کافه تلخ

۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

جنبش رایلیان، دجال

جنبش رایلیان یک سازمان غیر انتفاعی بین المللی است.
این سازمان کسانی را گرد هم می آورد که مایل هستند بشریت را از منشا اصلی خودش آگاه کنند و پیام ویژه الوهیم را به گوش مردم برسانند.
الوهیم موجودات فرازمینی با دانش بسیار بالا هستند که حیات روی کره زمین و انسان را خلق کردند.
ولی انتشار این آگاهی تنها هدف جنبش رایلین نیست.  یکی از ماموریت های اصلی این سازمان ایجاد یک سفارتخانه برای خوش آمد گویی به بازگشت خالقین مان است. 


به وسیله پیامبر خودشان رایل - الوهیم با احترام بیان کرده اند که مایل هستند به زمین برگردند و با ما ملاقات کنند. آنها از ما خواسته اند که ابتدا اشتیاق خودمان را به آنها با ساخت یک سفارتخانه مناسب به جهت ورود آنها نشان دهیم.

این سفارتخانه همان‌طور که در کتاب‌های باستانی آمده است به عنوان سومین معبد ساخته خواهد شد.

  بر اساس مشخصاتی که الوهیم به ما داده اند این سفارتخانه باید در کشوری بی‌طرف ساخته شود که حقوق موجودات فرازمینی را محترم شمارد و بی‌طرف بودن فضای آن کشور را تضمین کند.
  ایجاد چنین سفارتخانه ای و به دست آوردن همه تضمین های لازم نشانه این است که بشریت به طور رسمی آماده ملاقات با خالقین خودش است.

(جزییات نقشه ها و مشخصات مورد نیاز این سفارتخانه در وبسایت زیر قابل دسترسی است. www.ElohimEmbassy.org
جنبش رایلیان اخیرا از چند کشور برای امکان ایجاد سفارتخانه سوال کرده است و چند کشور علاقه خودشان را فضای همکاری در این مورد نشان داده اند. مذاکرات اولیه به زودی انجام خواهند شد!
به طوری که در مدارک ارایه شده به کشورهای علاقه مند آمده است سفارتخانه ای که برای پدران آسمانی مان ساخته می شود برای کشوری که سازنده آن است منافع مالی زیادی خواهد داشت. آن ملت خوش شانس از حمایت الوهیم برخوردار خواهند شد و به مرکز معنوی و علمی کره زمین در هزاره جدید تبدیل خواهد شد.




کتاب های زیر چهار کتاب اساسی و مهم هستند که باید بخوانید  و به مطالبش فکر کنید و قضاوت کنید که آیا قابل قبول تر از افسانه هایی نیست که عمری شنیده‌ایم؟