کافه تلخ

۱۳۹۰ بهمن ۱۵, شنبه

خوشه پروین،پلیادس (ثریا يا هفت خواهر)


پلیدیس (ثریا يا هفت خواهر)
گزارش هفتگی
نویسنده : آرش بیگ
قسمت : 247 دانستنیها
تاریخ :29 ژانویه 2008


با درود فراوان، گزارش این هفته را به مصاحبه جالب دیگری که در برنامه شبانه و رادیوئی سی.تو.سی شنیده ام اختصاص داده ام و امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. این مصاحبه توسط برنامه ساز رادیو جورج نوری ، با جورج گرین یکی از بلند پایگان نظام سرمایه داری و برنامه سازان پشت پرده سیاست آمریکا انجام شده است که در آن وی پرده از اسرار بیشماری در رابطه با پدیده یوفو و فرازمینیان ، بر میدارد. ابتدا بطور اختصار راجع به مصاحبه شونده اطلاعاتی به شما بدهم. جورج گرین ، بعد از گذراندن تحصیلات عالیه، تدریجاً پا به عرصه سیاست میگذارد و بخاطر حیطه کامل بر اقتصاد بین الملل و ارتباطات محکم سیاسی، خیلی زود به جمع کمیته تصمیم گیرندگان پشت پرده سیاست آمریکا در میاید. تا جائی که در جلسه ای با حضور تد کندی ، هنری کیسینجر و … ، روسای جمهور آینده آمریکا را انتخاب می کردند. اما دیری نمی پاید که وی در اوج قدرت و ثروت به شکلی ناگهانی از سیاست فاصله گرفته و پست های حساس دولتی را یکی بعد از دیگری رها کرده و برای مدتی منزوی می گردد. در این رابطه جورج گرین می گوید، دلیل بزرگ و بسیار قانع کننده برای من فساد حاکم در میان بلند پایه گان کمیته های تصمیم گیری بود و آنکه اصلاً نمی خواستم شخصاً بخشی از آن را بر دوش حمل کنم و دلیل مهم دیگر، آنکه در اثر یک ارتباط بسیار کوچک با پرونده عجیبی برخورد کردم که مسیر زندگی من را دگرگون کرد. این پرونده عجیب پرونده تماس کشاورز سوئیسی با موجوداتی به نام از” پلیدیس” ثریا و يا هفت خواهر بود و متعاقب پیگیری این پرونده و تماس با کشاور سوئیسی به این نتیجه می رسم که به هر شکل و هر قیمتی که شده باید این موضوع مهم و تاریخی را با همنوعانم خصوصاً آمریکائیان تقسیم کنم. خصوصاً آنکه بعنوان فردی که تا حدود وسیعی با اقتصاد بین الملل آشنا بودم و درجه اهمیت انرژی را در این رابطه می دانستم ، تصمیم جدی می گیرم که به اسرار این پرونده دست پیدا کنم. موضوع آشنائی من با “بیلی مایر” خود داستانی دارد که از حوصله این بحث خارج است. اما قدر مسلم آنکه سرانجام با وی تماس گرفتم و او در یکی از جلسه هائی که با هم داشتیم به شکلی غیر مترقبه گفت که موجودات “سیستم پلیدیس” می خواهند با تو ارتباط برقرار کنند و مطالب خاصی را با تو در میان بگذارند. در آن زمان متوجه ماجرا شدم که تمام حوادث زندگی من، مرا به این نقطه رسانده است که بعنوان نماینده مقتدری از کره زمین با این موجودات رابطه برقرار کنم. مطالب راجع به جورج گرین و زندگی او زیاد است اما باید به مصاحبه پرداخت.

او می گوید؛ خیلی مایلم راجع به این موجودات هوشمند، مردم ما بیشتر بدانند، اما بگذارید از وضعیت زندگی آنها سخن بگویم، اتمسفر کره آنان با موادی خاص ترکیب شده است که مشکل تغذیه را به حداقل رسانیده است یعنی هر فرد آن کره روزها می تواند بدون غذا زندگی کند، آنها مانند انسانها دارای خانواده می باشند و فرزندان بشکل خارق العاده ای مطیع بزرگسالان و پدر و مادر خود می باشند، آنها با هم صحبت نمی کنند و رابطه بشکل تله پاتی وجود دارد، 400 میلیون نفر در آن کره زندگی می کنند و سیستم اداری و اقتصادی آنها با کره زمین کاملاً متفاوت می باشد، بعنوان مثال دولتی ندارند که برای آنها مسائل را دیکته کند یعنی در اصل همه تابع قوانین وضع شده می باشند و اقتصاد آنها نیز بر اساس پول نمی باشد. اگر آنجا بروید همه چیز آرام است، گاهی مردم را می بینید که تصور می کنید که در خواب هستند، در حالیکه آنها در حال مراقبه می باشند، در آنجا ماشین و هواپیما و بطور کل وسائل ارتباطی ماشینی به چشم نمی خورد و در اصل ارتباط آنها بشکل روحی و عرفانی انجام می پذیرد. مورد جالب توجهی را که برایم توضیح دادند این بود که در گذشته چند بار اتمسفر کره آنان بخاطر چرخه طبیعی خود دچار نوساناتی میگردد و آنها اختلال اتمسفر خود را با تمرکز کردن جمعی برطرف کردند (یعنی تمام ساکنان کره مذبورافکار خود را متمرکز اتمسفر آسیب دیده کردند) فرازمینی ها در اینجا به من گفتند که اگر تمامی مردم کره زمین در یک زمان به مشکل محیط زیستی و اختلالات اتمسفر زمین تمرکز کنند، همه معضلات جوی حل خواهد شد و اتمسفر زمین به حالت عادی خود برگشته و تمیز خواهد شد. در کره آنان نظام آموزشی فقط بر اساس فراگرفتن صحیح مراقبه می باشد و بس، آنان از بیگانگان زیاد خوششان نمی آید زیرا تصور می کنند که محیط آنان را آلوده می کنند، زمانیکه من در آنجا بودم فکر می کردم که وارد کلیسا شده ام و همه چیز همراه با سکوت وآرامش بود. آنها در مورد تولد گفته اند که زمانیکه مادری باردار می گردد برای پذیرش روح جدید، قسمت انتهائی دی.ان.ای دستور ها را می گیرد و فرمان ساخت مغز را صادر می کند و سپس در چهار ماهگی اسیدی داخل مغز ترشح می شود و روح جدید آماده اشغال جسم می گردد.
آنها به دلایل مختلف اعتقاد دارند که ما در کره زمین آماده برقرار کردن ارتباط با آنها نیستیم و برای برقراری ارتباط با آنها حداقل به گذشت چند هزار سال دیگر آنهم در جهت تکامل احتیاج داریم.

فرازمینیان در شبانه روز فقط یک ساعت می خوابند و با همین یک ساعت انرژی برای باقی روز را بدست می آورند. در مدت زمان سکونت من در آنجا آنها به من پیشنهاد کردند که اگر مایلی می توانیم تو را به گذشته برگردانیم و دوران ماقبل تاریخ کره زمین را مشاهده کنی، من نیز بی صبرانه خواستم که به چنین سفری فرستاده شوم و در نهایت تعجب کره زمین را در آن دوران خارق العاده به تماشا نشستم، همه چیز فرق می کرد، موجودات عظیم الجثه که ما بعنوان دایناسور ها می شناسیم به هر سوئی می رفتند، شب هنگام دو کره مانند کره ماه در آسمان می درخشیدند، گیاهان و درختان همه تنومند و غول پیکر بودند….. در آن سفر اگر بخواهید می توانید چیزی یا گیاهی را بعنوان سمبلیک با خود به زمان حال بیاورید، من نیز درخت یا بهتر بگویم ساقه درخت هلوئی را با خود آورده ام که در حیات خانه ام کاشته ام، این درخت به 70 میلیون سال گذشته تعلق دارد.
آنها اعتقاد دارند که ما (بشر) شدیداً توسط باورهای غلط و بی اساس به بیراهه کشیده شده ایم و همچنین معتقدند که در زمان کوتاه حیاتمان شانس درک و فهمیدن حقایق را بسیار اندک داریم.
آنها می گویند نژادهای مختلف کره زمین هر یک به کره ای در کهکشان راه شیری تعلق دارند و هر یک در زمانهای گذشته توسط سفاین خود به کره زمین آمده و به دلایلی نتوانسته اند بازگردند و در زمین زندانی شده اند. آنها می گویند 44 میلیون کره در کهکشان راه شیری دارای حیات می باشند و در تمامی آنها انسان زندگی می کند، در مجموع 144 هزار راهبر و پیامبر از طرف خالق کائنات ماموریت دارند که به این کرات سرکشی کرده و دستورات خالق را به مردم آن کرات ابلاغ کنند.
مطالب بالا بخشی از مشاهدات و تجربیات جورج گرین بود که به آگاهی شما رسید.
پایدار باشید.

Pleiades
George Green
Billy Meier
منبع:   
 http://hr-hr.fbjs.facebook.com



*****************************************************************
خوشه پروین و یا هفت خواهر یکی از معروفترین خوشه ستاره ای باز در اسمان است که از زمان های بسیار قدیم مورد ستایش بوده است. خوشه پروین نه تنها از نظر ستاره شناسی بلکه از نظر اسطوره های باستان در میان یونانیها و مصریها دارای ارزش بسیاری بوده است. طبق افسانه های یونان زیوس این هفت خواهر را در آسمان قرار داد تا آنها از آز اریون رها سازد. بعد از مرگ اریون , زیوس او را در پشت هفت خواهران قرار داد تا این افسانه همیشه باشد و اریون همیشه در تعقیب این هفت ستاره باشد.
طبق افسانه های آمریکای قدیم این هفت ستاره سمبل هفت دوست بودند که به‌اسمان سفر کردن و راه خود را گم کردند و در آسمان ماندند. هفتمین خواهر به سختی دیده میشود و میگویند که او خواستار بازگشت به زمین بود و به علت گریه ی فراراوان روشنایی خود را از دست داد. در اطوره های یونان میگویند که هفتیمن آنها Merope از خواهران خود به علت ازدواج با یک مرد فانی خجالت میکشید.
در افسانه های مصری آمده است که وقتی یک کودک به دنیا می آمد هفت هاتر(Hathor) پیش او می آمدند و سرنوشت او را رقم میزدند. گفته میشد که آنها سرنوشت و زمان مرگ هر مصری را رقم میزنند. آنها به صورت ۷ خانم نمایش داده میشدند و در زمانی که یونانی ها بر مصر حکومت میکردند خوشه پروین سمبل آنها بود.
اسامی هفت خواهران و قدر نجومی آنها
Alcyone         2.9
Atlas    3.6
Electra    3.7
Maia    3.9
Taygete    4.3
Pleione    5.1
Celaeno    5.5
Asterope    5.8
منبع :   http://ieky.persianblog.ir/

http://ufolove.wordpress.com