کافه تلخ

۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

آلایا - اهل پلیدیان - بخش هفت

       


آلایا اهل پلیدیان – قسمت هفتم
درود به همه ی شما
من آلایا هستم از ابعاد روشنایی پلیدیان.
برای کمک به زمین و فراید دگرگونی آن، من مجبور بودم خودم را با فرکانسهای پایینتر زمینی وفق بدهم. به همین دلیل من هشیاری خود را به دو بدن تقسیم کردم. من همزمان اینجا و در یک سفینه در فرکانسهای بالاتر زندگی می کنم؛ در درجه هاي فراتر روشنايی و سفرم در زمان از نور. این پدیده آنجا معمولی به حساب می آید زیرا همه چیز با انرژی الهی ممکن می باشد. من و دیگر عضوهای فدراسیون روشنایی کیهان اینجا هستیم که به شما کمک کنیم قلب و هشیاری تان را توسعه دهید. من از برخی از سفینه هایمان فیلمبرداری کرده ام و آنها را در بخش هشتم ویدیوهایم به شما نشان می دهم. من هرروز نامه هایی از کسانی که من را در رده ی افرایی ملاقات کرده اند دریافت می کنم. من را خوشحال می کنند که می نویسند پس از دیدن ویدیو های من تا چه اندازه زندگی شان را سرشار از روشنایی سپری می کنند. این انرژی عشقی ست که سیاره ی زمین نیاز دارد.

زمین در یک روند دگرگونی انرژی قرار دارد و عشق تنها کلیدی ست که دگرگونی را برایتان هموار می سازد. حقایق فراتر، ساده و واضح هستند و نه پیچیده. هنگامی که به اطلاعات در مورد کیهان و غیر زمینیان گوش فرا می دهید، همیشه با نفس و خود برترتان بررسی کنید که از کدام منبع می آیند و چه انرژی ای دارند. اگر آن اطلاعات ساعتها به طول انجامید و شما را خسته کرد به این دلیل است که شما انرژی تان را از دست می دهید. آن اطلاعات از یک منبع روشنایی سرچشمه نمی گیرند. بلکه از ضلع تاریکی که تلاش دارد شما را از چیزی که مهم است منحرف کند: تکامل قلب و معنویت.
اطلاعات در مورد موجودات روشنایی به شما انرژی می دهد و شما احساس بیداری و سرشار از قدرت می کنید. افراد معنوی که تجربه ی واقعی با نور را دارند، در کلامشان کیفیت بالایی از عشق و احساس دارند.هاله ی آنها سرشار از روشنایی است. افراد منطقی که فقط اطلاعات در سرشان دارند، مانند یک ماشین صحبت می کنند و کلامشان بدون احساس یا انرژی معنوی می باشند. افراد منطقی زمین مانند یک روبات فکر می کنند و انتظار دارند که هرچیز فراتری می باید پیچیده تر باشد. برای آنها، بیگانگان منفی، فجایع، دستکاری، پیشگویی، داستانهای غلط از گذشته و تکامل معنوی کمتر قلب، جالبتر می باشد.
بنابراین اجازه ندهید که شما را پریشان کنند. موجودات روشنایی فراتر، کوتاه و مستقیم صحبت می کنند و می گویند چگونه عشق در قلبتان را فعالتر کنید. ما به شما اطلاعات مفید می دهیم که می توانند به شما کمک کنند معنویت را گسترش دهید. ما حقیقت را همانگونه که هست بیان می کنیم، بدون قضاوت کردن کسی. افراد منفی این سادگی الهی عشق را درک نمی کنند و به کارگران روشنایی توهین می کنند و آنها را مورد قضاوت قرار می دهند زیرا نمی توانند انرژی عشق و حقیقت را تحمل کنند. عشق من فراتر از ادراک آن افراد است. آنها این را درک نمی کنند، زیرا به قلبشان گوش فرا نمی دهند. آنها به موجودات افرایی منفی گوش می دهند که آنها را دستکاری می کنند.
با استفاده از انرژی عشق، من چندین بار از خود در برابر بیگانگان خاکستری و خزندگان منفی و هلیکوپترهای سیاه از دولت مخفی جهانی، دفاع کرده ام. آنها فرکانس عشق را نمی توانند تحمل کنند.
اجازه ندهید که به وسیله ی افراد منفی، گیج و سردرگم شوید. وقتتان را در صفحات اینترنتی که افراد منفی با گفتار بدشان به دیگران توهین می کنند و سپس هنوز ادعا می کنند معنوی و هشیار هستند، تلف نکنید. انرژی های منفی که آنها خلق می کنند، به میدان انرژی شما و سلولهای بدن شما آسیب وارد می کند و آنگاه شما در ارتعاش پایینتر می مانید، جایی که عشق و نور نیست. به آنها عشق بفرستید، آنها را ببخشید و سپس به جستجوی انسانهایی با هشیاری بالاتر بگردید. اگر شما به عشق هستی متصل شوید، شما معنویت را فعال کرده و تجارب معنوی خاص خودتان را خواهید داشت. سپس شما دانش واقعی خواهید داشت، بدون اینکه پریشان، گیج و سردرگم بشوید. فقط با عشق می توانید عشق را تشخیص دهید. با نفرت و غرور شما عشق را نمی بینید و به عشق تعرض می کنید. انرژی تان را در ارتعاش بالای عشق نگه دارید.


هرچیزی در اطرافتان که ارتعاش منفی دارد و به شما آسیب می رساند را برچینید. از اشخاص متعصب منفی که عشق را قبول نمی کنند دوری کنید. آنها دارای اضطراب بسیار هستند. ما می توانیم این را در هاله شان ببینیم. کتابهای منفی در مورد جنگها، بیگانگان خاکستری و خزندگان و ربوده شدگان را کنار بگذارید. پوسترهای تیره ی منفی را برچینید و بجای آن از پوسترهای رنگی و دوست داشتنی استفاده کنید. از لباسهای تیره استفاده نکنید، فیلمهای وحشت آور تماشا نکنید، و به موسیقی های بد که دارای گفته های پست می باشند گوش فرا ندهید. جان و بدنتان را از نفرت و سم دود دور نگه دارید. این به هاله ی شما صدمه می زند و باعش می شود شما در فرکانس پایینتری ارتعاش داشته باشید. و دراینصورت نخواهید توانست به ابعاد روشنایی بالاتر دسترسی داشته باشید. با فرکانس پایینترشما فقط می توانید در ابعاد پایینتر زندگی کنید. اگر پایتان شکسته باشد نمی توانید از کوه بالا بروید. ابتدا باید خودتان را التیام ببخشید.

فقط نور می تواند در نور باقی بماند. مردمی که توانایی عشق ورزیدن را در این زندگی خوب یاد نگیرند. فرصتشان را در زندگی بعدی خواهند داشت، بر روی سیاره ی دیگری. این راه طبیعی تکامل است. روند یادگیری نفس. هرکسی خودش انتخاب می کند که به چه تندی و یا کندی می خواهد یاد بگیرد. هرکسی مسئول زندگی خودش می باشد، افکارش و کردارش.
کلید به ابعاد بالاتر، عشق می باشد، فرکانس عشق در قلبتان. عشق برای خودتان، برای دیگران و برای طبیعت. عشق کلیدیست برای ارتباط با غیر زمینیان معنوی. اگر در آسمان سفینه ای می بینید، سعی کنید احساس کنید که چه نوع انرژی دارد. اگر انرژی عشق تشعشع می کند، یکی از ما است. ما هر فکر و هر احساسی را لمس می کنیم.
اگر انجام عملیاتی بر روی زمین لازم شد، فدراسیون روشنایی کیهان با سفینه هایی متفاوت حظور خواهد داشت. زیرا همگی فرکانس لازم برای ورود به سفینه ها را ندارند. بنابراین ما سفینه های فیزیکی هم داریم، با فرکانس پایینتر. این فقط یک احتمال است. ما درواقع دوست داریم شاهد یک دگرگونی هموار باشیم. افراد زیادی که توسط ضلع تاریکی دستکاری شده اند، دگرگونی پر هرج و مرج را بیشتر می خواهند تا یک دگرگونی هموار. به همین دلیل وقتی می شنوند که برای آینده احتمالات بسیاری وجود دارد، عصبی می شوند.
اگر مردمی کافی، انرژی عشق خلق کنند، دگرگونی، آرام و هموار روی خواهد داد. اما اگر بیشتر مردم انرژی منفی خلق کنند، سیاره به درون هرج و مرج عمیقی فرو خواهد رفت و فقط افراد معنوی آماده خواهند بود. به همین دلیل این بسیار مهم است که هشیاری بالایی داشته باشید، تا برای هر نوع شرایطی آمادگی لازم را دارا باشید.
منبع :    https://www.facebook.com/danesh.keyhani