کافه تلخ

۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

سايه شيطاني ابراج البيت بر سر بيت الله الحرام



سايه شيطاني ابراج البيت بر سر بيت الله الحرام


وهابيون سعودي که سال‌ها قبل با تخريب قبور مطهر ائمه بقيع، براي هميشه داغي بي مرهم بر دل شيعيان گذاشتند و اگر از خشم مقدس امت محمد (ص) نمي ترسيدند، مسجدالنبي را نيز به خاك تبديل مي كردند، اكنون در سوداي وارد آوردن ضربه نهايي به قبله ابدي مسلمانان جهان، كعبه هستند.

به گزارش"خدمت"؛ بزرگترين مأموريّت وهّابيون تا سال 2012 م. به اجرا در خواهد آمد، تا اين سال، همه نشانه‌ها، نمادها و سوابق مسلمانان سلف و اهل بيت(ع) در امّ القراي اسلامي نابود خواهد شد و در غيبت همة سنّت‌هاي اسلامي که در اثر بدعت‌هاي سلفي و شرک‌آلود خواندن آن سنّت‌ها از ميان مسلمانان رخ بربسته، در بناي اصلي «مسجدالحرام و مسجد النّبي» نيز در تيررس تيرهاي زهرآلود ماسوني و شيطاني از جمله ابراج البيت، کارکردهاي خود را از دست خواهد داد تا فراماسونري جهاني يا همان دجّال آخرالزّمان به راحتي بتواند حکومت جهاني شيطان را مستقر نمايد.



تا چند سال پيش، بلندترين بناي مُشرف به صحن مسجدالحرام، قصر ملک فهد، سلطان پيشين مملکت عربي سعودي يا همان خادم الحرميني بود که بر بلنداي ابوقُبيس، صدها متر فراتر از مخدوم خود نشسته بود. مهمانان خاصّ پادشاهي سعودي در ايّام حج در اين قصر ضيافت اتراق مي‌کردند تا ضمن انجام اعمال، از آن بلندا ناظر صحن مسجد و طواف حاجيان باشند. امّا امروزه ديگر، اين بنا در برابر برج در دست ساخت «ابراج البيت» کوچک مي‌نمايد. درست مقابل رکن يماني. اين بنا که معرّفي‌اش خواهم کرد، قرار است در سال 2012 م. افتتاح شود. بر اين مُژده گر سر فشانم رواست. در تمام نقاط جهان و ميان همة اماکن مقدّس مذهبي، هيچ بنايي تاکنون مجال و جرئت قد برافراشتن به اين قدّ و قواره را نداشته است.


برج‌هاي تجاري مکه (ابراج البيت)، که در واقع بايد «شا‌خ‌هاي شيطان» خوانده شود، سرشار از نمادهاي ماسوني، بناي کعبه را به محاصره گرفته، کار لرد فاستر، معمار و ماسون نامدار، و «مجتمع بن لادن» [1] [2] [3]






در سال 2012، که از ديدگاه فرقه‌هاي شيطاني شروع «نظم نوين دنيوي» است ساختمان "ابراج البيت" به پايان مي‌رسد و کعبه چنين در سايه نمادهاي شيطاني قرار خواهد گرفت.




برج رفيعي که در ميان دو بال قرار گرفته، در نوع خود بزرگترين ستون اوبليکس جهان است که از عهد مصر باستان تاکنون ساخته شده است.



همه کساني که تا يکي دو سال پيش در ايّام برگزاري حجّ تمتّع در رمي جمرات، ستون شيطان را سنگباران کرده‌اند، شکل ستون مياني خانة شيطان را به ياد دارند. ستوني چهارگوش که در انتها، نوک هرمي مشکلش خود را مي‌نماياند. اين ستون همان ابليسک است که امروزه به عنوان يکي از معروف‌ترين نماد فراماسونرهاي جهان قابل شناسايي است.