کافه تلخ

۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

هاله انرژی اماکن



    مكان هاي مختلف هالة‌ مخصوص به خودشان را دارند. مواد هم مي توانند امواج را نگه دارند. 

در مكان هاي محصور سطح انرژي به طور خاصي بالا مي رود و اين موضوع در مورد بچه هاي كوچك بسيار اهميت دارد. حضور فيزيكي والدين يا هر كسي كه حمايت شان مي كند باعث مي شود كه احساس آرامش كنند و در معرض انبوهي از امواج افراد غريبه قرار گرفتن كودك را دچار تنش مي كند. 
براي همين بهتر است در بيرون از خانه به جاي كالسكه بچه را بغل كنيد، تا احساس آرامش كند. ما بزرگترها مي توانيم به خودمان و فرزندانمان كمك فراواني كنيم تا چاكراها رلكس و بازبمانند. اگرچه اساسا امواج و شرايطي را جذب مي كنيم كه با تشعشعات انرژي مان مطابقت داشته باشند.

 امواج مثبت کجا بيشتر است؟
    مادرباره‌ تعيين شرايط بيروني زندگي مان آزادي عمل داريم. به عنوان مثال مي توانيم در فعاليت هايي شركت كنيم كه فضاي عشق و شادي باشند. مي توانيم به جاهايي برويم كه امواج مثبت و انرژي نشاط بخش دارند و مي توانيم منزل مان را تبديل به چنين جايي كنيم. رنگ هاي شاد،‌گل ها،‌ رايحة‌ خوش و موسيقي آرامش بخش مي توانند در جهت ايجاد فضاي مثبت و مسالمت آميز كمك زيادي كنند.وقتي شما كاملا در درون آرام و رلكس باشيد، تنش هاي بيروني نمي توانند در درون تان نفوذ كنند. البته كسب اين قابليت نياز به مرتبة‌ بالايي از پيشرفت و آگاهي دارد و شما در كنار يك مربي (چاكرا درمان) سريع تر و بهتر مي توانيد به تعادل انرژي در چاكراها دست يابيد





چگونه از شر انرژي هاي منفي خلاص شويم؟
    گفته مي شود كه وجود سنگ كريستال باعث مي شود كه كيفيت نور هالة‌ شما تقويت شده و يك نوع غلاف محافظ داشته باشيد. لباس زير ابريشمي نيز همين خاصيت را دارد به خصوص براي بچه هاي نوپا.
    اگر زماني ترس ناگهاني، شوك يا عصبانيت باعث ناراحتي تان شد روش مؤثر ديگري به شما پيشنهاد مي شود كه مي تواند فورا شما را از شر انرژي هاي جمع شده خلاص كند. بايستيد به طوري كه پاها كمي از هم فاصله د اشته باشند،‌ عضلات تان را براي چند ثانيه تا جايي كه مي توانيد منقبض كنيد. اگر تنها هستيد فرياد بزنيد وگرنه ريه هايتان را با يك انفجار خالي كنيد. اين كار را تكرار كنيد تا حال تان بهتر شود. اين تمرين قفل هايي را كه در اثر اتفاق ناگهاني ايجاد شده و سيستم انرژي شما نتوانسته از عهدة‌ آن بر بيايد، برطرف مي كند. اگر احساس خوبي داشته باشيد ممكن است ميل داشته باشيد به بدن تان كشش بدهيد،‌ انگار كه از خواب عميق و آرامي بيدار مي شويد.



رهايي از افسردگي
    براي رهايي از افسردگي از رنگ قرمز استفاده كنيد. تي شرت هايي به رنگ قرمز بپوشيد. پردة‌ قرمز در اتاق تان باعث مي شود كه گرما و شور و سرزندگي به زندگي شما باز گردد.

غلبه بر ضعف جسمي
    غلبه بر ضعف جسمي و طي كردن دوران نقاهت خصوصا بعد از عمل جراحي به چاكراي اول مربوط مي شود. سنگ آهن نيرو و انرژي لازم را به بدن شما باز مي گرداند. و انرژي هاي پنهان در چاكراي اول را فعال مي كند.

علاقه به زندگي
    اگر زندگي را بار سنگيني بر دوش خود حس مي كنيد چاكراي اول شما كم كار است. براي اين كه بتوانيد با مسايل روزمرة زندگي خود روبه رو شويد از نوارهاي ضبط شده صداي طبيعت استفاده كرده و قبل از خواب به اين آهنگ ها گوش دهيد. البته رفتن به دامن طبيعت بهتر است.

رهايي از احساسات سرکوب شده
    براي رهايي از احساسات سركوب شده جنسي خصوصا در دوران نوجواني گوش دادن به صداي پرندگان، صداي جريان آب و حتي نواي شرشر يك فوارهء كوچك يا پخش صداي ضبط شدهء‌ آن در لحظاتي از شب يا روز بسيار ثمربخش است و چاكراي دوم را آرام مي كند.