کافه تلخ

۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

رایل کیست؟




در سن بیست و هفت سالگی و در صبح روز سیزدهم دسامبر سال هزار و نهصد و هفتاد و سه در زمانی که او هنوز مدیریت مجله موفق اتوموبیل رانی خودش را بر عهده داشت در منطقه آتشفشانی ولکانو پارک در مرکز فرانسه رایل ملاقات مهیجی با انسانی از سیاره ای دیگر داشت. این انسان غیر زمینی توضیحی کامل و با جزییات دقیق از منشا آفرینش ما و اطلاعاتی در مورد چگونگی سازماندهی آینده بشریت به رایل داد که در کتاب ثبت شده است Intelligent Design. Aپس از شش ملاقات پی در پی در همان محل رایل ماموریتی که به او محول شده بود را پذیرفت که بشریت را از این پیام انقلابی آگاه کند و مردم را برای خوش آمد گویی به خالقین خودشان -الوهیم-آماده کند. بدون هیچگونه افسانه سازی و ترس و تنها بلکه با آگاهی و با احساس قدردانی از طرف بشریت. پس از چند ماه بررسی کردن این وظیفه بزرگ رایل تقریبا دچار نوعی زخم معده شد تا تصمیم بگیرد که شغل بسیار محبوب خودش در مجله اتوموبیل رانی را رها کند و خودش را وقف ماموریتی کند که یهوه همان مرد غیر زمینی که ملاقات کرده بود کند. در خلال اولین سال پس از این ملاقات رایل شرح این واقعه را در قالب کتابی چاپ کرد و دو برنامه مهم رادیویی و تلویزیونی در فرانسه حضور یافت و در یک کنفرانس عمومی مردم را از این واقعه آگاه کرد. این کنفرانس عمومی در تاریخ نوزده سپتامبر سال هزار و نهصد و هفتاد و چهار در پاریس برگزار شد و بیش از دو هزار نفر در آن شرکت کردند. اندکی پس از آن رایل موسسه ای را شامل افراد داوطلب برای کمک به او در پخش این پیام بوجود آورد که بعدها به جنبش رایلیان تبدیل شد. در پایان آن سال این موسسه صد و هفتاد نفر عضو داشت. این تعداد در حال حاضر بیش از هفتاد هزار عضو در نود و هفت کشور جهان است.

در تاریخ هفتم اکتبر سال هزار و نهصد و هفتاد و پنج دومین ملاقات رایل با انسانهای غیر زمینی انجام شد و به او اطلاعاتی داده شد که در کتاب دوم رایل و همینطور بخش هایی از کتاب اول آورده شده است. از آن زمان تاکنون رایل در کشورهای مختلف جهان حضور داشته است و در همه قاره ها کنفرانس و سمینار برگزار کرده است و افرادی را گردهم آورده است که اشتیاق خوش آمدگویی به خالقین ما را در جهان پخش می کنند.

او همچنین کتابهای دیگری نیز نوشته است مانند مدیتیشن حسی که در واقع بخش مرکزی پیام در آن قرار دارد. کتاب حکومت بر اساس برتری ژن ها که کمک می کند تا سیاره زمین به صورتی هوشمنداته تر اداره شود. و کتاب آری به شبیه سازی انسان که توضیح می دهد چگونه می توان دارای حیات جاودانی و آینده ای زیبا شد که می توانیم از علم انتظار داشته باشیم

در خلال سالها رایل بر روی فعالیت های اجتماعی زیادی تاثیر گذاشته است از قبیل : از ترویج استفاده از کاندوم در مدارس گرفته تا ترویج خود ارضایی و از مبارزات بین المللی برای حمایت از حقوق اقلیت ها با این شعار که تحمل کردن افراد متفاوت کافی نیست و هرکس باید افراد متفاوت با خودش را دوست بدارد گرفته تا تقاضای حذف بخش هایی از متون مذهبی که به حقوق انسان ها احترام نمی گذارند و از حمایت کردن از شبیه سازی انسان با ایجاد شرکت کلوناید گرفته تا ترویج مواد غذایی اصلاح ژنتیکی شده که تنها راه حل برای تغذیه جمعیت روی کره زمین است و از ایجاد موسسه کلیتوراید که انجمنی برای کمک کردن به زنانی است که کلیتوریس خود را به دلیل ختنه شدن از دست داده اند و می توانند دوباره آن را بازسازی کنند و از وجود آن لذت ببرند گرفته تا گرد هم آوردن روسای قبایل آفریقایی با هدف ایجاد ایالات متحده آفریقا.

رایل به عنوان مهمان در بیشتر برنامه های تلویزیون های بین المللی از قبیل برنامه شصت دقیقه و سی ان ان و اخبار بی بی سی و فاکس و همینطور در برنامه هایی نظیر صبحانه با فراست و سرگرمی امشب و دیگر برنامه ها حضور داشته است. از وی دعوت شد تا دیدگاه هایش در مورد علم را برای کنگره آمریکا تشریح کند و همینطور مهمان بسیاری از رهبران جهان بوده است از جمله آقای دنیس ساسو نگویسو رییس جمهور کنگو که رسما از وی استقبال به عمل آورد. و بسیاری از هنرمندان نیز از وی تقدیر به عمل آورده اند از جمله نویسنده فرانسوی میشل اوله بک و هوگ هفنر.

در همه فرهنگ های موجود بر روی کره زمین انتظار برای یک پیامبر وجود دارد. از این پیامبر در مذهب بودایی به عنوان مایترآ و در مذهب یهودی به نام مسیح و برای مسیحیان به عنوان روح القدس و به عناوین دیگر در قبایل دیگر نام برده شده است. این پیامبر موعود مشابه با همه پیامبران قبلی قرار نیست که باعث شادمانی مردم باشد بلکه آمده است که به ما اعلام کند که خالقین مان از ما چه انتظاراتی دارند. این چیزی است که رایل در طول سی سال گذشته انجام داده است. بدون وقفه و با این تعهد به سفرهایش ادامه داده است که هیچ چیزی را برای خودش تصاحب نکند بلکه همه چیزش را در راه ساخت سفارت خانه ای بدهد که خالقین مان از ما تقاضای ساختنش را قبل از سال دوهزار و سی و پنج کرده اند.