کافه تلخ

۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

استفاده از آب برای پاك سازی انرژی های منفی




استفاده از آب برای پاك سازی انرژی های منفی ... استفاده از آب برای پاك سازی انرژی های منفی , ای هستی بخش به نام تو آغاز میكنم و میدانم كه اگر یك لحظه از من روی گردانی هیچم...
استفاده از آب برای پاك سازی انرژی های منفی

شستشو با اب برای تطهیر درونی
بگذارید آب روان نگرانی ها و اضطراب های روز قبل و افكار و خاطراتی را كه ممكن است شما را در طول شب ناراحت كرده باشد بشوید و برد.

تصور كنید كه آنها از شما جدا می شوند و به دریچه فاضلاب می ریزند

آب انرژی های منفی را با خود می برد و تعادل را به بدنی كه تحت تاثیر این انرژی ها قرار داشته است باز خواهد گرداند.این خاصیت نادیدنی اما حیاتی استحمام زیر دوش رفتن و شستشوست.

شستشو با آب عملی برای پاكسازی مظهر تطهیر درونی و آماده شدن برای با طراوت آغاز كردن یك روز است.قبل از اینكه خود را برای رفتن به جایی آماده سازیز یا قبل از رفتن به رختخواب برای زدودن آثار منفی رویداد های روزی كه پشت سر گذاشته اید نیز می توانید این عمل را به انجام برسانید.

همچنین اگر با كسی بگو مگو كرده اید در موقعیت دشوار و استرس آوری قرار داشته اید.یا در ارتعاشات ناخوشایند از هر نوع فرورفته این میتوانید نیروی شفابخش و پالاینده ی آب را برای زدودن این انرژی منفی از درون و اطرافتان به كار گیرد

ابی كه برای اهداف آیینی و تشریفاتی یا اهداف پاكسازی تبرك و تقدیس شده باشد آب خالصی است كه ارتعاشات آن تسریع بافته است.تبرك شیوه ای برای افزایش دادن نیروی یك ماده و در عین حال سپاسگزاری است.

نوشته:جك آنجلو(انرژی درمانی)