کافه تلخ

۱۳۸۶ آذر ۲۲, پنجشنبه

تاثیر از فاصله

موقعی شما می توانید یک پیام روحی برای شخصی بفرستید که قبلا یک ارتباط عاطفی مثبت یا منفی با او بر قرار کرده باشید. اگر تنها در نقطه ای بنشینید و بر روی او تمرکز کنید به نتیجه ای نمی رسید. در این شرایط بهتر است درباره پیام یا خیلی بهتر درباره فردی که هدف پیام است به یک نوع احساس عاطفی قوی برسید.

برای شروع کار بهتر است ابتدا هرچه دقیق تر او را رؤیت کنید و تمام مشخصات او، از جمله مشخصات جسمی، ویژگی های شخصیتی، روش لباس پوشیدن، آهنگ صدا و ... او را به خاطر بسپارید.به این ترتیب یک تصویر ذهنی بسیار قوی و روشن از او به خاطر می سپارید. عده ای هم اعتقاد دارند اگر یکی از تکه های لباس یا سایر اشیا مربوط به او را بدست آورید، تا اندازه زیادی مفید و مؤثر است.

سعی کنید فرد مورد نظر را در محل زندگی اش مجسم کنید. اگر اطلاعات زیادی از او ندارید، از همان اطلاعات ناچیزی که درباره او و محیط زیست او دارید برای تجسم استفاده کنید.

درباره این مطالب بیشتر فکر کنید، تمرکز نکنید . اگر با فرد مورد نظر خاطرات مشترکی دارید،سعی کنید در ذهن خود یک بار دیگر این گذشته ها را زنده کنید.

اگر موقعیت اجازه می دهد پیام خود را با صدای بلند بیان بکنید،همانطور که اگر در مقابل شما ایستاده بود، با او سخن می گفتید. بتابراین نیازی به تمرکز نیست، شما باید احساساتتان را در عمل وارد کنید، بیشتر از آنکه یک کوشش ذهنی انجام دهید.

به محض آنکه پیامتان را فرستادید، دیگر همه چیزرا فراموش کنید.این موضوع بسیار مهمی است. اگر زیاد بر روی مساله یا پیام مورد نظر توقف کنید، این احتمال وجود دارد که این اطلاعات در ذهن شما تجزیه و تحلیل شود و جذب گردند. بنابراین دیگر در سطح روحی انتقال پیدا نمی کنند.