کافه تلخ

۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

عملکردهای اسرار آمیز غار آفرینش


  غار آفرینش یک بایگانی گایا از کسانی که اینجا حضور دارند و کسانی که حضور داشته‌اند می‌باشد .
این جزء فیزیکی آن می‌باشد . چیزی که در ادامه خواهم گفت جزء چند بُعدی آن می‌باشد که برای انسان‌ها گیج کننده است . گوش کنید : غار دارای یک وضعیت ایستا (استاتیک) در حالت سه بُعدی و یک وضعیت پویا (دینامیکی) در حالت چند بُعدی می‌باشد ؛ هیچ کریستال اضافه شده یا گرفته شده‌ای در حالت سه بُعدی وجود ندارد . بدین معنی که برای هر انسانی که به طور بالقوه بر روی زمین خواهد زیست یک ساختار کریستالی وجود دارد .
 اکنون ممکن است بگویید که :
"اوه نه ، این منطقی نیست . این شبیه سرنوشت و تقدیر می‌باشد . روح می‌داند که در چه قالب و شخصیتی خواهد آمد ؟
" نه ، ما این را نمی‌گوییم ، اما این تقدیر و سرنوشت نیست . اما غار زمینه را به نحوی مهیا و آماده می‌کند که با روشی کوانتومی در هر لحظه کامل بماند .
یک انرژی کوانتومی با پتانسیل‌ها سر و کار دارد و نه با ویژگی‌های علم تجربی (به طور مطلق) . بنابراین چنانچه چیزها بر روی سیاره تغییر کنند ، غار نیز به صورت کوانتومی تغییر خواهد کرد و نه به صورت فیزیکی . شمارش ساختار کریستالی تغییر نخواهد کرد .
 من نمی‌توانم این را به شما توضیح دهم  ، چرا که موضوعی کوانتومی می‌باشد . غار همیشه کامل است . این غار همۀ بشریت را درون خود دارد . این غار به گذشته ، حال و آینده ارتباط دارد .
یک چیز بسیار گیج کننده برای شما این معنی است که شما در حال کنش و واکنش با کسانی هستید که هنوز به اینجا (سیاره) نیامده‌اند . من نمی‌توانم این مفهوم را به روشی بهتر توضیح دهم و ذهن سه بُعدی شما برای درک آن آمادگی ندارد . اما این را بدانید .
غار کامل است .
غار مقدس و روحانی است .
غار تا ابد مُهر و موم شده است .
کریستال‌های روحی ، زندگی‌ها و انرژی زندگی‌های شما را تداعی می‌کنند .
انرژی‌های روحیِ درون کریستال‌ها با یکدیگر فعل و انفعال دارند .
زندگی‌هایی را که شما زیسته‌اید موجب تعدیل انرژی غار و در نتیجه گایا می‌شوند .
غار به صورت چند بُعدی درون گایا ساکن می‌باشد .
بنابراین به طور خلاصه ،
 این غار بایگانی ارواح از زندگی‌ها و انرژی‌هایی که تولید کرده‌اند ، می‌باشد . اکنون به من گوش کنید . هر چیزی که شما بر روی سیاره انجام می‌دهید ، هر انرژی ارتعاشی که بر روی سیاره تولید می‌کنید ، الهام گرفته از جوهره و ذات کریسالی می‌باشد . بایگانی انرژی زندگی بر روی سیاره ، به ضمیمۀ ارتعاش آن ، برای ابد درون کریستال باقی می‌ماند .