیاره زحل از سرطان به سوی عقرب در ژوئیه و همچنین بروز كسوف كلی در اكتبر هستیم كه این حركتهای فلكی به شكلی چشمگیر بر حوادث خاورمیانه اثر خواهد گذارد؛ به طوری كه صدام، رئیس جمهور مخلوع عراق، پیش از محاكمه‌اش خواهد مرد و صدامی دیگر ظهور می‌كند. 
این پیشگوی تونسی در ادامه تأكید كرد: 
بروز حوادث بزرگ در مصر نیز منجر به تغییر روند سیاست مصر می‌شود؛ به طوری كه شاهد تغییر اساسی دولت مصر خواهیم بود. در زمینه امنیت جهانی نیز شارنی چنین پیش‌گویی كرد:
كشورهای اروپایی شاهد چند فاجعه دردناك خواهند بود و چند عملیات تروریستی در اروپا اتفاق خواهد افتاد؛ اما گسترده‌ترین این حوادث بی‌نظیر درانگلیس و به ویژه در لندن خواهد بود. وی همچنین افزود: 
عملیات بزرگ تروریستی دیگری نیز در شهرهای آمریكایی به وقوع می‌پیوندند و یك حادثه انفجار هواپیما نیز در این كشور رخ خواهد داد. این منجم جهانی همچنین تصریح كرد: 
حادثه‌ای دیگر كه وقوعش را نزدیك می‌بینیم، در آغاز سال آینده رخ می‌دهد و آن مرگ پاپ ژان پل دوم، رهبر كاتولیكهای جهان، و همچنین وقوع عملیاتهای گسترده‌ای در تل آویو است. پیشگویی‌ها‌ی منجم تونسی «بوش كوچك»، «ابومازن» فلسطینی و «ایاد علاوی» عراقی سال آینده میلادی ترور می‌شوند، ایتالیا و انگلیس هدف حملات تروریستی قرار می‌گیرند و «صدام» تكریتی هم قبل از محاكمه اش می‌میرد! دست كم، این چیزی است كه «حسن الشارنی» منجم تونسی برای سال 2005 پیش بینی كرده است!
او می‌گوید حركت سیاره مشتری كه ظاهراً یكی از سیاره‌ها‌ی نحس است، از برج سرطان به طرف عقرب، باعث می‌شود كه دگرگونی‌ها‌ی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خیلی سختی به وجود بیاید و... اینكه خدا به داد بعضی‌ها‌ برسد! می‌گویند، «الشارنی» آنقدر در كارش ماهر است كه هشت ماه قبل از درگذشت شاهزاده «دیانا» انگلیسی در اوت 1997 در «پاریس»، مرگش را پیش بینی كرده بود... همینطور مرگ «یاسر عرفات» فلسطینی را، آنهم در شرایطی مبهم! و حالا، این منجم تونسی می‌گوید «بوش كوچك» هم بعد از سختی‌ها‌ی زیاد پاییز آینده درست مثل «اسحاق رابین» اسرائیلی در یك مكان عمومی با تیر مستقیم ترور خواهد شد.
«ایاد علاوی» نخست وزیر در ناامنی‌ها‌ی عراق كشته می‌شود، «دونالد رامسفلد» وزیر دفاع را ترور می‌كنند، روابط گرم «كاندولیزارایس» وزیر خارجه با «بوش كوچك» سرد می‌شود، «محمود عباس» (ابومازن) فلسطینی بین ماه‌ها‌ی مه و ژوئن ترور می‌شود، كابینه «شارون» صهیونیست سقوط می‌كند و بقیه عمرش را روی صندلی چرخدار می‌گذراند،«صدام» تكریتی قبل از محاكمه اش می‌میرد و... خلاصه «الشارنی» 50 ساله آنقدر در كارش ماهر است كه شخصیت‌ها‌ی سیاسی و تاجران زیادی برای مشورت با او به دفتر كارش در طبقه سوم ساختمانی در تونس مراجعه می‌كنند