کافه تلخ

۱۳۸۶ آذر ۲۲, پنجشنبه

کالبد اختری

کالبد اختری چيست؟

انسان از سه سطح جسم - کالبد اختری و روح تشکيل شده است.
جسم: چيزی است که شما آنرا با چشمانی کاملا معمولی ميتوانيد ببينيد.
روح: موجودی فروهشيار که تمام کنترل های شخصی بدست آن انجام میپذيرد. مانند احساسات. شعور و ...

کالبد اختری:
اين کالبد رابطی است بين روح و جسم. مانند اينکه شما در فصل زمستان ميخواهيد يک لباس پشمی بپوشيد. بدليل خشن بودن لباس بايد يکه زيرپوش بپوشيد تا بدنتان آسيب نبيند. کالبد اختری را ميتوان مانند آن زيرپوش در نظر گرفت.
جنس کالبد اختری از ماده است به نام اکتوپلاسم که در بدن تمامی انسانها وجود دارد. و افرادی که ارواح را ظاهر ميکنند و به آنها جسميت ميبخشند تا بتواند شخص مقابل به راحتی روح را ببيند؛ مقداری از اکتوپلاسم خود را به روح قرض ميدهد تا روح بتواند خود را نمايان سازد. رنگ اکتوپلاسم معمولا به رنگ سفيد مايل به سبز فسفری است. بخاطر همين است که ميگويند بعضی از روح ها با رنگ سفيد ديده شده اند.

افرادی که طی الارض ميکنند نيز از کالبد اختری کمک ميگيرند. زيرا اين کالبد داراری سه نوع حرکت ميباشد.
۱- حرکت آرام که مانند راه رفتن معمولی است.
۲- حرکت متوسط که در آن پاهها ديده نشده و مانند سر خوردن بر روی هوا ميباشد.
۳- حرکت سريع که سرعت آن مقداری از سرعت نور پايين تر است.

اگر شما بتوانيد برون فکنی کنيد و اکتوپلاسم بدن خود را به کالبد اختری انتقال دهيد ميتنوانيد شما هم به هر جا که ميخواهيد سفر کنيد.

البته بايد به ياد داشته باشيد که کابلی از جسم اختری به جسم مادی متصل است که کار آن کنترل علائم حياتی جسم است. هر دفعه شما بخواب ميرويد. کالبد اختری از بدن شما جدا شده و به کهکشان میپوندد تا از نيروهای کيهانی تغذيه کند. و اين کابل کنترل علائم حياتی را به روح ميرساند. اگر اين کابل قطع شود شخص خواهد مرد. من روايتی از افراد قديمی شنيدم که ميگفتند وقتی عزرائيل می آيد تا فرد را با خود ببرد تمام رگ و ريشه های فرد را با خود بيرون ميکشد تا آنها قطع شوند و فرد بميرد. که منظور از اين رگ و ريشه ها همان کابل اختری است.

اين کابل از شبکه خورشيدی (بالای معده) کالبد به جسم وصل است و عده های معتقد به اينکه از انتهای نخاع به نخاع وصل است.

در هر صورت اين کابل به اندازه مو ميرسد ولس پاره نميشود. وليکن اگر شما فاصله ای زياد از جسم خود داشته باشيد و کسی شکی به شما وارد کند ممکن است اين کابل پاره شود. به خاطر همين است که ميگوييند اگر ميخواهی فردی را از خواب بيدار کنيد آرام اسمش را صدا بزنيد و خيلی آرام حرکتش دهيد.

شما هر شب هنگام خواب بطور غير هوشيار عمل برون فکنی را تجربه ميکنيد. پس چرا نتوانيد بطور هوشيار اينکار را انجام دهيد. اين کار خطر جانی ندارد مگر به هشدارها توجه نکنيد.