کافه تلخ

۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

راه رفتن درميان انرژي جديد راشبا ، اطلاعات همسويي

اطلاعات همسويي
http://lh5.ggpht.com/_dPotZ6etAg0/RvELsYciPQI/AAAAAAAAAJI/aTQq_v3ghu0/CIMG0620.JPG
19 April 2007 – همسويي توسط Merilyn Bretherick
دوستان عزيز ؛ آيا از عظمت خود آگاه هستيد؟ آيا شما از انبساط پذيري تان آگاه هستيد ؟
موقعيكه در بعد سوم هم هستيد ، البته كه نمي دانيد . ما در اينجاهستيم براي يادآوري وجود خداوند شما .
و در نگاه ما از ديدگاه روح در اينجا هستيم. شما خالق كائنات هستيد.
شما براي يك هدف از بالا  به بعد سوم آمده ايد : بالابردن آگاهي زمين مادر . شما در اين راه از رهبران و پيشگامان هستيد . فقط بعضي اوقات مي گوييد من اينجا چكار ميكنم ؟ آيا مي دانيد چكار ميكنيد ، شما يك تفاوت ايجاد مي كنيد.
ما براي اينكه عظمت خود را بخاطر آوريد نياز به كليدي جهت نشان دادن به شما هستيم ، اين با مركز قلب ارتباط دارد.اين پيشگاه خداوند است . جايگاهي براي دريافت و ارسال عشق .
هر كسي اين را تجربه نكرده ، زياد تجربه شده ولي ما چيزي بيشتر از تجربه هايتان مي گويم .
بزودي برايتان سمبل يا سمبلهايي جديد داده خواهد شد و آنها D.N.A ي چاكراي قلبتان را تغيير خواهند داد .          آنها ملكول داخل سلولي را تغيير خواهند داد و شما اين تغييرات را حس خواهيد كرد. احساساتتان تغيير خواهد كرد.
http://genomics.energy.gov/gallery/basic_genomics/detail.np/HGPI_MedRes/Caduceus_mR.jpgزمين مادر درصدد داشتن يك تغيير در اين مركز مي باشد .شما فقط يك مركز قلب داريد در حاليكه زمين مادر چند مركز قلب دارد .اكثر انسانها فكر مي كنند كه خاك هركشور داراي يك قلب است ، كه اشتباه مي كنند . بعضي از كشورها داراي مراكز قلب زيادي هستند .يكي از اين كشورها البته تركيه است . به همين دليل بر فراز آنجا نيروي زيادي از فرشتگان نور ديده مي شود .آنها اولين انرژي را كه از زمين مادر فرستاده ميشود را ميگيرند . بر فراز آنجا انرژي اژدها ها خيلي پر و فعال است . چون يك عده ي زيادي از انسانهايي كه D.N.A ي اژدها دارند،از آن مركزقلبي انرژي ميگرند ، كه آن براي تغيير ، انتخاب شده است .
Merilyn ، تو در حال حاظر  بطور غير مستقيم ، انرژي  اطراف قلب تركيه كه تو را جذب مي كند را حس مي كني.

قسمت بعدي راه رفتن در حقيقت خواهد بود.
اين به شما ، جهت راه رفتن در حقيقت كمك خواهد كرد . ما به سختيهايي كه بعضي وقتها  شما را از راه رفتن در حقيقت باز مي دارد آگاه هستيم . براي بعضي از شماها زمان خيلي زيادي است و بعضي از شماها بي حال مي افتيد.
http://www.freedomtek.org/nevidljivi/images/anunnaki_bird_big.jpgسمبل يا سمبل هايي كه داده شده ، شما را در ثابت قدم بودن جهت رد شدن از بعد پنجم ، نيرومندتر خواهد كرد و جهت ارتقاء دنيا كمك خواهد كرد . اين سمبل يا سمبل ها ، روي غده صنوبري انسانها كار خواهند كرد . در آنجا خيلي از باقيمانده هاي D.N.A جمع شده اند كه آنها از آنجا برداشته شده و رشته هاي D.N.A  ي غده صنوبري، با نور خواهد درخشيد .

غده صنوبري در دست آنوناكيها، همچنين ظرف روغن مخصوص و مچ بند .


http://www.freedomtek.org/nevidljivi/images/anunnaki_wings_big.jpg

قسمت بعدي ، اعتما خداوندي خواهد بود .
خيلي از انسانها ، هنگامي كه از اعتماد صحبت مي شود ، احساساتي مي شوند . اعتماد يعني چه ؟                   با اعتماد تا كجا مي توان به جلو رفت ؟  اينها سوالاتي هستند كه به آنها پاسخ داده خواهد شد . به شما جهت اعتماد كامل به خدا  و روح كمك خواهد شد . بدون ترديد مي توانيد اعتماد كنيد . خواهيد دانست و ياد خواهيد گرفت كه به كسي يا چيزي چگونه بدون سوال كردن ، اعتماد كنيد . براي كمك به اين موضوع ، به همراه سمبل ، يك تاييديه هم خواهد بود .
حالا  لازم است براي شما در مورد اژدها هاي تاريك و روشن صحبت كنم .
در اول برادران اژدهاي تاريكمان ، سعي به بزرگ كردن قدرت خود مي كنند . اما انرژي آنها كم مي آيد .نور قدرت آنها را از آنها ميگيرد . تصور كنيد يك انرژي در جايي آزادانه جاري ميشود . اين انرژي در گذشته خيلي قوي بود ولي حالا با محدود شدن آن ، جاري شدن انرژي بطرف داخل عقب نشيني كرده است .
اتفاقي كه به بردران تاريكي افتاده اين است .
هدف آنها كشاندن ديگران بطرف خود است . اما نور بدليل سلطه اش ، با سرعت بيشترش آنها را ناكام گذاشته .
فرشتگان نور به شما ميگويم ، كه با اراده كار خود را ادامه دهيد و مايوس نشويد. شما تفاوت ايجاد ميكنيد .
اژدها هاي نور به سرعت به انسانهايي كه دوستان اژدهاي خود را مي خوانند ، جواب مي دهند .
بسياري از آنها براي آگاه شدن و پرسيدن ، اژدها هاي دوست طلب مي كنند . به غير از اين ، آنها از طرف كساني كه در مورد حوزه اتري و تشكيلات محرمانه زير زمين (دنيا هاي مخفي ) تحقيق مي كنند نيز دعوت مي شوند . در اين مورد مجمعي است مخصوص از اژدها هاي مستر  كه به اين دعوتها پاسخ مي دهند . آنها به رنگ نيلي ارغواني و قرمز      مي باشند . رنگ برخي از آنها در حوزه انرژيشان مخلوط شده است .آنها دانشمندان ما هستند 
ما شما را متبرك مي كنيم و جهت صاحب شدنتان به آنها  با عشق ، پاهيتان را مي شوييم .
در طول زمان ، در شش ماهه اخير ، كار كردن با انسانها صد در صد افزايش يافته .
برادران عزيز ؛ ادامه دهيد راستي درونتان را ، و بدانيد كه واقعا دوست داشته مي شويد و ما پاهيتان را مي شوييم .
بدانيد كه هنگام بازگشتتان به خانه ، از تصورتان بيشتر مفتخر خواهيد شد .

Pen Gough
22 April 2007 –  ( داس ماه ) همسويي توسط Merilyn Bretherick

در راه حقيقت راه رفتن يعني چه ؟
راه معنوي كه شما برگزيده ايد ، راه و روش زندگي است . بطوريكه مي دانيد هرچيزي عبارت است از انتخاب .
هنگامي كه متولد شديد، نمي توانستيد راه برويد . اما روز به روز كه بزرگتر شديد ، راه رفتن را ياد گرفتيد . بعد يادگرفتيد كه بدويد ، بپريد و … بعضي ها ورزشكاران خوبي شدند .اين را چطور انجام دادند؟ با اراده ، تمرين ، وقف خود و آموزش
از همه شما ميپرسم : آيا اراده و  وقف خود را داريد ؟ آيا براي آموزش حاضريد؟ به شما مي توانم بگويم  كه مانند تمرينات سخت براي ورزشكار شدن نيست ، اما در اول بايد با اراده و خود را وقف كنيد .
مي توانيد بپرسيد اراده چيست ؟ شعفي كه با قلب احساس مي شود . شعفي دروني كه از قلبي باز مي آيد .
نمي توانم در مورد احساس شما از شعف چيزي بگويم ، اين از خصوصيات انسان است .
ماها هم شادي را احساس مي كنيم اما متفاوت از انسانها . با سمبل هاي جديد مي توانيد به D.N.A يي كه شعف شما را كنترل ميكند دست پيدا كنيد . همه اينها به قلبي سالم و باز بستگي  دارد .
آيا  رابطه همه چيز را با داشتن قلبي سالم و باز را مي بينيد ؟
عشق بلاشرطي كه از قلبي باز بيرون مي آيد ، آنقدر واقعي است كه بعضي وقت ها مي تواند شما را اذيت كند .
http://www.indigodergisi.com/_derived/ferhan230.htm_txt_ra-sheba%20merilyn%20istanbul%2030%20(3).gifعشق به خالقمان ، عشق به تمام عالم ، عشق به هم  دوستان ، عشق به زمين مادر .
آيا مي توانيد چگونه در خشيدن در تمام وجود خود را ايجاد كنيد ؟
هنگامي كه قلبتان باز است ، آگاهانه به آن فكر كردن لازم نخواهد شد . بلكه در آنجا خواهد بود .
تصميماتي را خواهيد گرفت ، كه اطرافيانتان را تحت تاثير قرار خواهد داد .
با قلبي صاف و باز  شعف و شادي در درونتان خواهد درخشيد ، بعد تصميم به ادامه راه معنويتان داده ، در مسير حقيقت  راه خواهيد رفت .
حقيقت چيست ؟
حقیقت همان چیزهای درونی است که تا به حال روی آن بحث نشده .
حقیقت یک شخص شاید حقیقت یک شخص دیگری نباشد . افراد زیادی هم هستند که حقیقت آنها با هم یکی است . حقیقت شما ، شما را بطرف کسانی که با حقیقت شما یکی هستند می کشد. آنها شما را جذب خواهند نمود .
جهان این کار را انجام می دهد . قلبتان حقیقت شما را مدیریت خواهد کرد . چیزی که در مورد آن صحبت می کنیم حقیقت روحانی شما است. قلب باز شما در مورد حقیقت شما چه احساسی دارد ؟
حقیقت روحانی شما مال هیچ کس نیست ، آیا مال خودتان است ؟
به این در اکثر مواقع عشق می گویند . حالا متوجه شدید ؟ حال احساس می کنید ؟
شور و شوق شما ، اراده شماست و وقف حقیقت شما .
به همه شما می گویم : معنی ” راه رفتن در درون حقیقت ” این است . این قسمت جدید راشبا ، برای رها کردن عشق و یا مرحله شما نیست ، برای بررسی کردن دوباره راهتان است .این سمبلها در بدن نورانی شما جا گرفته و بنیه شما را قوی کرده و در راه رفتن در درون حقیقت ، شما را یاری می کند .
این ما را به قسمت جدیدی می رساند :
اعتماد خداوندی
به چه کسی اعتماد دارید ؟ امروز در دنیای شما گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها انتخاب کنید مانند تعداد زیادی دین ، دولت و … اما به کدام یک اعتماد خواهید کرد ؟ آیا انسانها می توانند زندگی شما را گرفته و بعد پس بدهند ؟ بدن فیزیکی شما را می توانند بگیرند اما نمی توانند به شما زندگی بدهند .
زندگی هیچ موقع به پایان نمی رسد چون خداوندی است ، قسمتی از خداوند است .
شما قسمتی از خداوند هستید آفریننده جهان ها هستید ، این را هرگز فراموش نکنید . خداوند درونتان از درون شما خودش را متجلی میکند ، توضیح می دهد . در هر دقیقه از زمان تجلی خداوند را متجلی می کنید .
لطفا برای یک لحظه تولد یک بچه را در نظر بگیرید . وقتی نوزاد متولد می شود ، علاقه خاصی وجود دارد . زمانی که به چشمان کسی که تازه متولد شده نگاه می کنید در آنها آگاهی است . شما به چشمان خداوند نگاه می کنید . یک مخلوق تازه ای از خداوند .
به این می توانید اعتماد کنید . شما هم هنگام تولد همین طور بودید ، تجلی تازه ای از خداوند و اصلا تغییری نکرده اید.         از لحاظ فیزیکی تغییر کرده اید ، اما از لحاظ درونی تغییر نکرده اید . چیزی که از شما می خواهم پیدا کردن خداوند درونتان و اعتماد به آن است.
شما قسمتها ی مقدس خداوند هستید . وقتی خداوند دوست دارد ، شما هم دوست دارید . چون یکپارچگی شما از طرف خداوند است ، هدف خداوند برای همه شما روشن خواهد شد . در درون خود خواهید دانست ، در این وجودتان . می دانید چون خداوند هستید .
به همراه اعتماد خداوندی ، سمبلی که می آید ، خداونگاری شما را دوباره تقویت می کند . این سمبل جهت احساس آفریده شدن واقعی خودتان و تجربه هایتان به شما کمک می کند .
این بدن معبدی است که در درونش وجودی زندگی می کند .
پس اینجا چه کار می کنیم ؟
نیاز به نگرانی نیست ، شما می دانید چون خداوند می داند .
تفاوتهای انسانی خود را کنار بگذارید ، تفاوتهایی که مانع نزدیک شدن شما به عشق خداوند می شود را کنار بگذارید.
این زمان جدایی نیست ، به عنوان تجلی خداوندی اکنون زمان متحد شدن است . با اتحاد ، عظمت خداوند را در تمام جهان می درخشانید ، نور پخش می کنید و بدن نورانی شما  آنقدر زیبا می درخشد که مانند یک کریستالیست در تاریکی دنیا .
حالا به توافق رسیدیم ؟
http://www.windows2universe.org/mythology/images/draco_dragon_sm.jpg
بازکردن قلبتان – در حقیقت راه رفتن – اعتماد خداوندی

این بدن نورانی شما را عوض می کند ، این دی ان ای  شما را عوض می کند . این وجود فیزیکی شما راهم می تواند تغییر دهد . ما عظمت وجودتان را مفتخر می کنیم .
ای استادان ، ماها که در دیار اژدهاها از کنفدراسیون گالاکتیک (معاهده ي  وابسته به كهكشان)کار می کنیم به خدمت به شما ادامه می دهیم .
یکبار دیگر قلبم را گشوده و با راه رفتن در حقیقت ، اعتماد خداوندی را خواهم داشت . دوباره روشناییم را خواهم درخشانید.
این را همه شما انجام می دهید و  ما شما را آنقدر که در کلمات جای نمی گیرد ، دوست داریم .
می توانیم پاهایتان را بشوییم ؟ آیا می توانیم به نحوی به شما کمک کنیم .
آیا ما می توانیم برای دوست داشتن و پشتیبانی، شما را در آغوش بالهای خود بگیریم ؟
ما همه شما را به اندازه ای که در کلمات نمی گنجد ، دوست داریم ، برادران ادامه دهید .
Pen Gough
http://www.goodvibesgirl.co.uk/images/Egyptian_Healing_System.jpg
همسویی ISIS توسط Merilyn Bretherick

سلام بر خانواده من ، من ایزیس
ای کاش می دانستید شما و کارهایی را که انجام می دهید را چقدر دوست داریم . امروز قسمتی از  دی ان ای شما را تغییر خواهم داد . هر کس با توجه به تفاوت احساسات و ساختارش ، حسهای متفاوتی خواهد داشت .              انرژی از چاکرای تاجی شما شروع خواهد شد ، روی غده پینه آل ( صنوبری ) کار خواهیم کرد . دی ان ای و مسیرهای مغناطیسی را تغییر خواهیم داد ، می تواند همانند یک برق گرفتگی خفیف باشد ولی ناراحت کننده نیست .            بعد به طرف پایین روی غده تیموس چاکرای قلبتان خواهیم آمد . بیشتر کارها در این قسمت انجام خواهد شد.
اگر وجودتان را سبکتر احساس می کنید نگران نباشید .
اگر وجودتان را راحتتر احساس می کنید نگران نباشید.
اگر وجودتان را حساس و احساسی حس می کنید نگران نباشید.
اگر وجودتان را دوست داشتنی حس می کنید نگران نباشید .
همانطور که می دانید برای کمک به تغییر  دی ان ای بدنهای بیولوژیکی شما ، همراه راشیبا سمبلهایی را فرستادیم .   شما را دوست داریم و همیشه برای با شما بودن ادامه خواهیم داد .
من ایزیس ملکه نیل ، عشق Osiris ، خدای مؤنث درون شما .
http://www.crystalinks.com/siriusmanstars2.jpg
راشیبا – راه رفتن در مسیری جدید

تاریخچه DRACO’S و SIRIUS
(  Siriusصورت فلكي شعراي يماني – Draco’s صورت فلكي اژدها )
Ra-  تراکم – غلظت 6
Isis- تراکم – غلظت 8
DRAGONS تراکم – غلظت 7

انرژی اژدها  و سمبلهای مؤنث و مذکر و چیزهایی که آموخته ایم ، تعادل را می آموزند.
اشراف و اساتید اژدها ، با علم اژدها ، تعادل را نگه می دارند و به جنگ پایان می دهند.

ارتقا ء آگاهی
خزندگان و اژدها – فرم های کد شده
خانه اصلیشان – اژدها ( صورت فلکی اژدها )
http://www.essaysbyekowa.com/Zoomorphic/ra3.jpgبا همراهی صورت فلکی اژدها ، تعداد زیادی سیاره و دنیاهای خارجی بدون جنگ متحد شدند و تغییر یافتند .
تراکم آنها 4 برابر تراکم حقیقی است.
20میلیارد سال قبل بر روی زمین آمدند. به اقوام مختلفی تقسیم شدند و فرم فیزیکی گرفتند و منبع (سرچشمه ) را فراموش کردند .
زوجیت – نور در مقابل تاریکی
قطبی کردن نور (پلاریزه نور ) – نر (مذکر) – تشعشع تاریکی – ماده (مؤنث ) – مغناطیس بیشتر
نور + تاریکی – تلفیق ( به هم پیوستگی ) – عشق خالص و بی قید و شرط
برای کنترل مادگی ، یک سؤتفاهمی است – برای همیشه قفل شده ( در محدودیت نگه داشته شده)
ماده با عصبانیت حرکت کرد – جنگ میان نور و تاریکی
اژدها های نور و تاریکی شروع به جنگ کردند و به کنار عالم تبعید شدند .
راه های هوشمندانه ای برای جهش ستاره ای پیدا کردند ( راههای هوشمندانه ای برای دور زدن سیستم ستاره ای پیدا کردند و به آن وارد شدند.)

اژدها و راشیبا
http://www.bibliotecapleyades.net/imagenes_pleyades/pleyades_B.jpgمصر – آتلانتیس و لموریا
معابد Ra ( نرها ) و Isis ( ماده ها ) توسط Ra  و Isis از هم جدا و محدود شده بودند .
راشیبا انرژی جنسی و شفای مقدس کندالینی است . کلید رهایی خودمان . همسوییهایی جهت تعادل .
کسانی که جذب راشیبا می شوند . دانشجویان اصلیی هستند که صاحب دی ان ای اژدها می باشند .
اژدها ها شفا دادن را آموزش می بینند ، Syrian ها و Orion ها همگی می خواهند شفا دهند .
مصریان اولیه از اساتید Pleidean بودند – با مدرسه مخفی در سواحل نیل با Toth .
اینها برای بالا بردن ارتعاشات کسانیکه در دنیا زندگی میکنند آموزه هایی ناب و خالص هستند .
آنان به سرعت پیشرفت کرده و به سرعت به مرحله پنجم  ( تراکم ، غلظت ) ارتقاء یافتند .

پنج قوم اصلی که در آن زمان بر روی زمین زندگی میکردند :

Pleidean’s
گروهي از ستارگان تابان آتشين كه محيط خود را مثل گرد روشن مي كنند
http://www.luisprada.com/Protected/IMAGES/pleiadians.jpg

Orion’s
به معني منظومه جبار يا النسق شكارچي ماهر
http://wendyfreitas.files.wordpress.com/2009/11/orion_spinelli_c1.jpg?w=419&h=427&h=357
http://www.bibliotecapleyades.net/imagenes4/sirio_siriusdna.jpg


Syrians
اگر منظور Sirius باشد یعنی صورت فلكي شعراي يماني وگرنه یعنی اهل سوریه

DNA Effect
http://www.glyphweb.com/esky/_images/photos/sirius.gif



Draco’s صورت فلكي اژدها




http://darkotix.dreamhosters.com/draco-sirian-atlan.jpg

Andromeda’s آندرومدا – زن زنجيري- منظومه فلكي امراه المسلسله
http://kwaminyamidie.com/blog3/andromeda%20spirl%20galaxy.jpg
اینها با هم تلفیق شده و دی ان ای ها  به شکل زیر تغییر یافتند.
شیر ، ابولهول ( موجودی افسانه ای دارای بدن شیر و سر وسینه زن ) (Syrian and Plaidean)
طایفه پرندگان (Plaidean and Draco’s)
سر و چشمهای بلند و لاغر (Andromeda’s and Plaidean’s)

در حالت عادی اژدهاها به قدرت جاذبه زیاد و حرارت تحمل زیادی ندارند به همین خاطر باید وجود انسانی پیدا میکردند . به همین دلیل Syrians و Orion’s درصد بیشتری را صاحب شدند .
همه نژادها میان سالهای 10500 تا 7500 پیش از میلاد دی ای ان آنها عوض شد . این عدم تعادل را در درون ادامه می دهند . ارتعاشات مصر در یک شرایط تاسف برانگیزی پایین آمد ، بدین سبب Toth و دیگران سیاره را ترک کردند.
Ra و Isis خود را در حدود 7500 سال قبل از میلاد ، برای نجات افراد زیادی که متعلق به آنها بودند و برگرداندن آنها به سرچشمه ( منبع ) آمدند و با مقاومت Draco’s ها روبرو شدند .
راشیبا صاحب معابد نر و ماده بود چون هنوز در تلاش برای ایجاد تعادل بین نر و ماده بودند .
هنر تانترا ( Tantra ) هنر در آغوش گرفتن نر و ماده بود ( منظور یعنی قبول همدیگر ) همان مسائلی که در روابط بود نیاز به ترمیم داشت.
مصر بین سالهای 4000 الی 3000 سال قبل از میلاد به تنزل ادامه داد . خاک سوریه ، یونان و غیره در کتاب مقدس انجیل آمده است . آنها به جاهایی که دسترسی داشتند کنترل پیدا کردند .
Draco’s برای کمک به جنگ تاریکی و روشنایی ، نیاز به تعادل قطبیت Ra و Isis پیدا کرد .

همسویی Sal Rachele Mayıs, 2006
همسویی مستری برای انرژی بالاتر ( یکپارچگی بالاتر )
منظور از یکپارچگی بالا یعنی چه ؟http://www.astronomy.net/graphics/constellations/draco.gif
آن انرژی جدید راشیبا است که قبول کرده اید .
هنگامی سمبلها بر روی نقاط دریافت انرژی شما نصب می شود ، در بدن لطیف شما یک افزایش سرعت اتفاق می افتد . وقتی این اتفاق افتاد می توانید در یکپارچگی بالا بایستید .
کسی که قلبش را باز میکند می تواند در درون حقیقت راه برود و به دنبال آن اعتماد خداوندی را احساس خواهد کرد . در نتیجه تمام اینها ، شما درون یکپارچگی بالا هستید .
عزیزان من متوجه می شوید ؟  متفاوت دیده خواهید شد . متفاوت حرکت خواهید کرد چون درون یکپارچگی بالایی خواهید بود . بطور اتوماتیک از درون قلب خواهید آمد . خود به خود دوست خواهید داشت .
در درونتان با خداوند درونتان ( مؤنث / مذکر ) در یک امتداد خواهید بود و بدین ترتیب در آنجا با عشق در درون یکپارچگی بالا زندگی خواهید کرد .
مسئولیتها / نشان دادن عشق و علاقه بطور اشکار برای هر کاری که انجام می دهید / قضاوت نکردن در مورد هیچ کس ، عشق بلاشرط و ایمان بر اعتقاد است .
صحت اعتماد خداوندی بدین شرح است :
وجود خداوندیم را مفتخر میکنم .
به صلاح بودن هرچیزی که برایم اتفاق می افتد اعتماد دارم .
خداوند عشق است .
من عشق هستم .
به خداوند اعتماد دارم .
ادامه دهید دوستان ، پادشاهی بهشت ها در دستانمان است .
Pen Gough

کانال شدن – اژدهاهای الهی توسط Merilyn Bretherick

اژدها های الهی ؟
بله بدین شکل هستیم ، تمام آنها آفریده ها خداوند هستند . اژدها هایی که افتاده اند هم ، همینطور .
ما ها در بعد هفتم و مثل شما الهی هستیم . گردش شما در بعد سوم / مثل قبل که گفتید ، در واقع بدون اینکه خداوند بودنتان را بیاد آورید باید چیزی را انجام دهید .
ماها از سرزمین پادشاهی اژدها ها می توانیم  به شما در خواب خرد و آگاهی لازم را بدهیم . اما در آنصورت شما به خداوند بودنتان آگاه خواهید شد . ما به شما در این راه می توانیم سرنخی بدهیم و وقتی شما قسمتی از پازل را به یاد آوردید ما به شما کمی بیشتر در مورد آگاهی اژدها ها میتوانیم جاری کنیم .
یکی از راههای رسیدن به آگاهی اژدهاها ، باز کردن قلب است . وقتی عشق را احساس کردید و عشق دادید می دانید که زندگی میکنید .
خیلی وقتها شنیده اید که موجوداتی که خارج از زمین هستند می خواهند احساسات شما را بفهمند ، این درست است چون شما مخلوقات بی همتایی هستید .
عشق یکی از احساسات شما است . می توانید بگویید نفرت ضد عشق است . اما ما می گوییم در بعد ما نفرت جایی ندارد . برادرانمان که به زمین افتاده اند هم حتی اگر چیزهایی را که از ما می خواهند را ندهیم نیز از ما متنفر نمی شوند .
هنوز هم تعدادی از اژدها ها هستند که در دور و اطراف گردش میکنند و روی برگردانده اند بطرف نور .
قبلا زمانیکه ترکیه را تمیز میکردیم با بعضی از آنها مواجه شدیم که در حال برگشتند . ما به آنها توجه کردیم و به پیشواز آنها آمدیم و آنها را تعلیم می دهیم .
حالا برای کسانیکه انسانها را کنترل میکنند فرصتی دیگر برای برگشت داده خواهد شد .
بسیار خوب بر سر آنها چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ آنهایی که روشنایی را رد میکنند در عمق تاریکی تنها گذاشته خواهند شد . تا ابد زندانی خواهند شد . آنها هیچ دسترسی به نور نخواهند داشت ( منظور هیچ ارتباطی با نور نخواهند داشت مثل قوم مایا که از نظر ما ناپدید شده اند ولی در واقع جهش  کرده اند و فاصله زیادی با ما پیدا کرده اند بدین سبب ما هیچ دسترسی به آنها نداریم ) در سایه این اتفاق آنها با هیچ موجودی که روی آنها تاثیر بگذارد ارتباطی نخواهند داشت . آنها نابود نخواهند شد چون هر چیزی که از طرف یک انرژی خلق شود نابود نخواهد شد . همه ما به سوی خداوند در حال سفر هستیم . بخاطر همین زمین مرکز جهان است .

دنیا و انسانها وقتی ارتقاء پیدا میکنند ، ما هم با آنها ارتقاء پیدا خواهیم کرد ، حتی Ra و Isis .
خیلی خوب الان می توانید بفهمید که چقدر برای ما مهم هستید ، ما دارای کمک تمام عالم هستیم .
تنها چیزی که شما باید انجام دهید ، خواستن است . هر کمکی را که نیاز هست را خواهید گرفت . به شما چیزی را که تا حالا نمی دانستید خواهد گفت . اگر شما یک دوست اژدها و یا راهنماهای اژدهای بیشتری می خواهید ، فقط خواستن کافی است . ما به شما عزیزان می خواهیم خدمت کنیم .
هرچه راهنمایی شما بیشتر باشد Merkabah شما بزرگتر می شود . سپر محافظ شما قدرتمندتر می شود همه شما و هر کدام از شما به محیط اطرافتان می توانید مسلط شوید .


به نظر شما ما شما را چگونه می بینیم ؟
مانند یک نمایش نورانی برای ما دیده خواهید شد مانند یک آتش بازی .
در دیار اژدهاها نام همگی شما بر زبانهاست . از همه شما اطلاع داریم .
همه ما به کنفدراسیون گالاکتیک وابسته ایم و ترجیح می دهیم انسانها بدین شکل باشند.
جدا شدن ، یک مسیر زندگانی نیست . وقتی در ذهنتان یک هدف دارید چطور می شود که از همدیگر جدا شوید . همه شما می خواهید ارتقاء یابید . همه شما می خواهید خداوند بودنتان را به یاد آورید.
خیلی خوب ! پس چرا متحد نمی شوید ؟
هنوز هم می گوییم که قلبهایتان را باز نکرده اید . هنوز عشق را نمی دانید .
چطور می توانید از برادر خود متنفر شوید . زمان اینکه تفاوتهای خود را کنار گذاشته و قلب خود را باز کرده و اجازه دهید عشق در آنجا جا بگیرد ، فرا رسیده .
تفاوت
http://www.rasheebaofficialsite.com/
استفاده از این مطلب با درج منبع www.ufolove.wordpress.com آزاد است .


دنیای اسرار آمیز