کافه تلخ

۱۳۸۶ آذر ۱۲, دوشنبه

بيان بعضي از ارواح درباره ي چگونگي حيات خانوادگي در جهان ارواح

ارواح در جهان ارواح مانند زمين زن و شوهر نميشوند.ولي ما ميتوانيم مانند ملائكه با هر موجودي كه ارتعاش امواجشان با ارتعاش امواج ما موافق باشد مخلوط و متحد باشيم تا زماني كه اين توافق ادامه دارد رشد و نمو اين اتحاد از ميزان محبت جسد مادي به يكديگر در روي زمين بيشتر است.
پس براي دوست داشتن در جهان روح قيد و بندهائي نيست.وقتي كه هر انساني بهجهان ارواح ميرسد ميفهمد كه او قادر نيست با كسي جفت شود مگر با كسي كه در زمين شوهرش بوده.لذا آنها ميتوانند خود را براي ديگري حفظ كنند همانطوري كه در روي زمين ميكردند.
ولي ما ارواح به دو شخصيت بودن مانند شما نگاه نمي كنيم.بله جنسيت زن و مرد در جهان ارواح ادامه دارد لكن معناي جنسيت در اينجا خيلي عميق تر از آن است كه بوسيله ي اعضاي مخصوص كه در زمين موجب تشخيص آنها بودند از هم متمايز شوند.در مورد همين موضوع روح نعومي كه بوسيله ي مديومي راتيحان با او تماس گرفته شد چنين ميگويد: ازدواح يك اتحاد مبتني بر حب مي باشد. در جهان ارواح يك نيروي علوي است كه اتحاد از روي محبت را مبارك مي سازد. امكان ندارد كسي كه لذت اين نوع(اتحاد مبارك) را چشيده باشد منكر آن باشد. زن و مرد هر دو از آفريدگان خداوند متعال هستند.
كه نخست به روي زمين آمدند و بعد هم به جهان ارواح در اين جا هيئت يگانه با هم متحد مي شوند. اين اتحاد در آفرينش يك حالت جديد مي باشد. هنگامي كه به اين جهان ارواح آمديد براي شما كيفيت اين اتحاد روشن مي گردد. مردم گمان مي كنند كه ما انسانهاي گذشته زمين را فراموش كرده ايم(گويا اين روح در سال
1009 قبل از ميلاد زندگي ميكرده است)در صورتي كه زمين گهواره ما بود.و ما هرگز از زندگي زميني خود آن حوادثي را كه در حقيقت علامات درخشنده در راه تعبين كردن سرنوشت حيات ما بودندفراموش نميكنيم. و دوست دارم مطالب زيرا را براي شما زميني ها بگويم:
1-بايد شما زن و مردها يكديگر را دوست بداريد.چون خداوند ميگويد: در دنياي شما خداوند مردي را رستگار مي دهد كه محبتزني را كه شريك يك زندگي او بوده و در روح و نفس با هم يكي باشند در قلبش جاي مي دهد.
2-براي زن خطاكار امكان ندارد نداي آهسته وجدان خود را بشوند.
باز هم اين روح ميگويد: دوست داشتن بركت خداوندياست. زناني كه در روي زمين پاك و با عصمت زندگي كرده اند بزودي آنها در مكان بالاتر از مملكت خداوند زندگي ابدي راشروع خواهند نمود.پس بر شما زنها لازم است كه قوانين خداوند و انسانيت را بشناسيد. زيرا زمين نخستين مرحله مسافرت انسان به ابديت براي يافتن خداوند مي باشد.
دوستان لازم است يكي از بيانات مارگري لورنس را هم برايتان بگويم:آنانكه در روي زمين عاشق بوده اند در آنجا هم بعضي به همان حال عاشق باقي مي مانند. و عشاق واقعي وقتي به آن جهانمنتقل شدند در جهان سوم با هم ارتباط مي گيرند. و به طريق امواج متبادل ميان يكديگر بطور غريزي لذت مي برند.

نوشته متن: محمد(مدير انجمن تزكيه روح)ا