کافه تلخ

۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

قرینه اثیری ... ماده اثیری چیست؟




قرینه اثیری ... ماده اثیری چیست؟ ,

بسم الله الرحمن الرحیم وصل الله محمد و آل الطاهرین قرینه اثیری٫٫ بیایید ببینیم وقتی انسان به آن سو می رود چه اتفاقاتی برایش می افتد؟
مرگ چنانچه در قبل توضیح دادم ترك جسم فیزیكی ست
درست همان گونه كه تولد پوشیدن جسم فیزیكی ست. در لحظه مرگ وقتی كه جسم فیزیكی را ترك میكنیم .روح بلافاصله خود را در جسم دیگری می یابد كه((قرینه اثیری)) نام دارد.

قرینه اثیری ار ماده ای بسیار ظریف و اثیری تشكیل شده است كه دقیقا" همان صورت جسم فیزیكی را دارد و به همین دلیل قرینه اثیری نامیده شده است.

عده ای از روشن بینی برخوردار هستند هنگام مرگ اشخاص می توانند قرینه اثیری آنان را ببینند كه در كنار جسم فیزیكی شان ایستاده است.روشن بینان می گویند قرینه اثیری دقیقا" همانند جسم

فیزیكی ست.

اما كاركرد و وظیفه قرینه اثیری چیست؟ چرا چنین كالبدی داریم؟در واقع نیروی حیات از طریق این قرینه اثیری ست كه در جسم فیزیكی ما جریان می یابد و آن را سالم نگاه می دارد.در زبان كهن سانسكریت نیروی حیات (پرانا) نام دارد.پرانا از دو بخش (پرا) به معنای پیش و (نا) به معنای نفس تشكیل شده است.پس پرانا به معنای پیش بردن نفس است.

قرینه اثیری پرانا نیروی حیات را از طریق ابزاری خاص جذب میكند و به قسمت های مختلف بدن و تمامی یاخته های بدن فیزیكی می رساند.پرانا چشم را به دیدن گوش را به شنیدن و دست و پاها را قادر به حركت می كند.

پرانا سبب می شود كه همه اندام های بدن كار خود را انجام دهند.مادامی كه قرینه اثیری در جسم فیزیكی است .جسم فیزیكی می تواند نفس بكشد و زنده باشد.لحظه ای كه قرینه اثیری جسم فیزیكی را ترك می كند جسم فیزیكی بی جان شده و می میرد.

موفق باشید

نوشته: محمد