کافه تلخ

۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

پیام حضرت مریم در شهر فاطیما


لوسیا ، جاسینتا ، و فرانچسکو سه کودک شاهد واقعه فاطیما که حضرت مریم مقدس را دیدند
پیام( حضرت مریم ) مادر روحانی ، به یکی از سه بچه ای که بر ایشان در 13اکتبر 1917م در پرتغال متجلی شد این بود: نگران نباش فرزندم ، من مادر روحانی هستم که با تو سخن می گویم و از تو می خواهم که به نام من این پیام را به جهانیان اعلام نمائی
با این عمل تو دشمنی های زیادی بر می انگیزی اما در ایمان قوی باش و تو بر دشمنان پیروز خواهی شد
گوش کن و به یاد آور آنچه را که به تو می گویم:
انسانها باید بهتر شوند آنان باید از گناهانی که انجام داده اند و به انجام آن ادامه خواهند داد طلب بخشش کنند استغاثه به درگاه خداوند نمایند
تو از من نشانه ای میخواهی تا همه مردم کلمات مرا که از طریق تو به بشریت ارسال می شود قبول کنند ای معجزه ، تو همین الان خواهی دید معجزه بزرگ ، خورشید است
( همه دیده بودند،مومنین و کافرین ، دهقانان،شهری ها ، دانشمند و روزنامه نگار ، بی دین و کشیش )
و اما به نام من اعلام کن ، برای تمام بشریت کیفر بزرگی ( نه فقط امروز نه حتی فردا بلکه ) در نیمه دوم قرن بیستم خواهد آمد عدالت در هیچ سو حاکم نیست حتی در جایگاههای بسیار بالا شیطان حاکم است و تصمیم می گیرد امور را تنظیم کند حتی در بالاترین رده کلیسا رسوخ کرده است او موفق به نفوذ در روح بزرگترین دانشمندانی شده که سلاح هائی اختراع و تولید می کنند که با آنها می توانند نیمی از انسانها را در چند دقیقه نا بود کنند او نیرو های ملتها را در تصرف خود در آورده تا استفاده از این سلاح را در میان مردم اجباری کند چنانچه بشریت پرهیزگار نباشد من ملزم می شوم تا بازوی پسرم را (آزاد ) بگذارم عمل کند چنانچه آنان که در راس کلیسا و دنیا هستند با این رفتار به مخالفت بر نخیزند این من هستم که عمل کرده و از خداوند استدعا می کنم داوری هایش را بر روی انسان ها اجرا کند پس این خداوند است که انسانها را در سخت ترین و غضبناکترین وضع کیفر خواهد داد که برای طوفان نوح نکرده است و بزرگتر و قویتر از آن همانگونه که کوچک ها و ضعیفها نابود خواهند شد
برای کلیسا و روحانیون سخت ترین زمان آزمایشها خواهد آمد کاردینال ها و اسقفها برعلیه اسقفها خواهند شورید شیطان در ردیف داوطلبان وارد خواهد شد.
در شهر رم نیز تغییرات بزرگی صورت می گیرد . آنکه فاسد است می افتد و آنچه می افتد نباید نگاه داشته شود . کلیسا تاریک خواهد شد جهان در نا بسامانی غوطه ور است جنگ بزرگ در نیمه قرن بیستم رخ خواهد داد آتش و دود نازل خواهد شد و آب اقیانوس ها به بخار تبدیل خواهد شد کفهایشان به سمت آسمان پرتاب خواهد شد و تمام آنچه بر پاست به زمین خواهد ریخت میلیونها و میلیونها از مردم در یک ساعت زندگی را از دست می دهند و آنانی که هنوز حیات دارند در این لحظات آرزو می کنند کاش مرده بودند سختی در همه جا خواهد بود هر جا که نظر انداخته شود و فقر در روی زمین و تاسف در همه کشورها اینک زمان کوتاهتر می شود باز هم کوتاهتر خرابی باز هم بیشتر عمق می یابد و دیگر گریزگاهی نیست خوبها و بدها با هم میمیرند.بزرگها با کوچکها .
پادشاهان با شاهزاده ها کلیسا با وفادارانش حاکمان دنیا با ملتهایشان همه جا مرگ حاکم خواهد بود حزب شیطان موفقیتش به سبب انسانهای گمراه رشد می یابد و او ( موعود نجاتبخش ) بعد از حزب شیطان تنها حاکم روی زمین خواهد بود این زمانی خواهد بود که هیچ پادشاه و امپراطوری و هیچ کاردینال و اسقفی به انتظار آن نیست و او با این وجود طبق اراده خدای جهان برای عذاب و انتقام خواهد آمد با این وجود آنانی که باقی خواهند ماند کاملا هنوز زنده هستند و از نو به خدا و جلالش توسل می یابند و از نو به پیروی او خواهند پرداخت البته پیش ازآنکه دنیاهنوز چنین از هم نپاشیده است من تمام پیروان پسرم را صدا می زنم تمام مومنین واقعی و حواریان زمانهای آخر ( آخرالزمان ) زمان زمانها ، خواهند آمد و پایان پایانها خواهد بود برای انسانهائی که هدایت نشوند و برای رهبران جهان و رهبران کلیسا همه چیز سخت خواهد شد. برو فرزندم این را اعلان کن من حمایتت خواهم کرد برای آنکه همیشه در کنار تو و به دنبال تو هستم