کافه تلخ

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

انتخاب رنگ براي حوله در سرويس بهداشتي


اينكه حوله يكي از ملزومات در سرويس بهداشتي است دليل بر آن نمي شود كه نمي توان از آن به عنوان يك عنصر دكوراتيو استفاده كرد. انتخاب رنگ حوله براي سرويس بهداشتي از اهميت زيادي برخوردار است و مي تواند كمك زيادي به زيبا شدن و تعيين سبك دكوراسيون سرويس بهداشتي نمايد. در خصوص انتخاب رنگ حوله براي سرويس بهداشتي به نكات زير توجه كنيد.

انتخاب رنگ براي حوله در سرويس بهداشتي

بهتر است رنگ حوله اي كه انتخاب مي كنيد با رنگ كاشي هاي كف و ديوار، پرده حمام، و ديگر تجهيزات بهداشتي موجود در حمام و دستشويي هماهنگي داشته باشد تا همخواني و انسجام بيشتري به دكوراسيون سرويس بهداشتي دهد.

رنگي را براي حوله هاي سرويس بهداشتي خود انتخاب كنيد كه متناسب و هماهنگ با پيش زمينه كلي و سبك دكوراسيون سرويس بهداشتي شما باشد. براي مثال اگر سرويس بهداشتي شما داراي سبكي ساحلي است بهتر است براي حوله ها از رنگ هاي آبي آكواريومي، سفيد، يا بژ استفاده كنيد. هم چنين اگر قصد داريد فضايي شاد و دوست داشتني براي كودكان بوجود آوريد از حوله هايي به رنگ هاي سبز فسفري يا زرد ليمويي استفاده نماييد.

انتخاب رنگ براي حوله در سرويس بهداشتي
اگر سرويس بهداشتي شما داراي دكوراسيوني سفيد است شما مي توانيد با قرار دادن حوله هايي با رنگ هاي شاد و دلخواه خود رنگ و روح را به سرويس بهداشتي خود بازگردانيد و زيبايي سرويس بهداشتي خود را چندين برابر نماييد.

انتخاب رنگ براي حوله در سرويس بهداشتي
چنانچه نگران رنگ پريدگي حوله هاي سرويس بهداشتي خود در اثر شستشوي زياد هستيد از رنگ هاي ملايم از قبيل سفيد، بژ، يا فيلي استفاده كنيد تا بر اثر شستشو شاهد مات شدن و رنگ پريدگي آنها نباشيد.

چنانچه علاقمند به داشتن سرويس بهداشتي با دكوراسيوني رنگارنگ هستيد و نمي دانيد چه رنگ حوله اي بهتر و زيبا تر مي تواند با رنگ هاي موجود در دكوراسيون سرويس بهداشتي هماهنگ شود، توصيه مي كنيم رنگ سفيد را براي حوله ها انتخاب نماييد.

انتخاب رنگ براي حوله در سرويس بهداشتي
شما هم چنين مي توانيد به يمن مناسبت هاي خاص موجود در سال رنگ و طرح حوله هاي سرويس بهداشتي خود را تغيير دهيد. اين كار به ويژه در حين تغيير فصل جذابيت و گرماي خاصي به دكوراسيون اتاق شما مي بخشد. براي مثال در فصل پاييز از حوله هايي به رنگ نارنجي و اخرايي و قهوه اي استفاده كنيد و در فصا بهار حوله هايي با تركيب رنگي سبز، صورتي، و قرمز را كنار هم قرار دهيد استفاده نماييد.