کافه تلخ

۱۳۸۶ آذر ۲۲, پنجشنبه

آگاهی در خواب


آگاهی در خواب یه مسئله ای است که به تمرین زیاد نیاز داره و اینطوری نیست که با یک شب تمرین به نتیجه برسید.
شب که به رختخواب می روید زیاد خسته نباشید تا بتونید تمرین رو بخوبی انجام بدید.
1- بدنتان را کاملا ریلکس کنید از نوک انگشتان پا تا سر همه اجزای بدن مخصوصا روی کمر و شانه ها و اجزای صورت بسیار دقت کنید که بخوبی شل شود ( مثلا بگویید انگشتان پای راست من شل و شل تر می شود)
2- وقتی احساس کردید به حالت ریلکس رفتید سعی کنید تا می تونید حالت ریلکستان را عمیق و عمیق تر کنید با خود بگویید من کاملا در آرامشم . من به ریلکس عمیقی فرو می روم .
3- سپس جریان انرژی را در وجود خودتان حس کنید که از پاها به سمت سرتون می ره فقط احساسش کنید و وقتی تونستید اونو احساس کنید ( یه احساس خیلی جزئی هم کافیه) اونو از پاها و دست ها جمع کنید و به سمت قفسه سینه ببرید . بعد به آرامی جریان انرژی را به سمت پاها و دست ها برگردونید.
4- در این مرحله شما در یک ریلکسیشن بسیار عمیق هستید حالا می توانید تلقین ها را شروع کنید:
من امشب در خواب آگاه می شوم.
من حتما در خواب آگاهی ام را بدست می آورم .
یا اینکه مثلا بگوئید من بادیدن کفشهایم ( یا هر چیز دیگری که زیاد با اون سرو کار دارید ) در خواب آگاه می شوم. واز همه مهمتر اینکه اگر من چیز غیر عادی در خواب دیدم مثلا اوج گرفتن از سطح زمین یا با سرعت خیلی زیاد حرکت کردن (یا کلا هر چیزی که در دنیای مادی اتفاق نمی افتد) حتما آگاه می شوم.
تلقین ها را به همین ترتیب ادامه دهید و آنقدر تکرار کنید تا خوابتون ببره.
مطمئن باشید با این تمرین حتما آگاهیتان را در خواب بدست می آورید. البته نباید انتظار داشته باشید که همان دفعه اول به نتیجه برسید ولی اگر هم رسیدید تعجب نکنید.
این بستگی به خود فرد داره که واقعا بخواهد به نتیجه برسد و هر گونه شک و شبهه را کنار بگذارد.
معمولا اولین بارهایی که در خواب آگاه می شوید چند ثانیه ای بیشتر طول نمی کشه و سریع بیدار می شوید ولی با تمرین می تونید کنترل رویاهاتون را در دست بگیرید و به هر جایی که خواستید بروید.
ممکنه در یکی از تجربه های آگاهی در خواب برونفکنی کالبد اختری را هم تجربه کنید.