کافه تلخ

۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

آلایا – اهل سیستم ستاره ای پلیدیان 3







دنیای اسرار آمیز


آلایا در اینترنت فقط و فقط از طریق کانال شخصی خودش در سایت "یوتوب" گفته هایش را به عموم می رساند و هیچ جای دیگری در اینترنت فعالیت نمی کند.

لینک کانال آلایا:

http://www.youtube.com/user/777ALAJE

در ادامه توجه شما را به متن سومین ویدیو "آلایا" جلب می کنم.

یادآور می شوم که این متن، زیرنویس یک ویدیو است و به همین خاطر ممکن است برخی از جملات کوتاه یا تکه تکه باشد. پس برای متوجه شدن موضوع باید دقت بیشتری به خرج داد.





آلایا - اهل پلیدیان - بخش سه

زمین در جریان یک دگرگونی قرار دارد و در حال جابجایی به فرکانس بالاتر است. همه ی سیاره ها چنین تغییری می کنند. این راه طبیعی تکامل است. همه چیز در کیهان توسعه می یابد. هیچ چیز بی تغییر نمی ماند. فرکانس زمین به آرامی در حال افزایش است، اکنون بالاتر از چند دهه پیش است. به همین دلیل برخی از شما احساس می کنید زمان سریعتر می گذرد. این به شما این امکان را می دهد که هشیاری خود را سریعتر گسترش دهید. زیرا چیزهای بیشتر در زمان کمتری رخ می دهد و افکار شما سریعتر آشکار می شود.

در این فرکانسهای بالاتر هیچ چیز بد نمی تواند وجود داشته باشد. به این دلیل است که کنترل کننده های خبیث زمین که شامل انسان زمینی و غیر زمینی هایی شرور می باشد، هر کاری می کنند تا فرکانس زمین را پایین نگه دارند. آنها بمب های اتمی روی زمین و در آسمان منفجر می کنند تا میدان مغناطیسی زمین را مغشوش کنند. آنها انرژی جنگ، نفرت، رقابت و حماقت را توسط رسانه ها گسترش می دهند و با دستکاری در اقتصاد، ترس به وجود می آورند. آنها قرنهاست رفتار انسانها را مطالعه کرده اند و با استفاده از تحریک کردن توده برای نیازهای ابتدایی، آنها را ناآگاه و بی اطلاع نگه می دارند. آنها می ترسند که جامعه، زیادی رشد و نمو کند. بنابراین آنها حتی به وسیله ی هواپیما مواد شیمیایی پخش می کنند تا جامعه را ناخوش و بیمار نگه دارند. آنها بیشتر و بیشتر این کارها را انجام می دهند. آنها می خواهند کنترل همه چیز را به دست بگیرند.

اما یک نیرو توانایی جلوگیری از آنان را دارد و این قدرت، انرژی معنوی ست. هرچه مردم بیشتر از قدرت معنوی عشق کل استفاده کنند، برطرف کردن خطر آسانتر خواهد بود. تا زمانی که شما زمین را به شکل کشورهایی تقسیم شده ببینید، از هم بیزار باشید و همچشمی کنید، کار را برای کنترل کنندگان شرور زمین بسیار آسان می کنید. اگر شما می خواهید یک انرژی ضعیف تر را دگرگون کنید، باید از یک انرژی قوی تر استفاده کنید. در بعضی موارد، این به صورت خودکار پیش می آید. زیرا هرچه انسانها بیشتر رنج ببرند، بیشتر شروع به جستجوی راهی برای پیروز شدن می کنند. آنها شروع به جستجو کردن حقیقت و انرژی معنوی هستی می کنند. بنابراین این را به صورت یک مبارزه و تمرین ببینید تا بر نیروی منفی درونی و بیرونی غلبه کنید. شروع کنید به شفادهی درونی و پیشرفت.

فرکانسهای بالاتر که از سرچشمه ی روشنایی می آیند، همه ی انسدادهای درونی و احساسات ناخوشی را بیرون می آورند. بنابراین شما می توانید روی آنها کار کنید و آنها را شفا دهید. شما نمی توانید با انرژی های مسدود به بعدهای بالاتر بروید، مسائل حل نشده یا نفرت و تکبر.

افراد آشوبگر، با نفرت، تکبر، طمع یا خودخواهیشان نمی توانند انرژی های بالاتر عشق را تحمل کنند. آنها از عشق متنفرند. آنها از کسانی که در مورد عشق حرف می زنند متنفرند و به آنها توهین می کنند. آنها از هرچیزی که عشق را بیان می کند متنفرند. مانند موسیقی های هماهنگی، رنگهای زیبا یا طبیعت. آنها از کسانی که حقیقت را بازگو می کنند بسیار متنفرند، زیرا چهره ی شان در حال آشکار شدن است. آنها این حق و فرصت را دارند که خودخواهی شان را کنار بگذارند و یا همینگونه منفی باقی بمانند و درسهای شان را در زندگی های بعدی یاد بگیرند.



این مهم است که همه ی عیب و نقص های شخصیت شفا داده شود. همه ی پیامدهای کردار و آسیب های پیش آمده از این یا زندگی های گذشته التیام داده شود و از شر برنامه های منفی جامعه خلاص شد. مانند افکار رقابتی، خودخواهی، حسادت، فرقه ها، باورهای دروغین و نفرت از مردمی که در قسمت دیگری از سیاره زندگی می کنند. این راه را آزاد می کند تا شما آگاهی معنوی تان را پرورش دهید. با هشیاری بالاتر، شما درک خواهید کرد که همه چیز انرژی است. افکار، احساسات، اشیاء، رنگها، موسیقی، اَشکال... همه چیز... و همه چیز به هم مرتبط است. انرژی معنوی یا خدا، هشیاری است. هستی، خلقت، سرچشمه... هشیاری می تواند در حالات بسیاری پدیدار شود، فیزیکی و غیر فیزیکی. بسته به رده ی فرکانس.

انرژی سرچشمه ی همه چیز است. شما می توانید از این انرژی استفاده کنید و حقیقتِ خودتان را خلق کنید. در واقع شما از قبل، بی اختیار در حال انجام این کار هستید و طرح های منفی ذهن را با آن آمیخته اید، مانند ترس یا نفرت. می توانید تصور کنید که چه اتفاقی می افتد اگر افراد کافی، انرژی کیهانی هشیار را ببینند، همراه با تمرکز بر عشق همگانی؟ این باعث می شود هشیاری شما پیشرفت کند و کیفیت زندگی تان سعود کند. و هنگامی که من می گویم عشق، منظور من عشق تحریف شده نیست که شما در ادیانتان، فرقه های تان یا روابط تان استفاده می کنید. منظور من عشق پاک واقعی عالمگیر است، قدرت روشنایی معنوی. این آغاز به پاک کردن انرژی های بدنتان می کند و زیرساخت اتمی تان را دگرگون می کند. شما میل خواهید داشت که بدنتان را پاک نگه دارید تا این انرژی متعالی را داشته باشید. شما مایل خواهید بود که هماهنگ باشید و از پرخاشگران و افراد منفی دوری کنید. پرخاشگری، نفرت، ترس و غمگینی، انرژی شما را پایین نگه می دارد. اینها ساختار ملکولی بدن را تغییر می دهند. بدن را ضعیف می کنند و باعث حملات قلبی، سرطان، آبسه، آپاندیس، رماتیسم و دیگر بیماری ها می شوند. بنابراین شما از افراد شر، استرس، مواد مخدر و غذای ناسالم دوری می کنید.



پیوند به سرچشمه را بیابید. برای پاک کردن انرژی های منفی از بدنتان، اغلب به طبیعت بروید. بیماری ها از انرژی های منفی می آیند یا احساسات سرکوب شده و شفا نیافته. برخی به دلایل کارمیک (نتایج کردار) و برخی به دلایل کردار دولت محرمانه ی جهانی. با فرکانس بالای عشق کیهانی، شما می توانید تمام انرژی های منفی را دگرگون کنید. با انرژی عشق، شما توانایی این را خواهید داشت که خرد و دانش بدست بیاورید. با دانایی و خرد، شما می توانید کارمای منفی را پاک کنید. و شما خالق هشیار زندگی خود هستید. زیرا شما قوانین معنوی را همیاری می کنید. خرد و حکمت، از درک کردن و خوب یاد گرفتن از تجربه های همه ی زندگیهایتان بدست می آید. این هشیاری معنوی شما را رشد می دهد.





پیش از اینکه شما روی زمین ظهور یابید، شما درسهای معینی انتخاب کرده اید که می خواستید تجربه کنید و در آن استاد شوید. برای رشد دادن معنویت و توسعه دادن نفستان (خود هشیار، روح). انسانهای خیر اندیش در دیگر سیاره ها، مزاحم آموزشهای شما نمی شوند. ما هرگز این فرصت برای تکامل یافتن را از شما نخواهیم گرفت. ما راه ها را به شما نشان می دهیم، که چگونه خودتان می توانید از پس آنها برآیید. ما فقط هنگامی اجازه ی دخالت داریم که خودمان همانند شما بر روی زمین مجسم باشیم. این کار توسط خیلی از افراد از صدها نژاد خیرخواه انجام شده. بیشترشان از طرف ما پلیدینها. زیرا ما از گذشته ارتباط قوی با زمین داریم! و زیرا ما در سیاره های مشابه هم این کارها را انجام داده ایم و همچنین بیشتر تجربه داریم. به این شکل ما می توانیم مستقیما با شما صحبت کنیم و به عنوان یک آهنربا برای انرژی های کیهانی بالاتر عمل کنیم.

ما کارگران روشنایی با استعدادهای بسیاری هستیم. ما هنر و هر چیز هماهنگ را دوست داریم. ما هیچ کاری با آیین یا سازمانهای زمینی شما نداریم. برخی از ما از بُعدهای بسیار بالا می آییم، جایی که همه چیز روشنایی و پاکی خالص است. هرچیزی که ما انجام می دهیم، با قوانین هستی هماهنگ است، "کارما" و زمان مناسب برای عمل. همچنین شما باید بدانید که گروه های متفاوتی از پلیدین ها وجود دارند. در سیستم ستاره ای پلیدین بیش از 2000 سیاره وجود دارد

و همگی به گونه ی متفاوت رشد یافته و در بُعدهای مختلف هستند. بعضی عضو اتحادیه ی کیهانی هستند و بعضی نه. برخی می توانند همزمان اینجا و در آینده حضور داشته باشند. با تقسیم کردن هشیاری و انتقال آن به دو بدن.



هنگامی که شما اطلاعات در مورد ما را مطالعه می کنید، باید از خود برترتان استفاده کنید تا تشخیص دهید که آیا آنها از طرف ما هستند یا از طرف غیر زمینیان بدخواه که به اسم ما، اطلاعات نادرست پخش می کنند و یا به سادگی از طرف افراد خودخواه که می خواهند توجه همگان را جلب خودشان کنند. ما با شما ارتباط هایی داریم اما بیشتر در سطح بالاتر، هنگامی که ذهن خودخواه تان خوابیده. با هشیاری بالاتر شما توانایی احساس این که آیا اطلاعاتی درست یا نادرست است، را خواهید داشت. شما از افکار عقلانی خطی محدود استفاده نخواهید کرد. شما از افکار کروی مانند استفاده خواهید کرد تا یک موضوع را از هر رده ببینید. شما نمی توانید با افکار عقلانی خطی به آگاهی معنوی دست یابید. فقط با عشق و آزادی از سیستمهای اعتقادی. فقط هنگامی که شما با هستی و خود برتر همیاری کردید.

با استفاده از انرژی قلبتان، شما کمک با ارزشی به سیاره برای جبران ضررها می کنید. هر عمل، فکر یا احساس، مسیر آینده را عوض می کند. زیرا آینده چیزی ثابت نیست. افکار و احساسات شما، هر ثانیه در آینده ی شما تغییر ایجاد می کنند. بنابراین احتمالات زیادی برای آینده وجود دارد. هیچ اتفاقی در زندگی وجود ندارد. هر پیشامدی به دلیل خاصی رخ می دهد، حتی اگر شما مستقیما دلیل آن را نبینید