کافه تلخ

۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

آلایا - اهل پلیدیان - بخش نُه



  

در ادامه توجه شما را به متن نُهمین ویدیو "آلایا" جلب می کنم.
یادآور می شوم که این متن، زیرنویس یک ویدیو است و به همین خاطر ممکن است برخی از جملات کوتاه یا تکه تکه باشد. پس برای متوجه شدن موضوع باید دقت بیشتری به خرج داد.




درود، من آلایا هستم، از ابعاد روشنایی پلیدیان
در همه ی پیامهایم گفته ام که برای خلق انرژی روشنایی، رشد معنوی چقدر مهم می باشد. زمین برای زداییدن انرژی های منفی نیاز به یک انرژی سرشار از نور دارد. در این فرکانسهای بالاتر، انرژی منفی نمی تواند وجود داشته باشد. به همین دلیل افراد تاریکی از دولت جهانی تلاش می کنند که از این جلوگیری کنند. آنها نمی شینند و دست روی دست بگذارند، آنها نقشه ها دارند و یکی از نقشه های شان خلق آشفتگی عظیمی ست. فقط یک انسان معنوی واقعی با انرژی معنوی زیاد می تواند ذهنش را پاک نگه دارد. 


من اکنون یکی از نقشه های بزرگ آنها را می گویم، که امیدوارم چنین چیزی روی ندهد. زیرا آنها می خواهند از دگرگونی جلوگیری کنند و شما را فریب دهند. برخی از مردم زمین می دانند که فرمانروایان تاریکی، نسلهای بسیاری را سرکوب کرده اند، واقعیات را در مورد غیر زمینیان و ارتباطاتشان پنهان کرده و شاهدان را نیز ترور کرده اند. اما از هنگامی که مردم بیشتر و بیشتری تجربه ها کسب می کنند و خودشان سفینه های زیادی می بینند، دیگر آنها (افراد در قدرت) نمی توانند آنطور که بخواهند این حقیقت را پنهان نگاه دارند. به همین دلیل آنها اکنون یک نقشه ی دیگری دارند. آنها می خواهند از عروسکهای خیمه شب بازی شان: "سیاستمداران تلوزیون" استفاده کنند. که رسما اعتراف کنند که بیگانگان وجود دارند و آنها باهم شراکت و همکاری دارند.

دولت تاریک، همه ی اطلاعاتی که برای خودشان جالب است را اعلام می کند. آنها تلاش خواهند کرد که از طریق رسانه ها خودشان را به عنوان قهرمانان معرفی کنند. دقیقا مانند کاری که همیشه انجام می داده اند تا ظاهر خود را پاک جلوه دهند و همزمان آنها حقایق کوچک و کم اهمیت را به شما خواهند گفت و انگیزه های واقعی خود را پنهان خواهند کرد. آنها خواهند گفت که این اطلاعات پنهان بوده به این دلیل که عموم مردم برای چنین چیزی آمادگی نداشته. و نیز ممکن بوده ترس و آشفتگی عظیمی ایجاد شود.
به همین دلیل است که شما همیشه چنین صحبتهایی و چنین فیلمهایی می بینید. فیلمها بخاطر اهداف خاصی به این شکل ساخته شده اند. اینکه از نظر روانی روی مردم تاثیر بگذارند. که از این راه دلایل بحث در مورد ربوده شدگان را رد کنند. پس از بخث طولانی بر روی این موضوع آنها نقشه دارند که غیر زمینیان منفی که با آنها در ارتباطند را به عموم معرفی کنند. غیر زمینیان شبیه به انسان که برای کمک به زمینی ها اینجا هستند و البته آنها می خواهند آن را به عنوان یک رویداد عظیم در تلوزیون معرفی کنند. به همین دلیل است که آنها در بسیاری از فیلمهایشان چنین سناریوهایی می گذارند تا روی مردم از نظر ذهنی اثر بگذارند.

آن هنگام است که زنگ شما باید به صدا در آید. زیرا غیر زمینیان معنوی از فدراسیون روشنایی، هیچ شراکتی با سیاستمداران تاریک زمین ندارند. اجداد ما قرنهاست که پس زده می شوند. دولتها همیشه ما را پس می زنند زیرا از ما تکنولوژی و یا اصلحه دریافت نمی کنند و فقط سلامت معنوی دریافت می کنند تا زمانی که برای داشتن تکنولوژی پیشرفته به اندازه ی کافی معنوی باشند. دولتهای زمینی همه با غیر زمینیان منفی کار می کنند و تنها هدفشان کنترل کردن و به بردگی کشیدن انسانهای زمینی ست. پس از آنکه انسانهای زمینی به بیگانگان عادت کردند، دولتهای زمینی می خواهند که یک تحریک کننده ای برای قدرت بخشیدن به تکنولوژی های کنترل کننده داشته باشند، مانند تراشه های زیر پوست. این ابزاری ست که با استفاده از آن انسانهای زمینی را دستکاری می کنند. مانند کاری که با واکسنها و دوربینهای کنترل از راه دور کردند. شما به طور مداوم خواهید شنید که اینها برای شما خوب است، برای امنیت تان و ... و همچنین همیشه بعضی از مصابحه ها با مردمی  انجام داده می شود که برای شهادت دادن اهمیت این تراشه ها رشوه گرفته اند. 


همزمان آنها می خواهند حملات تروریستی خود را سازمان دهند تا از طرف دیگر بتوانند به این بهانه، نیروهای امنیتی خود را بیشتر تقویت کنند. فراموش نکنید، آنها همیشه یک مشکل خلق می کنند تا بعدتر که مردم به شدت خواستار کمک بودند، به عنوان یک نجات دهنده پدیدار شوند. سپس آنها نقشه دارند که بگویند بیگانگان بهتری هم وجود دارند. و می خواهند نژادهای خاکستری و خزنده را به شما معرفی کنند. همان کسانی که بردگی مردم زمین را برای هزاران سال نگه داشته اند. سپس خواهند گفت که شما نباید به ظاهر آنها توجه کنید، بلکه به عشق و انسانیت شان. فراموش نکنید، این موجودات تکنولوژی ای دارند که میلیونها سال از شما جلوتر است. مانند هولوگرام سه بُعدی، که از آن برای معجزات تقلبی استفاده خواهند کرد. آنها همچنین دارای قدرتهای روانی برای فلج کردن شما هستند. من این را می دانم چون هر دو اینها را دیده ام. و آنها تلاش کردند که این کار را با من بکنند. فقط با انرژی نور خود می توانستم آنها را فراری دهم.

آنها بیماری ها را از بین خواهند برد تا مردم را جذب خودشان کنند. و البته آنها این موضوع را به شما نخواهند گفت که خودشان همه ی این بیماری ها را خلق کرده اند، تا به موقع به عنوان یک نجات دهنده ظاهر شوند. تمام کار آنها فقط به منظور این خواهد بود که قدرتشان را به نمایش بگذارند و به طور روان شناسانه به مردم بگویند که آنها فرمانروا هستند و می خواهند این موضوع را جشن بگیرند. تقلب کردن، طبیعت خزنده گان است، بنابراین عموم مردم نمی دانند که آنها چه نقشه ای دارند. با کمک تکنولوژی، ضلع تاریکی می خواهد که فجایع طبیعی خلق کند تا بتواند ترس، وحشت و آشوب خلق کند. آنها خواهند گفت که پایان دنیا فرا رسیده و زمین نابود خواهد شد. به این دلیل است که آنها همیشه فیلمهایی از فجایع به شما نشان می دهند. تا ترس مردم به نقشه های آنها انرژی بیشتری بدهد. مردمی که ترسیده و افسرده شده اند هر پیشنهادی را قبول خواهند کرد.

دولتها نقشه دارند که به شما بگویند فقط در صورت ترک زمین با سفینه های غیر زمینی شما جان سالم به در خواهید برد و با کسانی که این پیشنهاد را رد می کنند به وسیله ی نیروی نظامی مجبور به قبول این دستور خواهند کرد. به همین دلیل به شما اخطار می دهم که اگر دولت از شما خواست، هرگز قبول نکنید که آن تراشه ها را در بدن شما بکارند. آنها که همراه با خزندگان پرواز کنند زمانی خواهند فهمید که این یک تله است که دیگر دیر شده. زیرا از آنها به عنوان برده، آزمایش شونده و یا حتی غذا استفاده خواهد شد.

خزندگان از میلیونها سال پیش چنین می کنند و همه سیاره ها را به چشم قلمرو خود و منبع غذایی خود می بینند. فقط افراد معنوی احساس خواهند کرد که جایی از کار اشکال دارد.
همزمان دولتهای تاریکی می خواهند مبارزاتی بر ضد غیر زمینیان خوب راه بیاندازند و ما را منفی خطاب خواهند کرد. شما می بینید که من در همه ی پیامهایم همیشه به شما می گویم که رشد معنوی تا چه حد مهم و حیاتی ست. فقط افراد معنوی قادر خواهند بود روشنایی را از تاریکی تشخیص دهند. فقط یک آگاهی مثبتی از عشق جمعی می تواند نقشه های ضلع تاریکی را متوقف کند. اگر مردم کافی، انرژی عشق داشته باشند، آگاهی توده، یک دگرگونی مثبت را تجربه خواهند کرد و دگرگونی زمین، هموار و نرم خواهد بود. مردم زمین باید انتخاب کنند که چه آینده ای را می خواهند.

به شما گفته بودم که عشق کلید است. غیر زمینیان خوب، ارتعاش عشق معنوی دارند، چه از بدنشان و چه از سفینه های شان. اگر شما جایی از غیر زمینیان انرژی عشق را احساس نکردید باید آنجا را ترک کنید. ما از فدراسیون روشنایی همچنین حظور خواهیم داشت، اما از راهی بسیار متفاوت. این نور است که هرگز شما را به چیزی مجبور نخواهد کرد و شما قدرت انتخاب قبول یا رد عشق ما را دارید. ما انتظار آزادی انتخاب داریم. هر نفس باید اکنون تایین کند که آیا می خواهد از راه روشنایی برود یا خیر. آنها که آگاهی معنوی دارند، مشکلی با تشخیص دادن و احساس کردن ما نخواهند داشت. اما آنها که هاله شان و انرژی شان را با تکبر، مواد مخدر و نفرت از بین می برند، با ایستادن در مقابل انرژی بالای عشق ما مشکل خواهند داشت و حتی ممکن است بترسند. ضلع تاریکی هنوز روی ترس و افکار تیره ی کسانی که در ارتعاش پایین گیر افتاده اند حساب می کند! این نفس ها بدون آنکه بدانند، دارند این هرج و مرج های اطرافشان را حمایت می کنند.

من فقط می توانم دوباره و دوباره تکرار کنم، تبدیل به یک کارگر روشنایی شوید. زیرا فقط زمانی که شما یک نور قدرتمند در هاله تان دارید، می توانید دنیا را به شکل مثبت تغییر دهید. بدنتان را از داروه های مخدر، سموم و احساسات منفی آزاد نگه دارید. زیرا آنها انرژی شما را ضعیف می کنند. با انرژی ضعیف، شما نمی توانید به هیچ چیز دست یابید. شما تحت تاثیر انرژی های تیره خواهید بود و نقشه های ضلع تاریکی را حمایت خواهید کرد.


عشق، عالی ترین منبع عالی ترین انرژی روشنایی ست.
فقط یک آگاهی سالم و یک بدن سالم می تواند این انرژی عالی را داشته باشد و از آن برای تاثیر در دگرگونی واقعیت استفاده کند.