کافه تلخ

۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

شیطان پرستی در ایران



کشور اسلامی ایران، به عنوان اصلی ترین هدف کشورهای استعمارگر، همواره مورد توجه آنان بوده است این کشورها با صرف استعمارگر، هزینه های هنگفت در صدد نابودسازی فرهنگ غنی ایران اسلامی هستند تا با تهی کردن فرهنگ اسلامی کشورمان به راحتی بر ما مسلط شوند، شیطان پرستان از جمله، جریانات و اعتقادات نابودگری است که متأسفانه در سال های اخیر در ایران شیوع سریع   داشته است.


نحوه ورود شیطان پرستی به ایران:
۱) شاید مهمترین عامل ورود شیطان پرستی به ایران را بتوان در سرمایه گذاری رسمی رژیم صهیونیستی درباره ی اشاعه ی مستقیم و غیر مستقیم شیطان پرستی در ایران خلاصه کرد.
۲) اقدام تأمل برانگیز و بسیار ناشیانه بعضی از مسئولین در صدور مجوز برای گروه ها، آلبوم ها و کتاب های اشعار موسیقی متالیک و رپ را نقش اساسی در جلب توسعه عموم مخاطبین جوان به این فعله انحرافی فراهم آورد.
۳) یکی دیگر از عوامل ورود شیطان پرستی به ایران رواج یافتن سیل جوانان به استفاده از موسیقی متالیک و ساز گیتار بوده است.
۴) ترویج نمادها و سمبل های شیطان پرستان که متأسفانه بسیاری از تولیدکنندگان محصولات فرهنگی هم به توسعه این نمادها کمک شایانی را می کنند داخل نشریات روی لباس ها و انواع لوازم التحریرها، ماسک ها، عروسک ها، تابلوهای تبلیغاتی، و همچنین بر روی زیورآلات بدلی یا طبیعی سمبل ها و تفکرات متد خدا را رواج می دهند.
وضعیت شیطان پرستی در ایران
امروزه تعداد فراوان شیطان پرستان در ایران و به خصوص در شهر تهران و به خصوص کرج موجبات نگرانی جوامع مذهبی را فراهم نموده است.
شیطان پرستی یا شیطان گرایی در کشور ما هنوز در دوره نمادین به سر می برد و به ایدئولوژی تبدیل نشده است. اما در کشورهای غربی با توجه به شبکه های فرامانسوری و نیز مبانی عرفان یهودی           (کابالا یا کابلا) به یک ایدئولوژی سیاسی و مذهبی تبدیل شده است و کاملاً به آرمان های صهیونیسم هماهنگی دارد.
نکته بسیار مهم:
با یک نگاه ادبی اجمالی در خواهیم یافت تولید کنندگان غربی بازی های کامپیوتری اهدافی چون ترویج خشونت، بی بندوباری شخصیت پردازی های خیالی و موهوی، خلق و خوی شیطان نی درنگی، معرفی، تبلیغ تلویجی و بعضاً صریح علائم و نشانه های گروه ها و فرقه های شیطان پرستی معرفی سربازان آمریکایی و صهیونیستی به عنوان جنگجویان برتر و شکست ناپذیر و غیره.. را دنبال می نماید.
پر واضح است، دیدن صحنه های خشونت، وحشت، برهنه و… با کودک پاک و خالی از ذهن و آماده همانند سازی چه خواهد کرد، این بازی ها فرزندانی پرخاشگر، انتقامجو، بی قید و بد نسبت به اخلاق انسانی و دینی و… را به ارمغان خواهد دانست.
انسانی که هنوز از واقعیت ها و حقایق جهان بشری ندارد و از همان دوران کودکی شخصیت های کاذب، خشن، سخت، انتقامجو و کینه ای را همانند سازی نماید.
آیا می تواند در سنین بالاتر انسانی با اخلاق و آداب انسانی و مثبت در جامعه باشد.
آیا او در دنیای حقیقی به دنبال پیاده کردن و اجرای آنچه که از دنیای مجازی آموخته است نخواهد بود!و؟
قطعاً اینگونه خواهد بود.
سربازان امروز آمریکایی که در عراق مشتاقانه و داوطلب دست به کشتار و وحشیگری می زنند کودکان دیروز آمریکایند که براساس اطلاعات و آمار به دست آمده براساس یک سناریوی دقیق و حساب شده با استفاده از همین ابزارها و بازی های کامپیوتر، فیلم های سینمایی و… برای چنین روزی تزبیت شده اند.

استفاده از بازی های کامپیوتری در ایران
استفاده از بازی های کامپیوتری در ایران از هر نوع و با هر محتوایی که باشد عبارتند از:
۱) ایجاد اضطراب و هراس در کاربر.
۲) ایجاد خلق و خوی خشن، تند و پرخاشگر.
۳) کینه ای و انتقامجو.
۴) بی قید و بند نسبت به ارزشهای اخلاقی و دینی.
۵) شکست پذیر و بی تعهد.
۶) متعهد برای بیماری های مختلف روحی و روانی.
۷) و بسیار بسیار دیگر.
«و بر ماست که بر ماست»
حال که دشمن، نسل و ذریه ما و آینده او را نشانه رفته بر ماست که هواشیان و هوشیارانه این دوره از تربیت فرزندمان را مدیریت نموده و این فناوری نوین را به درستی در اختیار او قرار دهیم و از شدت ضربات این تهاجم فرهنگی بکاهیم و آینده ای روشن توأم با نسلی سالم و ارزش راهبری نمائیم.
رواج شیطان پرستی در ایران
یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان پرستی در جامعه هشدار داد و خبر داد که اکنون بیش از ۷۰ فرقه شیطان پرستی در کشور فعال هستند.
وجود این تعداد فرقه ی شیطان پرستی در ایران آهم فقط در ایران اگر فاجعه نام گذاری کنیم به جاست ما امیدواریم این خبر به همین جا ختم شود، اما متأسفانه فرقه ی شیطان پرستی آن چنان سریع عمل کرده بود، که نمونه ی این خبر هر شب و روز بر روی صفحات خبرنامه ها و سایت ها نظر خوانندگان را به خود جلب می کرد.
نکته: البته آنانی که درد این داشته به فکر جوانان این مملکت هستند گذشتن گذر از این خبر برایشان مشکل بود، چون وظیفه ی هر انسان فرهیفته ی متدینی را دو چندان می نمود.
نکته بسیار مهم:
یک ماه پس از نمایش تلویزیونی برنامه شوک در تلویزیون که در آن به عنوان شیطان پرستی پرداخته بود جانشین فرمانده نیروی انتظامی در نشستی خبری و با حضور خبرنگاران از فعالیت بیش از ۵۰ فرقه ی شیطان پرستی در کشور خبر داد.
سردار حسین ذوالفقاری با اشاره به این که بیش از سه هزار فرقه ی تخدیری و شیطان پرستی در جهان وجود دارد که حدود ۵۰ تا از آنها وارد ایران شده اند، گفت: نیمی از فرقه های وارد شده به کشور در حال حاضر فعالند و در رابطه با این موضوع، قریب به ۲۰۰ عنوان کتاب ترجمه و چاپ و توزیع شده است.
«سایت جام جم، دوشنبه ۸ مهر ۱۳۸۷»
*«تشکیل فرقه ها در اسلام، مسیحیت، یهودیت و از بین بردن آنها»
* اسلام: از طریق رواج بهائیت، بعضی از فرقه ها عرفانی نو پا و فراماسونهای طیف قصد تضعیف دین اسلام داشته و دارد.
* مسیحیت: فراماسونری ها، گروه های به نام اوانجلیلیکالها (صهیونیست مسیحی) را رواج داده که اهداف و اعمالشان هم جهت با عقاید فراماسون هاست و این گروه ها تا حد زیادی هم موفق بوده اند. فراماسونا در واتیکان و بعضی از فرقه های کاتولیک هم نفوذ کرده اند.
* یهودیت: اکثر یهودیان بالاخص ساکنان اسرائیل جزء وابستگان تشکیلات ماسونی هستند. ارتباط یهود و فراماسونری ارتباطی دو طرفه است. یهود به رواج تعالیم ماسونی یا (کابالا) پرداخته و فراماسونری هم از یهود حمایت می کند.
نقشه:












توجه: اونجنیکال ها و (ندانجیلی ها)، واتیکان، بعضی از فرقه های پروتستان
اوانجیسم (صهیونیسم مسیحی (راست مسیحی) عده ی خاص از مسیح گرایان افراطی حامی اسرائیل هستند.
* ارتباط آمریکا با فراماسونری و شواهد آن
۱) برجسته ترین امضاء کنندگان اعلان استقلال آمریکا در سال ۱۷۷۶ همگی آن ها ماسون بوده اند.
۲) اکثر روسای جمهوری آمریکا در گروه های مخفی و ماسونی شامل (Masonry) (Bobe skull) (freemasonry) (Occull) (Illuminati) (society) عضو بوده اند.
۳) نحوه ساختمان ها و ساخت بناها شهر واشنگتن (پایتخت آمریکا) که اولین ساختمان مورد بحث (وزارت جنگ آمریکا که به شکل ۵ ضلعی           ساخته شده.
۴) وجود چندین نما Obelisb در نقاط مختلف آمریکا علی الخصوص روبه روی کاخ سفید و بنای باربود جرج واشنگتن.
۵) پرچم کنونی کشور آمریکا که از ۱۳ خط سفید و قرمز تشکیل شده که عدد ۱۳ یکی از اعداد مقدس شیطان پرستان (ماسون ها) مثل عدد ۶۶۶ یا عدد ۳۳ با عدد یک یا طرح های اولیه یا پیشنهادی برای پرچم آمریکا این بود که ( به چشم جهان بین توجه فرمایید که در وسط و کناره ستاره های قرار گرفته.

۶) وجود علائم ماسونی روی اسکناس یک دلاری آمریکا تصویر جرج واشنگتن اولین رئیس جمهور امریکا وجود در دایره در پشت این اسکناس عکس عقاب، ستاره داوود یا ستاره شش گوش که با ۱۳ ستاره ی کوچک طراحی شده و در یک پای عقاب ۱۳ عدد تپر یا پیکان وجود دارد و در پای دیگر ۱۳ برگ زیتون وجود دارد در وسط این تصویر نیز پرچم آمریکا با ۷ خط طراحی شده است. درون تصویر هرم و چشم می باشد این تصویر در شش سال طراحی آن به طول انجامیده.
۷) عضویت (جرج بوش و جان کری دو رقیب در یک گروه) هر دو رقیب انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۲۰۰۴ آمریکا در گروه مخفی ماسونی
۸) سخن دونالد رامسفلد (وزیر جنگ سابق آمریکا)
انسان هیچ گاه مانند زمانی که در محراب فراماسونری زانو به زمین می زند و دعا می کند به خدا نزدیک نمی شود که اشاره آن به خدا دروغی بیش نیست.
۹) مجسمه آزادی آمریکا
* ارتباط اسرائیل با فراماسونری و شواهد آن
۱) پرچم اسرائیل الف) ستاره شش گوشه که فراماسونرها آن را مقدس می شمارند ب) علامت نیل تا فرات: این علامت به صورت ۲ نوار آبی رنگ در دو طرف ستاره شش گوش دیده می شود که وسعت سرزمین پادشاه سلیمان را از دیده یهودیان نشان می دهد.
۲) دادگاه عالی اسرائیل در بیت المقدس: الف) در طراحی ساختمان این دادگاه، در سقف یکی از قسمت ها، هرم و چشم جهان بین ساخته شده است. ب) یکی دیگر از بناهای دادگاه یک Obelisk (یک علامت معروف مصری و ماسونی است.) که دقیقاً مشابه بنای یادبود ماسونی جرج واشنگتن در آمریکا کوچکتر از آن می باشد. ج) قوانین حاکم بر کتابخانه دادگاه مشابه قوانین ماسون می باشد.
۳) بناهای ماسونی در شهر ایلات (Eilat) در اسرائیل الف) یکی از میادین شهر ایلات اسرائیل که آن نمادهای هرم و چشم جهان بین، پرگار و گونیا و سایر علائم ماسونی دیده می شود.
۴) تلاش برای تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد سلیمان
۵) حمایت همه جانبه کشور ماسونی آمریکا از اسرائیل
* ارتباط سازمان ملل متحد با فراماسونری و شواهد آن
۱) اهدای زمین سازمان ملل متحد از سوی یکی از افراد خانواده ی ماسونی و یهودی الاصل رالفلر به نام جان راکفلر انجام شد.
۲) آرم سازمان ملل متحد




آرم ماسونی سازمان ملل متحد در شکل به ۳۳ قطعه کره زمین و ۱۳ برگ (بدون شاخه) و                 رنگ آبی آرم
۳) معماری داخلی سازمان ملل متحد، مثل ترتیب چیده شدن صندلی ها، شبیه معماری لژهای فراماسونری است.
* ارتباط واتیکان با فراماسونری و شواهد آن
۱) وجود علامت ماسونی Obelisk در میدان مرکزی واتیکان که یک علامت ماسونی است و از مصر باستان اقتباس شده و هیچ ارتباطی با مسیحیت ندارد.
۲) ارتباط بسیار حسنه و اتخاذ مواضع صهیونیستی از سوی تعدادی از پاپ ها از جمله پاپ جدید         (بند یکت شانزدهم)



بیشتر بدانید…
«واتیکان به عنوان پایتخت مسیحیان کاتولیک جهان مطرح بوده است اما واتیکان که در قرون گذشته همواره دشمن اصلی «شوالیه های معبد» و «فراماسونرها» مطرح بوده به نظر می رسد که امروزه تحت سیطره ی فراماسونری قرار گرفته است.
* ارتباط بهائیت با فراماسونری و شواهد آن
نکته: یکی از فرقه های منحرف است که با حمایت دولت های ماسونی و با هدف تخریب دین            مبین اسلام.
۱) مرکز فرقه ی بهائیت و ماکن به اصطلاح زیارتی آن در اسرائیل و به خصوص شهرهای (عکا و حیفا) واقع شده است.
۲) سران بهائیت و کشور ماسونی اسرائیل از ابتدا روابط علنی نزدیکی با یکدیگر داشته اند. به عنوان مثال: جمله ای از (رومیه ماکسول) همسر آمریکائی (شوقی افندی) از رهبران بهائیت که گفته است. سرنوشت و آینده ی اسرائیل و بهائیگری چون حلقه ی یک زنجیر به هم پیوسته است.
۳) گزارش ساواک از محفل بهائیان به تاریخ ۷/۳/۱۳۴۷
نکته: عباس اقدسی (از افراد برجسته بهائیت) گفت: که دولت اسرائیل در جنگ ۴۶ و ۴۷ قهرمان جهان شناخته شد و ما جامعه ی بهائیت فعالیت این قوم عزیز یهود را ستایش می کنیم..
۴) روابط عمومی عباس اقدسی با گروه های ماسونی (سفر آن در سال های ۱۹۱۱ – ۱۹۱۳ به اروپا و آمریکا.
۵) اولا در میان نخبگان فراموسونری ایران، نسبت بالائی که بهائیها وجود دارد افراد همچون علیقلی، نبیل الدوله و از همه مهم تر امیر عباسی هویدا
* فراماسونری طیف (shriner)
یکی از گروه های فراماسونری طیف (shriner) در آمریکا می باشد اعضای گروه ماسونی (shriner) طیف قبل از عضویت در این گروه می بایست در گروه های دیگر ماسونی شرکت کرده و مدارج بالا موسونی را کسب نمایند به طوری که تنها، ماسون های درجه ۳۲ به بالا می توانند وارد طیف (shriner) شوند در همین راستا فراماسونرهای طیف (shriner) همانند اعراب جاهلی عربستان در زمان قبل از بعثت حضرت محمد(ص) بت های همچون لات و غرر و… را مورد تقدیس قرار می دهند.
* نکته اعضای این گروه کلمه ی «الله» را به کار می برند.
۱) یکی از مسایلی که سبب شده است تا مسیحیان مفرقی، به دین اسلام تهمت زنند و اسلام را با فراماسونری مرتبط سازند استفاده ی فراماسون های طیف (shriner) از کلمه ی «الله» در دعاهایشان است.
۲) فرامانسوری های طیف (shriner) علامت ماه و ستاره را نشانه المپاه جاهلی می دانند.
* نکته: همچنین این فراماسونرها فکر می کنند که دولت عثمانی در صدد نشر این افکار جاهلی بوده است.
و در این مورد علامت (ماه و ستاره) باید گفت که این علامت هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارد. که منتا انتساب نادرست علامت «ماه و ستاره» به اسلام به زمان دولت عثمانی بر می گردد.
۳) حضور مجسمه ی فرعون در غار صیف
(shriner)


شیطان پرستی
شیطان پرستان گروهی هستند که شیطان را به عنوان قدرتی برتر و بسیار قوی و موثر- حتی به زعم و گمان آنان قدرتی فراتر از خداوند می پرستند در این اندیشه اند که، شیطان به عنوان نماد قدرت فراتر از خداوند می پرستند و حاکمیت بر روی زمین و برترین قدرت دو جهان مورد توجه و پرستش قرار می گیرد. این نوع باور که دنیا را به عنوان دوزخ و جهنم حقیقی می شناسد، معتقد است که شیطان دوزخ را قانونمند می کند.
در نظر شیطان پرستان، غیر از استفاده از شیطان به عنوان قدرت تاریکی و ظلمت، از نیروها و اجنّه و ارواح پلید و شیطانی نیز برای رسیدن به اهداف خود استفاده می شود به عبارت بسیار خلاصه شیطان پرستی یعنی (پرستش قدرت یابد)
* الف) شیطان پرستی کهن
شیطان پرستی کهن به نظر عده ای به قبل از میلاد مسیح بر می گردد اما اصولاً شیطان پرستی کهن را مربوط به قرون وسطا می دانند.
شیطان پرستی قدیمی از لحاظ معنی و از لحاظ اعمال انجام شده، مسلماً با شیطان پرستی کنونی بسیار تفاوت دارد شیطان پرستی قدیمی استفاده از کمک شیطان در کارها زیان آور و کمک به برخی از پادشاهان در جنگ ها بوده است و حتی همسر پادشاه فرانسه در قرن ۱۳ میلادی برای نجات شوهر خود از مرگ مراسم شیطان پرستی قرون وسطایی را انجام داد.
* نکته: شیطان پرستی قدیمی اعتقاد دارد که شیطان وجود دارد و قدرت او عظیم ترین قدرت بر روی جهان است.

* ب) شیطان پرستی حال(جدید)
شیطان پرستی جدید بر خلاف شیطان پرستی قدیمی، اعتقادی به وجود شیطان خارجی ندارد بلکه شیطان را در طبیعت و در وجود هر انسانی می داند و اعتقاد دارد که این باطل هر کسی است که شیطان در آن وجود دارد.
مراسم شیطان پرستی جدید مراسمی است برای دعوت از شیطان باطنی و حس اهریمنی درونی که با اعمال جنسی، آرام و ارضاء می شود آنها جسم پرست هستند و اعتقاد دارند هر آنچه که وجود دارد مدیون آلت تناسلی آدمی است و دیگر این که انسان باید کامل قرض لذت جشمانی و جنسی را در این دنیا ببرد. آنها به زندگی پس از مرگ معتقدند؛ البته به این صورت که، بعد از مرگ روح کسانی که در دنیا لذت جسمانی لازم را نبرده اند، به این دنیا بر می گردد و لذت جنسی خود را کامل کند.
*نکته: در مراسم خود (شیطان پرستی) مخلوطی از اسپرم (آب منی) به همراه ادرار به عنوان آب مقدس بر روی حاضران پاشیده می شود، درست همانند آب مقدس در مراسم عشای ربانی مسیحیت.
شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی نماد می داند. این اندیشه به جهت این که معتقد است انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد، بیش تر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود.
در هر حال، این اعتقاد دارای شاخه های متعددی است، که اکثر این شاخه ها دارای این اصول می باشد: شیطان پرستی جدید
۱) خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.
۲) روح و جسم غیر قابل دیدن است و هیچ جنگی بین خیر و شر وجود ندارد.
۳) خودپرستی به این معنا که خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی به تنهایی یک خداست
۴) اعتقاد به اصالت
۵) وابستگی به راه چپ، در برابر راه راست که راه خدایی است.
۶) ضد مذهب بودن؛ خصوصاً مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.
۷) عدم پرستش شیطان، زیرا معتقدند که شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.
۸) اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیا است و این خوشی خصوصاً لذات جنسی پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و بر هر شکل آنها را ضروری است.
انواع شیطان پرستی:
نوع اول: شیطان پرستی فلسفی:
در نظر شیطان پرستان فلسفی: محور مرکز بت، عالم هستی، خود انسان است و بزرگ ترین آرزو را رستگاری این نوع از شیطان پرستان، برتری و ترفیع ایشان نسبت به دیگران است.
شیطان پرستی فلسفی عموماً خدایی برای پرستش قائل نیستند و به زندگی غیر مادی بعد از مرگ نیز عقیده ای ندارند.
در نظر شیطان پرستان فلسفی هر شخص خدای خودش است! آن ها با تکیه بر عقاید انسانی وابسته به دنیا، مطالب مربوط به فلسفه ی عقلانی را بیهوده می شمارند و به آن ها به دید ترس از مسائل ماورالطبیعی می نگرند و با همین طرز فکر، یک زندگی غفیم و تنها بر مبناهای به اصطلاح خودشان جهان واقعی را برای خود تشکیل می دهند.
جالب به این است که از همه  مذهب لاوی یک شیطان پرست فلسفی و نجیل و کلیسای شیطان از جمله هستند که خواهد گفته شد.

شیطان پرستی دینی:
شیطان پرستی دینی، اغلب مشابه گرایش های شیطان پرستی فلسفی است؛ اگرچه معمولاً پیش نیازی برای خود قائل می شوند و آن پیش نیاز این است که شیطان پرست باید یک قانون ماوراء الطبیعی را که به وسیله ی شیطان شناخته می شوند قبول داشته باشد.
معمولاً شیطان پرستی دینی، خدایشان را از ادیان قدیمی مصر باستان و بسیاری از الهه های باستان بین النهرینی وبعضاًازالهه های رومی و یونانی اقتباس کرده اند. بقیه شیطان پرستان می گویند: ادعای پرستش خدای اصل رادارندولی بیشترشیطان پرستان میگویند:خدای معبودآنها درواقع قدمتی بسیار طولانی دارد.
نوع سوم: شیطان پرستی گونیک
خطرناکترین گروه شیطان پرست، همین دسته به حساب می آید، تا آن جا که از این گروه به شر پرستان تعبیر می شود. این فرقه از شیطان پرستان به دوران تنتیثی عقاید مذهبی از طرف کلیسا مربوط می شوند.
در هر حال، شیطان پرستی نزدیکی زیادی به جادوگری دارد و دنیای آن پر از افسانه های گوناگون، شیاطین متعدد و افراد مختلف خصوصاً جادوگران و در ارتباط آن هاست.
*نکته: کلیسای کاتولیک و نهاد مستهلک آن، طی حدود ۱۰ قرن فجایع اخلاقی، عقیدتی و سیاسی اجتماعی و اقتصادی را علیه غرب به راه انداخت. پس از اقدام مارتین لوتر و کاین در اعلام خریداری شدن جهنم و اعترافات شدیداللحن دیگر به نظام کلیسای سنتی، جامعه مسیحیان به صورت افسار گسیخته و با جهتی کاملاً غیر دینی رویکردهایی را نسبت فوق اتخاذ کردند.
در واقع می توان گفت که شیطان پرستی یک نوع یا جنسی «سراب فلسفی» است چرا که گفته می شود (او در استفاده از لغات تبحر خاصی داشته شیطان پرستی یک طلسم که ژرفای عقلانی از خدای ساخته توسط بشر است.
*نکته: عالمان مسیحی بر این باورند که نمی توان هرگز از شیطان تبعیت نکرد؛ چون که هیچ کس معصوم نیست (برای مثال، رستگاری با کسب امنیت برای خود هر چند به دیگران ضرر رساند) حتی کسانی از فلسفه خود پرستی تبعیت کرده و تلاش شده است به دست آورند عنوان خوبی فقط برای خودشان شناخته شده است.
*نکته:
در سایت تهران شیطان پرستان به نقل از کتاب شیطان (صفحه۵۲) آمده است.
«شیطان پرستی، روشنایی سپید یک مذهب نمی باشد، بلکه مذهبی بخری، دنیوی و شهوانی است که همه این قاعده توسط شیطان می باشد و همه این ها در تاریکی مطلق یافت می شود. تاریکی مطلق را یکی از رهبران گروه شیطان پرست این گونه توضیح می دهد:
«مراسم تاریکی: تقریباً یک ساعت به طول می انجامد و انجام هرکاری رضایت شیطان در آن مجاز است و مثلاً سکس یکی از کارهایی است که باید در جمع، آن هم به مدرنترین و سخت ترین شکل ممکن صورت گیرد، برخی عقیده دارند کارهای ما وقیحانه و وحشیانه البته وحشتناک است، مانند این که برای مجاز است بعضی از افراد گروه قسمتی از اعضای بدن آنها را جدا و یا مجروح می کنیم. این کارها مورد پسند شیطان است که (در واقع هست) و ما مجبور به پیروی از آن قوانین هستیم»
«در این مراسم، هفته ای یک بار دیک شب خاصی و در هم جمع می شویم و مراسم مذهبی نزدیکی به شیطان را انجام می دهیم و بعد از آن تا صبح به تفریح و رقص می پردازیم.»
«در صفحه های دیگر کتاب شیطان نوشته است که:
«حرف های شیطان، حرف های خداست اما بی تفاوت بدون حاشیه و شیطان زبان صریح خداست فرامین شیطان را بشنوید و به کار گیرید خدا شیطان را به خاطر جسارتش دوست دارد، شما نیز به شیطان به خاطر جسارتش عشق بورزید!