کافه تلخ

۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

دروازه های ستاره ای یا دروازه های جهنم-قسمت سوم


در قسمت قبل گفتیم که بسیاری از دانشمندان و پژوهشگران به وجود موجوداتی(غیر مادی) با ابعاد اضافی Extra dimensional در آسمان و دریا و زمین اعتقاد دارند.
گفتیم که برخی از این موجودات ماوراءفیزیکی در بند بوده و در پشت موانعی محدود شده اند و در پشت دروازه هایی قرار دارند و انسانها از تماس و ارتباط با آنها منع شده اند.
زمانی که این ارتباط به طریقی برقرار می شود،این موجودات به اشکال مشابه ای کالبد مادی به خود گرفته و مجسم می شوند.مانند داستانی که از روایت احضار سموئیل به خواست شائول توسط ساحره عیندر ذکر شد.
در این روایت آنجا که این زن ساحره وحشت می کند، شائول از او می پرسد از چه می هراسی؟
و او می گوید:
"خدایان" را دیدم که از زمین بیرون می آیند.
البته شاید منظور ساحره از خدا ،سموئیل بوده است ولی بسیاری از مسیحیان با این ایده که بتوان با ارواح مردگان ارتباط برقرار کرد راحت نیستند و اصرار دارند که اصل و مرجع این روایت باید چیز دیگری باشد.
آلیستر کرولی Aleister Crowley کیست؟
برخی مردم در غرب یا به گونه‌های مختلف جادوگری عقیده دارند یا آنها را انجام می‌دهند.

دو نهاد Golden Dawn و آلیستر کرولی و پیروانشان، به احیاء مجدد سنت جادوگری در دنیای انگلیسی زبان قرن بیستم معروفند. جنبش‌های مشابه دیگری نیز در حدود همین سالها انجام پذیرفت که عمدتاً در فرانسه و آلمان متمرکز بودند.
بیشتر تصدیق می‌کنند و به عنوان نو کافرها (نو مشرکان) تلقی می‌شوند. سنت‌های دیرینه بومی جادوگری به عنوان کفر و الحاد شناخته می‌شوند.
او نویسنده کتابی با نام "کتاب قانون" است که آن را در شرایطی که در هرم گیزا Giza  تسخیر شده بود ،نوشت.
می گویند او پدربزرگ واقعی جورج دبلیو بوش است.
در سال 1904 او کتاب قانون را درست پس از تفکرات و عباداتش در آرامگاه فرعون هرم بزرگ گیزا ،دریافت کرد.
او ادعا کرد با موجودی بنام Aiwaz ارتباط برقرار کرده است.
در سال 1918 آلیستر کرولی این جادوگر جدید و این دانشمند علوم خفیه تلاش کرد تا یک گرداب ابعادی Dimensional Vortex  را ایجاد کرده تا بوسیله آن بین دنیای مادی و دیدنی و دنیای نادیدنی پلی بزند.
این مراسم که توسط او انجام گرفت Amalantrah Working نام گرفت.
گفته می شود که او در این کار موفق شد و از شکافی که ایجاد کرد موجودی آشکار شد.
او این موجود را “Lam” (فرار کرده) نامید و تصویری از چهره او کشید.

تصویری که او با جزئیاتش در بیش از 90 سال پیش کشید شباهت عجیبی با "بیگانه های فضایی خاکستری"”Gray Aliens” دارد که این روزها درباره آنها زیاد بحث می شود و در فیلمهای هالیوودی زیاد آنها را می بینیم.
تقریبا سه دهه بعد ازانجام مراسم Amalantrah working  توسط کرولی  ،یک دانشمند موشکهای فضایی به نام Jack Parsons (موسس آزمایشگاه به همراه همکارش 
L. Ron Hubbard (موسس کلیسای Scientology ) مراسمی مشابه به نام (Babylon Working)  را انجام داده و تلاش کردند که دروازه ای که توسط آلیستر کرولی ایجاد شده بود را مجددا بازگشایی کنند.
این بار این دو مرد به دنبای ارتباط برقرار کردن با  Lam نبودند.
آنها می خواستند روح بابل(فاحشه بابل)،الهه باستانی مونث، از دروازه عبور کرده و به صورت انسان و با کالبد انسان مجسم شود.
بسیاری از استادان جادوگری خنوخی Enochian magic  و Ordo Templi Orientis بر این باورند که آنها موفق شده اند و هم اکنون فاحشه بابل روی زمین راه می رود.



خدایان دروازه ها
فرضیه ای مشهور که گاهی از آن با نام "فضانوردان باستانی" نام می برند این فرضیه را مطرح می کند که موجودات هوشمند فضایی از عهد باستان از زمین دیدن می کرده اند.
طبق این نظریه این موجودات همان خدایان باستانی اساطیری بوده و خالق نژاد انسان کنونی هستند.
پدر این نظریه اریک فون دانکن Erich Von Daniken در مقدمه کتاب پرفروش و مشهور خود "ارابه خدایان"   Chariot of Gods می گوید:
"...من ادعا می کنم که اجداد و نیاکان ما در گذشته های بسیار دور توسط موجوداتی هوشمند و فضایی مورد بازدید قرار گرفتند، اگرچه من نمی دانم که این موجودات فرازمینی هوشمند که بوده اند و از کجا آمده اند، ولی با اطمینان ادعا می کنم که این بیگانه ها بخشی از انسان‌ها را که در آن روزگاران در زمین زندگی می کردند را نابود کرده و نسل جدیدی از انسانها را بوجود آوردند.
شاید این انسانها همان هموساپین نگهبانان راز ظرف مقدس های (Homo sapiens)اولیه بوده باشند..."
همانطور که در فیلمهای هالیوودی تماس  Contact  و برخورد نزدیک از نوع سوم Close Encounter of the third kind نمایش داده شده است این فرضیه فون دانکن در دهه 1960 آمریکا را در برگرفته و شدیدا تحت تاثیر قرار داد که نسل انسان امروزی احتمالا نتیجه یک آزمایش توسط موجودات فرازمینی است که کماکان ادامه دارد.
پژوهشگران Ufologist مانند فون دانکن اساطیری که در طول تاریخ ثبت شده اند حاوی شواهدی است که از برخورد و تماس انساتها با این موجودات حکایت می کند.
انسان‌های عصر باستان احتمالا این مسافرین فضایی را به عنوان خدایان شناخته اند و ورود آنها ،آزمایشات انجام شده توسط آنان و خروج آنها را در کتیبه ها، هیروگلیف ها و ... به عنوان برخوردها و تماس‌هایی بین انسان‌ها و خدایان ثبت کرده اند.
اریک فون دانکن در ادامه کتاب خود اضافه می کند:
"... وقتی که مجددا این سفینه های فضایی زمین را ترک گفته در غبار کهکشانی ناپدید می شدند انسان ها درباره این معجزه سخن می گفتند که "خدایان اینجا بودند" آنها انچه اتفاق افتاده بود را به عنوان پدیده ای باورنکردنی،فوق العاده عجیب ،معجزه آمیز و جادویی ثبت می کردند.
آنگاه در این رابطه متونی نگاشته و تصاویری می کشیدند.
خدایان در لباسهای طلایی سوار بر قایقهای پرنده آنجا بوده اند و با صدای بلندی فرود آمدند.
آنها درباره ارابه هایی سخن می گویند که خدایان سوار بر آنها بر فراز زمین و دریا پرواز می کردند و از سلاح‌هایی سخن می گویند که هم‌چون آذرخش بود. و تعریف می کردند که
این خدایان قول دادند که دیگر بار بازگردند.
آنها آنچه را دیده بودند بر سنگ نبشته هایی به تصویر می کشیدند.
غولهایی بی ریخت با کلاه خودهای بزرگ بر سر که از آنها اشعه های نورانی ساتع می شود و در این حال جعبه هایی را در مقابل سینه خود حمل می کنند و سوار بر توپ‌هایی شده و به هوا می روند....."
فون دانکن اضافه می کند که
چهره عجیب و غریب بسیاری از خدایانی که در هیروگلیف‌ها تصویر شده‌اند مانند انسان‌هایی با سر عقاب یا شیرهایی با سر گاو می توانند شواهدی از نتیجه آزمایشهای ژنتیکی و شبیه سازی باشد که این موجودات فضایی بروی انسان‌ها و حیوانات آن روزگار انجام داده اند.
برخی بر این باورند که این فرضیه می تواند جایگزینی برای روایت کتاب مقدس از پیدایش و خلقت باشد.

دقیقا معلوم نیست که چه تعدادی این نظریه را باور دارند ولی می توان گفت که حدودا هشتاد درصد از مردم آمریکا باور دارند که احتمال وجود حیاتی فرازمینی وجود دارد.
در این باره اتفاقات عجیبی نیز هر از گاه می افتد،مثلا 39 نفر از اعضاء فرقه ای بانام "آئین دروازه بهشت"(Heaven ‘s gate cult) در رانکو سانتافه Rancho Santa Fe کالیفرنیا دست به خودکشی دسته جمعی زدند.
آنها بر این باور بودند که توسط یوفویی که ستاره دنباله دار Hale-Bopp را دنبال می کند،فراخوانده شده اند.
این گروه ملغمه ای از یک آئین دینی دسته جمعی و تصوف بودند.
یکی از نکات ترسناکی که درباره موجوداتی که از این شکاف ها رخنه می کنند وجود دارد قضیه "ربایش کودکان" است.
این مسئله به شکل وسیعی در سراسر دنیا اتفاق می افتد و گزارش می شود.
این ملاقات‌ها معمولا توسط موجودات کوتاه قد خاکستری رنگی انجام می شود که خلبانان یوفو ها بودند و آزمایشات مختلفی را روی کودکان ربوده شده انجام می دادند.
آن‌ها بروی این نمونه های آزمایشی آزمایشات باروری انجام داده و تخمک‌های بارور شده را از بدن آنها خارج می ساختند.
بیشترین توجهات بروی الواح و کتیبه های خط میخی که از سومریان بجا مانده است ،شده است که در آنها شواهدی از تماس انسان‌ها با موجودات و بیگانه های فرازمینی وجود دارد.
در افسانه های باستانی چین نیز از ارابه های پرنده ای سخن رفته است که از سرزمین های دور به ملاقات زمینیان می آمدند.
در متون سانسکریت Dorna Parva از نبرد و جنگ خدایان سوار بر ماشینهای پرنده صحبت شده است.
شخص فون دانکن ادعا می کند که خود تورات(کتاب مقدس) بزرگترین کتاب UFOها در تمام اعصار است.
او به داستانهای ذکر شده در کتاب حزقیال نبی بخش 1 آیه 15 "چرخهای درخشان زبرجد
" ،در کتاب سفر خروج بخش 13 آیات 21 و 22 "ستونهایی از ابر و آتش" ،در کتاب دوم پادشاهان بخش 2 آیه 11 "ارابه آتشین که اسبهای آتشین آن را می کشیدند" اشاره می کند. 
و از آنها به عنوان شواهدی از ملاقات موجودات فضایی نام می برد.
فون دانکن راست می گوید در سفر پیدایش بخش6 آیه 4 می خوانیم:
"...در این زمان که تعداد انسان ها روی زمین زیاد می شد،پسران خدا(موجودات فرازمینی) مجذوب دختران زیباروی انسان‌ها شدند و هر کدام را که پسندیدند،برای خود به زنی گرفتند.....
....پس از آنکه پسران خدا و دختران انسانها با هم وصلت نمودند،مردانی غول آسا از آنان به وجود آمدند.
اینان دلاوران معروف دوران قدیم هستند....."
جدای از اینکه هر کس چگونه این آیات را تفسیر می کند اما آنچه از ظاهر این آیات به نظر می رسد این است که هزاران سال پیش موجوداتی آسمانی از زمین دیدن کرده اند.
آنها درگیر آزمایشاتی شدند که نژادی را (غولها Nephelim) را بوجود آوردند.
در کتاب عهد جدید عیسی مسیح شرایط آن روزگاران را (عهد نوح) با زمان بازگشت و رجوع خود به زمین و آخرالزمان مشابه می داند.
آیا حقیقتا این ملاقات کنندگانی که امروزه مطرح اند،UFOها،با آن موجودات زمان نوح یکی هستند؟
اگر اینها همان‌ها هستند،این دستکاری ژنتیکی چه بوده است؟
یک فرضیه مطرح این است که زمانی که مژده داده شد از تخمه زنی فرزندی زاده خواهد شد که سر مار (ابلیس)را خواهد کوبید،این موجودات فراطبیعی (بیگانگان؟ یا فرشته های هبوط کرده؟) از آسمانها ظاهر شدند تا در ژنتیک و DNA انسانها تغییر ایجاد کرده و با این خرابکاری از تولد این موعود (مسیح،مشیا) جلوگیری کنند.
همانگونه که فرعون کودکان عبرانی را می کشت تا منجی آنان متولد نشود. همانگونه که هرود به دنبال نوزاد عیسی بود تا آن را نابود کند.همانند آنچه در بخش 12 مکاشفات یوحنا می خوانیم:"... 
شیپور هفتم: 
زنی را دیدم که آفتاب را مانند لباس به تن کرده بود و در زیر پاهایش ماه قرار داشت و بر سرش تاجی با دوازده ستاره بود. 
زن آبستن بود و از درد زایمان می نالید و برای زایمان لحظه شماری می کرد. 
شیپور هشتم:
ناگهان اژدهای سرخی ظاهر شد که هفت سر،هفت تاج و ده شاخ داشت.
با دمش یک سوم ستارگان را بدنبال خود کشید و بر زمین ریخت.
اژدها در مقابل زن که در حال زاییدن بود،ایستاد تا نوزاد او را ببلعد....."
آری هدف شیطان جلوگیری از ظهور موعود بوده است.


I.D.E Thomas در کتاب خود The Omega Conspiracy می گوید شیطان برنامه های دیگری نیز دارد.
او می خواهد یاران و جنگجویان پیرو خود را بوجود آورد(حزب شیطان) و در مقابل خلقت خداوند خلقت خود را مطرح کند.(در پرانتز در آیه 64 سوره اسرا از جانب خدا به شیطان خطاب می شود:
هر کدام از آنها را می توانی با صدای خودت تحریک کن،و لشکر سواره و پیاده ات را بر آنها(انسان‌ها) گسیل دار،و در ثروت و فرزندانشان شرکت جوی،و آنها را با وعده هاسرگرم کن....) 




لینک دانلود بخش اول مقاله دروازه ستارگان آتلانتیس 

http://mehr02.persiangig.com/document/Atlantis%20part1%20.pdf
لینک دانلود بخش دوم مقاله دروازه ستارگان آتلانتیس

http://mehr02.persiangig.com/document/Atlantis%20part%202.pdf


اين مقاله حاصل زحمات و ترجمه  مهر   از مقالات ويليام هنري درباره تمدن آتلانتيس است.  حتما اين 2 مقاله را دانلود كنيد.  خواندن اين مقاله را به همه دوستان توصيه مي كنم.
همچنین از لینکهای زیر می توانید استفاده کنید 

http://www13.speedyshare.com/files/24781946/download/Atlantis%20part1.pdf
http://www12.speedyshare.com/files/24782158/download/Atlantis%20part%202.pdf


براي خواندن كتاب ارزشمند پايان روزها اثر زكريا سيچين به وبلاگ ديگر مهر عزيز  ، كتاب گمشده
با آدرس http://lostbook.persianblog.ir/ مراجعه كنيد .