کافه تلخ

۱۳۸۶ آذر ۱۳, سه‌شنبه

اریک فن داینکن(۱۹۳۵)


اریک فن داینکن (۱۴ آپریل ۱۹۳۵) نویسنده ای متولد کشور سوئیس میباشد که با منتشر کردن اولین کتابش " ارابه های خدایان " " Chariots of Gods " به شهرت جهانی رسید. این کتاب شرحی از مورد ملاقات قرار گرفتن زمین و ساکنان آن توسط موجودات فرا زمینی در اوایل اولین تمدنهای بشری است. او تا به امروز ۲۶ جلد کتاب منتشر کرده و بیش از ۶۰ ملیون کپی از این کتابها را به فروش رسانده است. وی همچنین موئسس " AAS RA " باستانشناسی، ستاره شناسی و انجمن و سازمان " SETI " كه بر روي مكانهاي مختلف زمين براي پيدا كردن مداركي براي ثابت كردن تئوري هاي مختلف كه در كتابها آمده است تحقيق و مطالعه ميكند، است.

متولد ۱۴ آپريل ۱۹۳۵ ميلادي در شهر زوفينگن - سوئيس. اريك فن داينكن در خانواده اي كاتوليك و با عقايد مذهبي شديد و در مدرسه اي كاتوليك به نام " Saint-Michel " در فرايبورگ بزرگ شد. او هرگز تحصيلات خود را تمام نكرد و در سن ۱۹ سالگي به كار كارگري در يك هتل سوئيسي مشغول شد و نوشتن اولين كتاب خود را در همين دوران و در هنگام كارش آغاز كرد ولي متوجه شد كه بايد مناطقي كه از آنها مينويسد را از نزديك ببيند، پس ۴۰۰.۰۰۰ فرانك سوئيس را كه تا آن زمان به عنوان دستمزد گرفته بود خرج مسافرتهايش به مصر، لبنان و امريكاي شمالي و جنوبي كرد.

مدارك لازم براي تئوري هاي او در ۵ قاره ي مختلف پراكنده بود و همين مسئله ی پراكندگي، اين موضوع را به ميان مي آورد كه ما انسانها در واقع نوادگان همين ملاقات كنندگان باستاني هستيم. او براي ايجاد پيش زمينه براي قبول چنين اعتقادي به كمك دانش رياضيات غير ممنكن بودن اين مسئله كه زمين تنها سياره اي است كه شرايط مسائد براي حيات و زندگي موجودات هوشمند را دارد، را ارائه كرد. با تحقيقات انجام شده تعداد ستارگاني كه انسان با تلسكوپ هاي مدرن ميتواند ببيند هزاران مليون تخمين زده شده است. نتيجه گيري نهايي فن داينكن اين چنين بود : اگر نظام خورشيدي ما تنها قسمتي از يك نظام خورشيدي بزرگتر ديگر است پس مي توانيم انتظار يك سياره را در هر ۱۰۰۰ ستاره داشته باشيم. با اين اطلاعات، ۱ ستاره در هر ۱۰۰۰ ميتواند شرايط لازم براي حيات را فراهم سازد. از اين رو به نتيجه اي شگفت آور خواهيم رسيد كه تقريبا" ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سياره مانند زمين خودمان در كيهان مستعد نگهداري حيات هستند.

Dead Sea

در داخل كتابها چيزي كه به وفور به چشم ميخورد مدارك مختلفي بر وجود و ارتباط بيگانگان در دوران گذشته و باستان است. براي مثال نقشه هايي مربوط به اوايل قرن ۱۹ ميلادي مناطقي از نواحي مديترانه اي در اطراف " Dead Sea " يا درياي مرده در نزديكي اسرائيل را نشان ميدهند. بعد از بررسي نقشه توسط طراحان و نقشه كشان مختلف و ماهر، همگي بهت زده شدند چراكه تمام اطلاعات جغرافيايي درست و به روز بود ولي به نظر در موقعيت مكاني درستي كشيده نشده بودند. سپس با مقايسه ي نقشه هاي قديمي با نمونه هاي مدرن دريافتند كه نقشه بطود كامل و شگفت انگيزي دقيق و درست است. نقشه شامل توپوگرافي مناطق داخلي و بسياري از كوهستانهاي اطراف قطبها كه حتي تا قرن ۲۰ هم ناشناخته بودند است. تمام مناطق قطبي از برف پوشيده شده اند بطوري كه سطح زمين در آن قسمتها به چشم نمي خورد. فن داينكن موئتقد است كه اين نقشه ها از فاصله اي بسيار دور گرفته شده اند، فاصله اي كه امروزه ماهواره هاي تحقيقاتي در آن قرار دارند و عكسهاي دقيق از زمين را به سطح زمين ارسال ميكنند.



Nazca Lines

مثال بارز ديگر در كشور پرو و شهر باستاني نازكا پيدا مي شود كه در اين كتابها از آن سخن گفته شده است. در آنجا اشكالی بر روي زمين كشيده شده اند، اين اشكال عجيب چيزي حدود ۳۷ مايل درازا و ۱ مايل پهنا دارند و از مخلوطي از سنگ و زنگ آهن تشكيل و بر روي زمين رسم شده اند. اشكال ترسيم شده بر روي زمين از روي سطح زمين قابل مشاهده نميباشند ولي هنگامي كه از ارتفاعي بلند به اين منطقه نگاه كنيم ميتوانيم اشكال جالب و بسيار بزرگي را مشاهده كنيم. در كنار اشكال، خطوط موازي و متقاطع هم به خوبي ديده ميشود . باستانشناسان اين اشكال را جزو دسته ي راه ها و جاده هاي تمدن اينكا ها ميدانند ولي فن داينكن ميگويد اين اشكال براي تمدن اينكا ها هيچ قابليتي نداشته است و موضوع فرا تر از اينهاست، او بر اساس نتيجه گيري ها يش به اين موضوع رسيده است كه شايد اين خطوط براي راهنمايي فرود هواپيماهايي در آن دوران بكار ميرفته.
ملاقاتهاي فضانوردان بيگانه با انسانها توسط نقاشي هاي غارنشينان از موجوداتي كه بسيار به تصور ما از شكل ظاهري بيگانگان نزديك است ثابت شده است و همچنين توسط دانش پيشرفته ي ستاره شناسي سومري ها، سومري ها اطلاعات بيشماري از ستاره شناسي بدست آورده بودند كه احتمالا" همين فضانوردان باستاني اين اطلاعات را به آنها آموزش داده بودند.

در كنار مدارك فيزيكي موجود در جهان، بسياري از مذاهب و كتابهاي مقدس اين تئوري ها را ثابت ميكنند. در باره ي انجيل احتياجي به توضيح نيست، كه این كتاب آسماني پر از تفصير اشيائ پرنده و همان بشقاب پرنده هاست همچنين خدا كه در انجيل به آن اشاره شده است يك موجوديت بيگانه دارد. تكنولوژي و ماشينهاي پيشرفته ي آنها از نظر مردمان باستان به مانند معجزه جلوه ميكرده پس كيست كه در آن دوران آنها را خدا ندانسته باشد؟؟

برخی از كتابهاي فن داينكن

1- ارابه هاي خدايان (1968) Chariots Of Gods

2- خداياني از فضا (1970) Gods from Outer Space

3- طلاي خدايان (1972) The Gold of the Gods

4- در جستجوي خدايان باستان (1973) In Search of Ancient Gods

5- معجزات خدايان (1974) Miracles of the Gods

6- نشانه هاي خدايان (1979) Signs of the Gods

7- گذرگاهی به سوي خدايان (1981) Pathways to the Gods

8- چشمهاي ابوالهول (1996) The Eyes of the Sphinx

9- بازگشت خدايان - مدارك ملاقاتهاي موجودات فرا زميني (1997)
The Return of the Gods - Evidence of Extraterrestrial Visitations

10- اديسه ي خدايان - تاريخ بیگانگان یونان باستان (2000)
Odyssey of the Gods - An Alien History of Ancient Greece