کافه تلخ

۱۳۹۰ بهمن ۱۵, شنبه

پیشگویی


 پیشگویی سنت ملکی درباره پاپ بعدی،آخرین پاپ

یکی از معروفترین  پیشگویی هایی در مورد پاپ ها  وجود دارد  پیشگویی یک کشیش ایرلندی کابالائیست به نام سنت ملکی (۱۰۹۴-۱۱۴۸  میلادی)  می باشد.
او در الهامات تصویری که داشته خصوصیات ۱۱۲ پاپ بعد از خودش را به صورت استعاری در عنوان هایی کوتاه  بیان کرده است . به نظر او پس از آنها پایان دنیا  رقم خواهد خورد و این سرآغاز قیامت خواهد بود .
در مورد پیشگویی ها اولین نکته مسکوت ماندن در آرشیو کلیسای رم به مدت  بیش از ۴۰۰ سال می باشد.در سال ۱۵۹۰ این کتاب دوباره کشف گردید و مورد توجه قرار گرفت .
اکنون به برخی از پیشگویی های که حادث شده است در زمان ۶۰ ساله ی گذشته و برخی که قدیمی تر هستند  می پردازیم :
در مورد پاپ ۸۲ او لقب از تبار  گل لاله و رز به او داده است . ۸۲مین پاپ. پاپ Urban VIII می باشد . او از اهالی فلورانس بود . و نکته این بود که سپر نشان خانوادگی او مزین به ۳ زنبور بود که مشغول جمع کردن گرده از گلهای لاله و رز بودند.
پاپ یکصدوهشتم : (پاول ششم   ۱۹۵۸  -۱۹۶۳ )
لقب : گل در گل
نشا ن روی سپر خانودگی پاول ششم سه گل لاله بود.

پاپ یکصدونهم : ( ژان پاول اول ۱۹۷۸  )
لقب : نیمی از ماه
او در دهکده ای به نام ماه زیبا متولد شده ووقتی در ۲۶ آگوست به تخت نسشت دوران حکومت او یک ماه بیشتر طول نکشید اما نکته آنجاست که در آغاز و پایان  حکومت او ماه نیمه اش روشن بوده است .(نصف ماه )

پاپ یکصدودهم : ( ژان پاول دوم ۱۹۷۸-۲۰۰۵ )
لقب :از خورشید گرفتگی
او در ۱۸ می  ۱۹۲۰  در هنگام خورشید گرفتگی متولد شد . همچنین در ۸ آوریل ۲۰۰۵ در هنگام مراسم خاک سپاری او خورشید گرفتگی رخ داد.
http://www.catholicculture.org/culture/liturgicalyear/pictures/jp2_beat.jpg
پاپ یکصدویازده : ( بندیکت شانزدهم    ؟ -  ۲۰۰۵   )
لقب : شکوه زیتون

در مورد این پاپ با توجه به حساسیت کلیسا نسبت این پیشگویی  سعی شد تا حد امکان از کسی که سنخیتی با زیتون دارد پرهیز شود .نام اصلی او جوزف الویس رایتزینگر می باشد . نکته آنجاست که او پس از انتخاب شدن لقب بندیکت را برای خود بر گزید وبندیکت شخصی مذهبی در زمان گذشته بوده که در نشر مسیحیت بسیار نقش داشته است  ونشان خانوادگی بندیکت ها زیتون می باشد .
پاپ یکصدودوازده : ( ؟    ؟ -  ؟   )
لقب : پیتر رومی
در این مورد خود سنت ملکی به این صورت قضایا را نقل می کند که چه اتفاقی خواهد افتاد :
در میان سختی های بسیار، پیتررومی تخت کلیسا ی رم را تصاحب می کند و به سختی گوسفندان را تغذیه خواهد کرد . سپس شهر ۷ تپه ( رم ) نابود خواهد شد و یک قاضی نیرومند به محاکمه ی مردم خود خواهد پرداخت . پایان !
منبع :http://www.biblebelievers.org.au/malachy.htm
 

منجم ایتالیایی زلزله در رم را پیش بینی کرد، اما در اسپانیا رخ داد

رافائل بنداندی (1891-1979) منجم معروف ایتالیایی در سال 1915 وقوع زلزله مهیبی را در رم پیش بینی کرده بود.
دیلی میل نوشت: به همین خاطر چهارشنبه مردم رم از هراس زلزله از خانه ها بیرون آمدند و از طریق توئیتر و فیس بوک به یکدیگر اطلاع داده تا در خانه نمانند. اما نکته حیرت آور اینکه زلزله نه در ایتالیا، بلکه در اسپانیا رخ داد. وی گفته بود رم در 11 ماه می 2011 به تلی از خاک مبدل خواهد شد. پیش بینی وی چند صد مایل آن طرف تر رخ داد.
حتی پیش بینی هایی که از سوی مقامات علمی برخی مواقع انجام می شود نیز صد در صد درست از آب در نمی آید و حالا در این مورد خصوص مردم فکر می کنند که یک منجم توانسته کاری انجام دهد که به ظاهر عالمان نمی توانند. وی مانند نوستراداموس صدها پیش بینی کرده که بسیاری نیز درست از آب در نیامده است.
پیش بینی های هواشناسی و باران و طوفان در 24 ساعت آینده از جمله پیش بینی هایی است که با دستگاهها و ابزار های تمام رایانه ای صورت می گیرد و با این حال همیشه درست نیست.
اما در اسپانیا به فاصله دو ساعت دو زمین لرزه در منطقه لورکا به وقوع پیوست و طبق آخرین اخبار 10 نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند. چهارشنبه بعد از ظهر ساعت 5 زلزله 4.5 ریشتری لورکا را لرزاند و دو ساعت بعد (18:47) زلزله دیگری به قدرت 5.2 ریشتر همان منطقه را لرزاند. بسیاری از خانه های قدیمی و نیز کلیسای قدیمی متعلق به قرن 15 تخریب شده است. بیش از 3 هزار نفر از مردم بی خانمان شده و بسیاری از شهر فرار کرده و به خانه بستگان خود در نواحی دیگر رفته اند. ناحیه مورسیا در لورکا بدترین تخریبها را داشته است.
کارشناسان می گویند فوران آتشفشان اتنا با زلزله در شهر باستانی لورکای اسپانیا رابطه مستقیم دارد.
کارشناسان وقوع زلزله در این منطقه از اسپانیا را نادر خوانده و از سال 1956 بدین سو این زلزله را بدترین حادثه طبیعی در اسپانیا دانسته اند. 19 آوریل 1956 زلزله باعث مرگ 11 نفر شد. جالب اینجاست که زلزله در 125 مایلی کارخانه اتمی کوفرنتس رخ داده و احزاب سیاسی بلافاصله از دولت خواسته اند تا فعالیت این کارخانه تولید برق متوقف گردد.
مردم اسپانیا و ایتالیا بهر حال از وقوع این حادثه در 11 ماه می دچار وحشت شده اند و بدلیل وقوع تاسیسات اتمی در هر دو کشور بیم آن را دارند که ممکن است حادثه طبیعی مانند زلزله باعث شود تا جان آنها به خطر بیفتد.
منجم ایتالیایی زلزله در رم را پیش بینی کرد، اما در اسپانیا رخ داد
منبع:خبر آنلاين
 

پيشگويي سرخپوستان هوپی


ظهور دین پنجم 
” پایان تمامی آیین های هوپی زمانی خواهد بود که کاچینا (Kachina) طی رقصی در میدان، در مقابل کودکانی که راه را آغاز نکرده اند، نقاب از چهره برمی دارد. مدتی بعد، دیگر آیین و ایمانی نخواهد بود. سپس اورایبی (قدیمی ترین روستای هوپی در آریزونا) با ایمان و آیین هایش نیروی تازه ای خواهد گرفت و آغازگر چرخه ی جدیدی از زندگی هوپی خواهد بود.


” جنگ جهانی سوم توسط مردمانی که اولین بار نور (خرد یا روح الهی) را در سایر کشورهای قدیمی (هند، چین، ملل اسلامی، آفریقا) آشکار کردند، آغاز خواهد شد. ایالات متحده ویران خواهد شد، زمین و مردم در نتیجه ی بمب های اتمی و رادیواکتیویته. تنها هوپی ها و زادگاه آنها به عنوان پناهگاهی که پناه جویان به آن می گریزند در امان خواهند بود. پناهگاه های بمباران کاری اشتباه هستند. “فقط افراد ماتریالیست هستند که به دنبال ساخت پناهگاه می روند. آنهایی که در قلب هایشان صلح و آرامش هست، در مأمن بزرگ زندگی هستند. هیج جای فراری برای بدی نیست. افرادی که در جداسازی دنیا با مکتب و ایدئولوژی نقشی ندارند، برای ادامه ی بقاء در جهانی دیگر آماده اند، از نژاد سیاه باشند یا سفید یا سرخ و یا زرد. همه یکی هستند، برادرند.



” جنگ، یک درگیری معنوی با مادیات خواهد بود. مادیات توسط موجودات معنوی نابود خواهند شد و آنها باقی می مانند تا یک دنیا و یک ملت تحت قدرتی که از آن خالق است را به وجود آورند.
” آن زمان دور نیست. زمانی است که ساکواسهوه (Saquasohuh) (ستاره آبی) کاچینا در میدان می رقصد و نقابش را برمی دارد. او ستاره ای آبی را نمایش می دهد، دور و ناپیدا، که به زودی خود را آشکار خواهد کرد. { بعضی سخنگویان هوپی حدس می زنند که Hale-Bopp ستاره ی آبی است.}
آن زمان توسط آهنگی که طی مراسم Wuwuchim خوانده شد، پیشگویی شده است. این آهنگ در 1914 قبل از جنگ جهانی اول و دوباره در 1940 پیش از جنگ جهانی دوم خوانده شد که آشفتگی و تباهی و عامل آلوده کننده ی خصومت و تنفر آیین و رسوم هوپی را توصیف می کند و توسط همان اشرار در سراسر دنیا منتشر شد. این آهنگ در 1961 طی مراسم Wuwuchim خوانده شد.
” تکوین دنیای پنجم آغاز شده است. این امر توسط مردم فروتن و بی آلایش ملل و قبایل کوچک و اقلیت های نژادی، امکان یافته است. شما می توانید این را از خود زمین بفهمید. گونه های گیاهی از دنیاهای پیشین به صورت بذرهایی شروع به پدیدار شدن کرده اند. این امر می تواند آغازگر گیاه شناسی جدیدی باشد اگر مردم آنقدر هوشیار و خردمند باشند که آنها را مطالعه و درک کنند. بذرهای دیگری از این نوع به عنوان ستاره، در آسمان در حال کاشته شدن هستند. بذرهای دیگری از این نوع در قلب های ما پنهان می شوند. همه ی اینا یکی هستند، بسته به اینکه چطور به آن نگاه کنید. این چیزی است که ظهور دنیای بعدی، دنیای پنجم را ممکن می سازد.
” اینها شامل نه تا از مهم ترین پیشگویی های هوپی ها است در رابطه با خلقت نه جهان : سه دنیای قبلی که ما در آن زندگی کردیم، دنیای چهارم کنونی، سه دنیای آینده که هنوز تجربه نکرده ایم، و دنیای تایوا (Taiowa)، خالق، و نوه اش، Sotuknang.”

BookoftheHopiFrankWaterspg95.jpg




پیشگویی ستاره‌ی آبی یاکاچینا آبی 
پر سفید از قبیله ی خرس :
” دنیای چهارم به زودی پایان خواهد یافت، و دنیای پنجم آغاز خواهد شد. طی سالهای زیادی نشانه ها انجام گرفته اند و تعداد بسیار کمی از آنها باقی مانده است.
- نشانه اول : به ما درباره آمدن مردان سفیدپوستی گفته شده است که مانند پاهانا هستند اما همچون پاهانا زندگی نمی کنند. مردانی که سرزمینی را که برای آنها نبوده را می گیرند و دشمنانشان را با تندر نابود می کنند. (توپ و تفنگ)
-
نشانه دوم : سرزمین های ما چرخ های گردان پر سر و صدایی را خواهند دید. (ارابه های سرپوشیده)
-
نشانه سوم : تعداد زیادی جانور عجیب شبیه بوفالو اما با شاخ های بلند بزرگ، زمین را مورد تاخت و تاز قرار می دهند. (گاو شاخ بلند)
-
نشانه چهارم : روی زمین مارهایی آهنی کشیده می شود. (خطوط راه آهن)
-
نشانه پنجم : زمین با یک تار عنکبوت بزرگ متقاطع پیوند می خورد. (خطوط برق و تلفن)
-
نشانه ششم : زمین با رودخانه هایی سنگی که تصاویری را در خورشید ایجاد می کنند، پوشیده می شود. (جاده های بتونی و تأثیر آنها در تولید سراب)
-
نشانه هفتم : شما خواهید شنید که دریا سیاه شده و بسیاری موجودات زنده به خاطر آن می میرند. (لبریز شده نفت)
-
نشانه هشتم : جوانان بسیاری را خواهید دید که موهایشان را مانند مردم ما بلند می کنند، می آیند و به مردم قبایل ما می پیوندند تا راه و روش و حکمت ما را بیاموزند. ( هیپی ها)
-
نهمین و آخرین نشانه : در مورد اقامتگاهی در آسمان ها، بالای زمین خواهید شنید که با ضربه و صدای مهیبی سقوط می کند. آن به نظر ستاره ای آبی خواهد رسید. خیلی زود پس از آن، آیین و رسوم مردم هوپی متوقف خواهد شد.
http://140.247.102.177/katsina/hopi_calendar.gif
نشانه های سومین لرزه
1- درختان خواهند مرد. (در برخی نواحی، باران های اسیدی خسارات سنگینی به درختان وارد کرده اند، اما این می تواند دلالت داشته باشد به باران های جنگل های استوایی)
2- انسان خانه ای در آسمان خواهد ساخت. (ایستگاه فضایی میر، یا ایستگاه فضایی بین المللی که تصمیم به ساخت آن گرفته شده است.)
3- نواحی سرد، گرم و نواحی گرم، سرد خواهند شد.
4- خشکی هایی به زیر آب رفته و زمین هایی از اقیانوس سردر خواهند آورد.
5- ستاره آبی کاچینا ظهور خواهد کرد.

نشانه های ویرانی عظیم
دنیا به پیش و پس خواهد لرزید. مردان سفید با مردمان سرزمین های دیگر وارد جنگ خواهند شد – آنهایی که صاحب نخستین درخشش خرد بودند. ستون های دود و آتش فراوانی خواهد بود، مانند آنهایی که مردان سفید در بیابان های نه چندان دور از اینجا ساخته اند. آنهایی که در مکان های هوپی می مانند و زندگی می کنند، در امان خواهند بود. سپس چیزهای بسیاری باید بازسازی شوند. و زود، خیلی زود پس از آن، پاهانا بازخواهد گشت. او با خودش شروع دنیای پنجم را خواهد آورد. او بذرهای خردش را در قلب هایمان خواهد کاشت. هم اکنون نیز این بذرها در حال کاشته شدن هستند. اینها، راه ظهور جهان پنجم را هموار خواهند کرد.
یک پیشگویی هوپی اخطار می دهد که هیچ چیزی نباید از کره ماه به زمین  آورده شود. در غیر این صورت، تعادل قوانین و نیروهای طبیعت و هستی برهم خواهد خورد، که نتیجه ی آن زلزله ها، تغییرات شدید در الگوهای آب و هوایی و اغتشاشات اجتماعی خواهد بود.
نیاکان ما گفته اند، زمانیکه گیاهان در اواسط زمستان شکوفه دهند، ما باید به سانتا فی (Santa Fe) برویم تا همگان را از رنج و نابودی در راه باخبر کنیم مگر آنکه آنها راهشان را تغییر دهند. در سال گذشته، در وسط زمستان گیاهان شروع به شکوفه دادن کردند.
تمامی مصیبت هایی که در این کشور به شکل گردباد، سیل و زمین لرزه در جریان است، بر روی نفس زمین مادر حمل می شود چون او در رنج است. زغال سنگ و اورانیوم اندام های داخلی زمین مادر هستند. زغال سنگ مثل کبد و اورانیوم قلب و شش های زمین مادر است.
” زمانی خواهد رسید که از زمین مه ای اسرارآمیز برمی خیزد که اذهان و قلبهای همه مردم را تضعیف می کند. رهنمودهای خرد و دانش آنها سست خواهد شد، قوانین الهی خالقمان از یاد مردم محو می شود. کودکان غیرقابل کنترل خواهند شد و دیگر از بزرگترها اطاعت نمی کنند، فساد اخلاقی و جنگ رقابتی برای حرص و طمع به اوج خود می رسد.
نزدیک به پایان، هاله ای مه آلود اطراف کالبدهای سماوی خواهیم دید. چهار مرتبه این هاله دور خورشید ظاهر خواهد شد به عنوان هشداری برای اینکه ما باید اصلاح شویم و به ما می گوید که تمامی مردم با هر رنگی باید متحد شوند و برای نجات به پا خیزند و اینکه ما باید از علل این وضع دشوارمان پرده برداریم.
زمانی خواهد آمد که بهارهای دیرهنگام و یخبندان های زودرس را تجربه می کنیم، این امر نشانه ی بازگشت عصر یخبندان است.
“هوپی، نقش مهمی در نجات نسل انسان دارد از طریق ارتباطی حیاتی با نیروهای نادیدنی که تعادل طبیعت را برقرار می سازند. الگویی ساده است : تمامی دنیا خواهد لرزید و قرمز شده و مقابل آنهایی قرار خواهد گرفت که مانع راه هوپی شدند.
منبع :crystalinks
http://ooust.wordpress.com 2011

پیشگویی سونامی ژاپن 3 روز قبل از حادثه در یوتیوب!

در تاریخ 8 مارس یعنی 5 روز قبل، کاربری با نام “9Nania” در یوتیوب فیلمی را آپلود کرد و ادعا کرد که در تاریخهای 11 مارس الی 23 مارس، حوادث طبیعی وحشتناکی بوقوع خواهد پیوست؛ این فیلم ادعا میکند که در سال گذشته میلادی و در تاریخ 27 فوریه (یعنی حدود 12 روز قبل)، تقارن مدارهای ستاره های دنباله دار Elenin، زمین و خورشید بوجود آمده و این رخداد منجر به زلزله مرگبار شیلی شد. این ستاره شناس، در دنباله فیلم خود به کاربران این چنین توصیه می کند: ” امسال این تقارن مدارها در تاریخ 11 الی 15 مارس اتفاق خواهد افتاد، من پیشنهاد میکنم اگر در منطقه خطر قرار دارید، قبل از 11 مارس، به مسافرت بروید، حادثه ای قطعا اتفاق خواهد افتاد”. برای دیدن این فیلم اینجا را کلیک کنید. زلزله 8.9 ریشتری ژاپن در 11 مارس اتفاق افتاد که منجر به ایجاد سونامی های مرگبار و ویرانگری شد که ارتفاع بعضی از آنها به 12 متر می رسید.
http://www.youtube.com/watch?v=95zMdTvoqcQ&feature=player_detailpage
————————————————————————————–
بر اساس پیش گویی های نوستراداموس آمده است که:
در فرانسه بر اساس پیش گویی های نوستراداموس ” مستشار ملک شارل نهم ” آمده است که سیارات منظومه شمسی در پایان دو هزار سال دچار آشفتگی شده و پس از ۱۲ سال بعد از آن یعنی ۲۰۱۲ موجب ویرانی و نابودی حیات خواهند شد.
این پیشگویی مجددا در سال ۱۹۸۰ در ژاپن هنگامی قوت گرفت که دانشمند ریاضیدان ژاپنی ” هایدو ایتاکاوا” بیان داشت که مجموعه سیارات منظومه شمسی در اگوست سال ۲۰۱۲ در یک پدیده ای نادر همگی در یک خط در پشت خورشید قرار خواهند گرفت و این موضوع سبب تغییرات شدید جوی و آب و هوایی در کره زمین و پایان حیات بر روی آن خواهد شد . آیا صحبت های پدر علوم فضایی ژاپن را باید جدی گرفت؟
اینکه این اتفاق یک سال زودتر در حال رخ دادن است بحث دیگری است اما جابجا شدن کره زمین که بر اثر زلزله شیلی و حالا بر اثر زلزله ژاپن رخ داده، شرایط نگران کننده ای را ایجاد کرده و دانشمندان را به فکر فرو برده است که قرار است چه اتفاقات دیگری بدنبال این حوادث تلخ برای بشریت رخ دهد؟
منبع : http://pishguu.persianblog.ir 


www.ufolove.com