کافه تلخ

۱۳۸۶ آذر ۱۳, سه‌شنبه

تئوری های باورنکردنی مثلث برمودا


بیگانگان و جزیره آتلانتیس
در نظریات گفته می شود که دست عامل های ناشناخته مانند بشقاب پرنده ها و موجودات عجیب و غریب در میان است. از آنجایی که این گونه حوادث ذهن ما را به آدم ربایی هدایت می کند، بعضی ها گمان می کنند که دست همین موجودات آلوده است و مثلث برمودا دریچه ای است برای ورود به دنیاهای ناشناخته و کراتی دیگر. حالا چرا برمودا باید چنین دریچه ای باشد؟

آتلانتیس(Atlantis) جزیره ای است که گویند در مغرب جبل الطارق قرار داشته و در اثر زلزله به دریا فرو رفته است. در افسانه ها وجود دارد که این جزیره از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که امروزه هم نمونه آن دیده نمی شود بر خوردار بوده است.

خیلی ها معتقدند که ناحیه ی برمودا همان جایی است که آتلانتیس وجود داشته و ناپدید شدن اشیا بدلیل ورود به آتلانتیس است و این تازه کوچکترین تکنولوژی جزیره است. Edgar Cayce معتقد است که ساکنان این جزیره موداتی هستند که از مجمع ستارگان خوشه پروین به زمین آمده اند.



Cayce پیشگویی کرده بود که محققان گوشه غربی آتلانتیس را در ساحل Bimini در Bahamas پیدا خواهند کرد. از قضا در سال 1968 پژوهشگران یک راه سنگی در آنجا پیدا کردند. آن راه را راهِ بیمینی نامیدند. در تحقیقات اخیر، به این نتیجه رسیده اند که این سنگ کاری جاده بسیار حرفه ای و عجیب است، تا اینکه چند وقت پیش در کنار کوبا مقداری سوخت عجیب پیدا کردند.

Bruce Gernon و Don Plez و دیگر خلبانان که در محدوده برمودا پرواز کرده اند می گویند که گاهی به ابر و مه هایی عجیب برخورد می کنند که به سختی تمام از آنها رهایی پیدا می کنند که تا به حال آنها را جایی ندیده اند.

Gernon همراه با همسرش بار دیگر این ابر و مه ها را تجربه کرده اند. او می گوید وقتی از این ابرها می گذرم احساس می کنم که یک نیروی مغناطیسی بسیار قوی تر از زمین به هواپیما وراد می شود که باعث ناپدید شدن با سرعت هواپیما می شود. بر اساس گفته های Gernon، یک دانشمند سویسی به نتیجه رسید که نیروی مغناطیسی زمین در مثلث برمودا از همه جای زمین کمتر است. این قضیه دلیل مناسبی برای این است که آنجا همیشه ابر و مِه وجود داشته باشد و دارد.

شما می توانید از این پادکست در مورد تئوری Geron اطلاعات بیشتری بدست آورید. وقتی که Don Plez هندی تجربه Geron را شنید، سریعاً با او تماس گرفت و تجربیات خود را نیز با او در میان گذاشت. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت Plez مراجعه کنید.

بد عمل کردن قطب نماها و مدارها (ترجمه فوق العاده سخت)
همان طور که در مقاله قبلی گفتم بعضی ها معتقد هستند که دریای شیاطین در ژاپن یا مثلث برمودا شمال زمین هستند. همان طور که می دانیم قطب نما به ما شمال مغناطیسی زمین را نشان می دهد و شمال جغرافیایی 1200 مایل از آن فاصله دارد.

بعضی از جغرافی دانان به دلیل این که در مثلث برمودا قطب نما کار نمی کند و متفاوت بودن مدار زمین و چند دلیل تخصصی دیگر که ترجه آنها به دلیل ندانستن بسیاری از اصطلاحات جغرافیایی برای من دشوار بود، اعتقاد دارند که در آنجا شمال جغرافیایی و مغناطیسی کره زمین با هم ، هم تراز هستند.


گودال های آبی

گودال های آبی غار هایی در دریاها هستند که درون آنها پر از آب است و رنگ آبی عجیبی دارند. غواص انگلیسی Rob Palmer یک گودال آبی در Bahamas ، یکی از سه ناحیه مثلث برمودا ، پیدا کرده بود.

وی سال های زیادی را به تحقیق در مورد این مکان سپراند. و هیچ وقت دیگر باز نگشت و گفتند که او مرده است. ولی عده ی زیادی معتقدند که او نمرده و ناپدید شده، چون می گویند که این گودال ها به زیر جزیره راه دارند و آنجا میعادگاه بشقاب پرنده هاست.

این گونه تئوری ها بسیار بعید هستند و چیزی جز ساخته ذهن بشر و افسانه نیستند. در مقاله بعدی شما را با دلایل و تئوری هایی که باورکردن و اثبات آنها ساده است،