کافه تلخ

۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

غار آفرینش



در اعماق زمین ، یک غار عظیم چند بُعدی وجود دارد که هرگز کشف نخواهد شد . این غار یکسری ویژگی‌های سه بُعدی دارد که آن را به زمین متصل می‌کند ، اما همزمان چند بُعدی نیز می‌باشد .
 توضیح آن برای شما مشکل می‌باشد چرا که آگاهی شما در کیفیت بُعدی تک رقمی (single-digit) است . از اینرو من می‌توانم همه چیز را برای شما توضیح دهم ، ولی شما قادر به درک آن نخواهید بود .
غار آفرینش یکی از تنها چیزهای فیزیکی موجود بر روی سیاره است که یک هایبرید بُعدی می‌باشد (dimensional hybrid) . این غار یکسری خصوصیات سه بُعدی دارد که چنانچه مرئی باشد قادر به دیدن آن خواهید شد که البته مرئی نمی‌باشد . بنابراین هرگز کشف و شناسایی نخواهد شد . بایگانی آکاشیک هر شخصی در این مکان چند بُعدی که غار آفرینش نامیده می‌شود ، وجود دارد .
هنگامی که شما به سیاره آمدید ، این نخستین مکانی بود که شما حتی قبل از ورود به کانال تولد ملاقات کردید ، هنگامی که شما سیاره را ترک کنید ، این آخرین مکانی خواهد بود که قبل از بازگشت به خانه ملاقات خواهید کرد ، چرا که این مکان یک بایگانی بشری ، از همۀ زندگی‌هایی که داشته‌اید و ماهیت روحی اصیل شما می‌باشد .
اطلاعات بیشتری از چگونگی عملکرد این سیستم وجود دارد . این بایگانی آکاشیک است .
هر روحی در غار آفرینش منحصر به فرد است . اجازه دهید تا مثالی بزنم . نام روحی شما چیست ؟
عزیزان این نامی نیست که بتوان بر زبان آورد ، اما ترجیحاً یک انرژی است . این نام انرژیکی تا حدی نام خداست که به صورت مجازی در بایگانی غار آفرینش مانند یک نشانۀ ساختار کریستالی ثبت شده است . ساختار کریستالی چیزی است که ارتعاشاتی از کسی که بوده‌اید را تداعی می‌کند . از اینرو هنگامی که برای نخستین بار به سیاره می‌آیید ، یک ساختار کریستالی وجود دارد که منتظر شماست (چرا که پتانسیل ظهور شما شناخته شده است) .
 هنگامی که شما بر روی سیاره زندگی می‌کنید ، گایا "می‌داند" که شما اینجایید و تا هنگامی که زنده‌اید ، آن سوی پرده را مشاهده نخواهید کرد .
هنگام خروج از سیاره ، مجدداً غار آفرینش را ملاقات خواهید کرد و آن ساختار کریستالی با انرژی چیزهایی که انجام داده‌اید ، ارتقاء پیدا می‌کند . سپس شما زمین را ترک می‌کنید ، اما ساختار کریستالی با اطلاعات شما باقی می‌ماند .
حال به شما گفته می‌شود که به زمین باز گردید و شما می‌خواهید که زندگی دیگری و نام زمینی دیگری داشته باشید .
 قبل از اینکه شما به کانال تولد برسید ، نشانۀ دیگری به ساختار کریستالی اضافه می‌شود .
توجه : این همان روح است ، اما نشان شمارۀ 2 را دارد . هم چنانکه  روی سیاره‌اید ، غار می‌داند که شما بازخواهید گشت و نشانۀ هر زمانی که بازگشته‌اید را فعال یا بیدار خواهید کرد . بنابراین شما یک ساختار کریستالی به ازای هر روح دارید و نه به ازای هر زندگی . بعضی از روح‌ها هزاران نشانه دارند !
می‌خواهم چیزی را برایتان بگویم : ارواحی قدیمی در این اتاق وجود دارند و دارند این را می‌خوانند . بسیاری بر روی این سیاره گام می‌نهند و هرگز نمی‌فهمند که واقعا که هستند و این نیز به دلیل حق انتخاب آزادانۀ شماست .
اما حقیقت این است که اغلب کسانی که به جلسات این چنینی می‌آیند ، احساس می‌کنند که دارند به عنوان بخشی از فرایند تغییر بر روی سیاره و قسمتی از پایان عصر و همچنین شروعی تازه ، دعوت می‌شوند .
 این مورد همچنین شامل کسانی می‌شود که اکنون در حال خواندن این مطالب هستند .