کافه تلخ

۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

دعا و مراقبه:






راز بيوريتم چهارفصل

راهنمای چگونگی عملکرد و نحوه انجام اين مراقبه :
مقدمه دعا و مراقبه:
دعا بهترین شیوه بکارگیری قانون جذب و خلق آرزوها و رویاهاست و البته باید کسی که دعا می کند با ایمان و یقین دعا کند تا به نتیجه دلخواه برسد.
در هنگام دعا کردن باید احساس کنی که دعای تو مستجاب است و راز مستجاب الدعوه بودن در همین موضوع مهم است . اما صادق (ع) می فرماید :
«هر چیزی را که از خداوند خواستی بر این باور باش که آن را به تو داد.» و خداوند در آیه 186 سوره بقره می فرماید:
«و چون بندگانم درباره من از تو پرسش کنند [بگو] من نزدیکم و دعای دعا کننده را وقتی که مرا بخواند اجابت می کنم.» حقیقت این است که خداوند منتظر ماست تا هر چه می خواهیم به ما ارزانی دارد و اگر ما دریافت کمی داریم قصور از خود ماست. (گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست؟!) او به راحتی با قانون جذب به هر شکلی آنچه ما بخواهیم به ما عطا می کند. از دیدگاه انرژیکی دعا، انرژی بسیار زیادی دارد.
ارتعاشات دعا از فرکانسی بسیار بالایی برخوردار است. انرژی حاصل از دعا بر تمام ذرات کائنات اثر می گذارد و تمام کائنات را با خود هم فرکانس می کند و در نتیجه آنچه می خواهیم به واقعیت تبدیل می شود .یکی از شیوه های مؤثر و قدرتمند دعا، مراقبه و سکوت است.
مراقبه یعنی با تمرکز ژرف به چیزی اندیشیدن و مدام آن را تأمل کردن. مراقبه، دعا کردن در سکوت ذهن است. مراقبه یعنی کنار گذاشتن افکار زائد و پریشان و تأمل بر یک موضوع واحد است. مراقبه شیوه ای برای دریافت پیام های الهی است.
مراقبه هماهنگی بین افکار و احساسات بر یک خواسته متعالی است. انسانها با مشکلات امروز و گرفتاریهای فردا یشان نیاز روزانه به مراقبه دارند و توصیه می کنيم سعی کنید روزانه وقتی را برای مراقبه مخصوص اختصاص دهید، شخصی می گفت که این کارهای وقت گیر كه نان و آب نمی شود! اما بایست به ایشان گفت که اگر نان و آب نمی شود بلکه با آرامش و انرژی که به تو و کائنات می دهد نان و آب و فراوانی و برکت را برای تو، به ارمغان خواهد آورد.
مراقبه دارای دو خاصیت اصلی می باشد:
اول تأثیر را بر خود مراقبه کننده دارد که باعث افزایش آرامش و سطح انرژی درونی و نیز باعث شکوفا شدن استعدادها، ایده ها و خلاقیت درونی فرد می شود و دومین خاصیت عالی مراقبه اثر مثبت انرژیکی بر محیط بیرونی فرد و هماهنگی جهان هستی با خواسته اوست. و اما مراقبه و دعای دسته جمعی خیلی قوی تر و پرانرژی تر از دعا و مراقبه فردی است. در بررسی انرژیکی مشاهده شده که افرادی که مراقبه فردی می کنند انرژی لازم برای اهدافشان را به جهان هستی ساطع می کنند و حال اگر 7 نفر به طور دسته جمعی دعا و مراقبه کنند قدرت 100 نفر که هر کدام به تنهایی مراقبه می کند را تولید می کنند و اگر 14 نفر با هم مراقبه و دعای دسته جمعی کنند انرژی حاصله به اندازه انرژی 200 نفر که به تنهایی مراقبه می کنند خواهد بود که مطمئناً انرژی 100 یا 200 برابر بسیار مؤثرتر در برآوردن خواسته های ماست و این انرژی دسته جمعی خیلی سریعتر کائنات را با رویاهای ما هماهنگ می کند و قانون جذب با سرعت بیشتری شروع به کار می کند، این انرژی دسته جمعی را سینرژی می گویند.
مراقبه دسته جمعی می تواند با افرادی صورت بگیرد که هر کدام در گوشه ای از این جهان هستی باشند اما همه با یک آگاهی مشترک در یک زمان واحد مثلاً در یک ساعت به خصوص، مشغول مراقبه شوند در این صورت سینرژی قوی برقرار خواهد شد (100 نفر تکی = 7 نفر جمعی) و هر چه تعداد افراد مراقبه کننده در آن لحظه بیشتر باشد حوزه انرژی این سینرژی گروهی بالاتر خواهد بود و نتایج حاصله نیز برای تک تک مراقبه کنندگان بیشتر خواهد بود.
پس توصیه می شود در مراقبه مخصوص و دعای دسته جمعی اين نرم افزار قرار بگیرید (ساعت 11 شب و 6 صبح) تا نتیجه حاصله برای تجلی خواسته هایتان سریع تر باشد.
این مراقبه به طور گروهی و در 19 دقیقه برگزار می شود و از قدرت سینرژی فوق العاده بالایی برخوردار است. در این مراقبه پس از انجام مقدمات ساده انرژیکی همه با هم برای خواسته های افرادی که در آن لحظه مراقبه می کنند دعا می کنیم و این قدرت، متجلی شدن آرزوها را خیلی سریعتر می کند و سینرژی این مراقبه فوق العاده قوی است.
امام صادق (ع) می فرماید:
«هر کس پیش از دعا کردن برای خودش، چهل مؤمن را دعا کند، دعایش مستجاب می شود.» و جالب است بدانید که شما در این مراقبه برای بیش از 40 نفر (دیگر مراقبه کنندگان) دعا می کنید و این باعث استجابت دعا و معجزه در زندگی شماست.
آیت الله حسن زاده آملی در رساله نور علی نور در فواید دعای دسته جمعی فرموده است :
« اجتماع در دعا امری مطلوب است ، چون اجتماع مؤمنین تشکیل دهنده یک انسان کامل است (چون هر یک حداقل کمالی از کمالات انسانی همچون سخاوت ، علم ، عبادت ، خدمت به مردم ، تفکر ، جهاد ، صبر و ... را دارا می باشند) و دعای انسان کامل مستجاب است.» با توجه به این مطالب مراقبه مخصوص اين فصل فوق العاده اثربخش و قدرتمند در جهت واقعی شدن رویاهاست زیرا هم برای بیش از 40 نفر دعا کرده ایم و هم با قرار گرفتن کنار هم در یک زمان به خصوص مانند یک انسان کامل دعا کرده ایم و هم از دیدگاه انرژیکی ( انرژی 7 نفر مراقبه کننده گروهی = انرژی 100 نفر مراقبه کننده فردی ) وارد یک سینرژی فوق العاده قوی شده ایم که این دلایل همگی باعث واقعی شدن هر چه سریعتر اهداف و آرزوهایمان می باشد.
در این مراقبه همه دریک لحظه برای هم با دعا کردن انرژی می فرستند و این انرژی گروهی که سینرژی نامیده می شود بسیار قدرتمند است و باعث تسریع در روند خلق اهداف و آرزو های کلیه مراقبه کنندگان می شود و از طرفی باعث افزایش سطحخ انرژی کلیه مراقبه کنندگان و نیز باعث ایجاد آرامش و ریلاکس شدن افراد می شود.
تقسیم بندی مراقبه مخصوص:
مراقبه دارای قسمت های مختلف است که به ترتیب عبارتند از:

1- مقدمه و سوره قدر

2- تنفس موزون و هدفمند

3- شارژ انرژی های سيكلهاي بيوريتم بدن

4- دعا برای دیگر مراقبه کنندگان

5- تجسم اهداف و آرزوها

6- شکرگزاری از خدا

7- خاتمه و ذكر سه قل هو ا...


1- مقدمه و سوره قدر:
سوره قدر از ارزشمندترین و با فضیلت ترین سوره های قرآن است که انرژی بسیار فراوانی دارد و در روایات مختلف، سفارش های بسیار فراوان در خواندن این سوره در گره گشایی از کارها و حل مشکلات وجود دارد. لازم به ذکر است که انرژی آیات قرآن بسیار زیاد است و هم اکنون در اکثر دنیا به این موضوع پی برده اند، اخیراً در چین مرکز قرآن درمانی افتتاح گردیده است که با صوت و ترتیل قرآن بیماریهای روحی و جسمی را در این مرکز شفا می دهند و جالب تر اینکه در کشور ما طب های مکمل چینی مثل طب سوزنی، و ... رواج دارد و خود ما از قدرت شفادهی و اعجاب انگیز قرآن بی خبریم و اکثراً صدای قرآن را در هنگام مراسم یاد بود و برای وفات یافته ای می شنویم در صورتی که قرآن دارای انرژی زنده کننده وشفا بخش برای ما زنده هاست و بهتر است كه از این گنج به بهترین شکل بهره مند شویم.
در این مراقبه، برخلاف اکثر مراقبه های دیگر شروع و پایان آن با ذکر آیات قرآن انجام می پذیرد و این به دلیل انرژی مضاعف آیات قرآن است که باعث افزایش سطح انرژی این مراقبه می شود در ابتدا با ذکر یک صلوات این مراقبه آغاز می شود و در پایان مراقبه نیز یک صلوات دیگر ذکر می شود و فضای اصلی مفاهیم این مراقبه بین این دو صلوات قرار دارد که باعث اجابت دعاها و اهداف این مراقبه می شود.
امام صادق (ع) می فرماید: « کسی که حاجتی دارد باید اول، صلوات بر محمد و آل محمد (ص) بفرستد و بعد از آن، حاجت خود را بخواهد و در آخر دعا، دوباره صلوات بفرستد، زیرا خدا کریم تر از آنست که دو طرف دعا را قبول کند و و سط دعا را قبول نکند و صلوات مانع های استجابت دعا را بر طرف می کند» در این مراقبه در ابتدا پس از ذکر صلوات سورهْ مبارکهْ قدر را بصورت دسته جمعی تلاوت می کنیم تا انرژی آسمانی این سوره مراقبه ما را متبرک و پر انرژی کند.
علت اینکه سورهْ قدر برای شروع مراقبه انتخاب شده است بخاطر این است که سوره ی قدر در مورد شب قدر سخن می گوید و شب قدر شبی است که مقدرات سرنوشت انسانها رقم می خورد و این تقدیر به اذن خداوند توسط تدبیر انسانها رقم خورده و فرشتگان و ملائکه به امر خداوند برای انجام امور و دریافت این تقدیر به زمین فرود می آیند و اگر به مفهوم سوره دقت کنید می بینید که گفته شده شب قدر از هزار ماه بهتر است و اگر هزار ماه را محاسبه کنیم، خواهيم ديد که حدود 84 سال يعنی یک عمر می شود، که یک عمر می تواند با یک شب قدری تغيير کند و عمری بهتر و سرنوشتی زیباتر رقم بخورد به همین خاطر گفته شده که شب قدر از هزار ماه بهتر است و ضمن اینکه شب قدر می تواند هر یک از شب های زندگی ما باشد، زمانی که با عشق فراوان خدا را بخوانیم و با تدبیر اندیشه های متعالي و مثبت تقدیر عالی را برای خود رقم بزنیم . مراقبه مخصوص هر شب یا صبح با خواندن سوره قدر شروعي برای آغاز شب قدری است که درآن ما با اندیشه و احساسات متعالي خودمان ، تقدیري عالی برای یک عمر را رقم خواهیم زد.
2- تنفس موزون و هدفمند:
در این قسمت بایست تنفس های شکمی را در مراقبه آغاز کرد و سعی کنید که این نحوه تنفس و این ریتم موزون که در این قسمت به شما القاء می شود را تا پایان مراقبه رعایت کنید و اما هنگام تنفس شما همراه با کلام مراقبه ، انرژی و اکسیژن را به درون وارد می کنید و تصور کنید که باعث رشد یک فضيلت اخلاقی درون شما شده و هنگام بازدم یکی از نواقص اخلاقی از وجود شما همراه دی اکسید کربن خارج می شود این تکنیک در پالایش معنوی و اخلاقی بسیار قوي است و در صورت مداومت به انجام اين مراقبه باعث افزایش فضایل اخلاقی و کاهش نواقص اخلاقی بطور ناخود آگاه در این قسمت می شود.
بهترین تکنیک تنفس ، تنفس شکمی است یعنی طوری نفس بکشید که هنگام دم شکم شما به جلو آمده و هنگام بازدم شکم داخل برود شاید به نظر سخت می آید اما اگر به تنفس کودک چند ساله که هیچگونه استرسی ندارد دقت کنید خواهید دید که همراه نفسهای او شکمش جلو و عقب می شود.
در واقع همه ما تنفس واقعی را در اثر درگیر شدن با استرس ها و مشکلات فراموش کرده ایم و اگر دوباره آن را تمرین کرده و آغاز کنیم مانند کودک خردسال پر از آرامش می شویم و به لحاظ علمی بدین خاطر است که زمانی که دم را انجام می دهیم اگر شکم را به بیرون بدهیم ریه ها از لحاظ داخلی فضای بیشتری دریافت می کند و هنگام بازدم اگر شکم را به داخل فشار دهیم اندام داخلی به قسمت پایین ریه فشار می آورد و باعث کوچکتر شدن حجم ریه و در نتیجه خارج شدن بیشتر دی اکسیدکربن از ریه می شود (برای درک بهتر در تصویر دقت کنید).
«شکل صحیح تنفس»


( بازدم و دم )

3- شارژ انرژیهایی سيكلهاي بيوريتم بدن:
اگر گزارش روزانه بيوريتم شما در يك روز حاكي از اين باشد كه مثلاً سطح انرژي ادراكي شما در آن روز مينيمم باشد و از قضا شما در آن روز يك امتحان مهم داشته باشيد تكليف شما در اين امتحان در اين روز چيست؟ با توجه به اينكه بعضي از رقباي شما در اين روز از لحاظ بيوريتم ادراكي در سطح ماكزييمم قرار دارند و شما بايد با آنها رقابت كنيد ، تكليف چيست؟ به هيچ عنوان نگران نباشيد ، در این قسمت با استفاده از تکنیک های انرژی درمانی و شارژ چاکراهای انرژی بدن، سطوح انرژیهای بیوریتم را افزایش داده و میزان آنها را تعدیل می کنیم و شما با انجام صحيح مراقبه مخصوص قبل از امتحان مي توانيد سطح انرژيهاي خود را به مدت 24 ساعت شارژ كامل كنيد.
در مقدمه اینکه چاکرا چیست ؟ شرحی مختصر می دهیم، بدن ما یک کالبد فیزیکی دارد و یک کالبد انرژیکی که این دو بطور مستقیم به هم ارتباط دارند. هاله مغناطیسی اطراف بدن که همان هاله انرژی است ، کالبد انرژیکی بدن ما نامیده می شود که دور جسم ما را احاطه کرده است و این کالبد انرژی به توسط دروازه های انرژی از محیط اطراف ما ، انرژی مورد نیاز بدن ما را تأمین می کنند این دروازه های انرژی را چاکرا می نامند و این چاکراها هر کدام مسئول تامین بخشی از انرژی بدن می باشند.

در کل 7 چاکرا اصلی وجود دارد که هر کدام با ارتعاش خاص در حال دریافت انرژی برای بدن می باشند ، این چاکرا ها اگر درست کار کنند بدن ما پر انرژی و سالم خواهد بود و این زمانی است که این چاکراها ، انرژيی به رنگ نور مخصوص خود را دارا باشند در این مراقبه به 4 چاکرا اصلي که مربوط به انرژیهای فیزیکی، احساسي، ادراکی و الهامات درونی (انرژیهای سيكلهاي بیوریتم) توجه شده و به ترتیب رنگهای قرمز، سبز، آبی نیلی و بنفش در ناحیه چاکرا مربوط متمرکز می شویم که این تکنیک اگر با دقت و آگاهی انجام شود باعث شارژ فراوان سیکلهای بیوریتم به مدت 24 ساعت پس از مراقبه است . در پایان این قسمت با تکنیک نور سفید انرژیهای درونی تعدیل شده و با متد خود شفادهی تلقینی نواحی دردمند یا نیازمند را درمان و پر انرژي می کنیم در زیر تصویر چاکراهای بدن و رنگ های مختلف آنها را مشاهده می کنید.

4- دعا برای دیگر مراقبه کنندگان:

در این قسمت وارد دعای دسته جمعی می شویم و برای دیگر مراقبه کنندگان در این لحظه دعا می کنیم که همه مراقبه کنندگان به اهداف و آرزوهایشان برسند و نیز سرشار از انرژی و آرامش شوند. در واقع وقتی ما برای دیگران دعا می کنیم دیگران نیز در همین لحظه برای ما دعا می کنند و این انرژی گروهی دعا باعث استجابت اهداف و آرزوهای اکثر مراقبه کنندگان می شود. در روایت معصومین آمده که اگر می خواهید دعای شما مستجاب شود ابتدا برای دیگران (بخصوص نزدیکان و همسایگان) دعا کنید تا دعای شما مستجاب شود در این مراقبه این اتفاق می افتد و ما قبل از آنکه اهداف و خواسته های خود را مدنظر داشته باشیم ابتدا برای خواسته های دیگر مراقبه كنندگان دعا می کنیم و این از خود گذشتگی بارمعنویی دارد که باعث استجابت دعای ما می شود ، در واقع دعا براي ديگران باعث انعكاس انرژي به سمت خود ما و اجابت دعاي خودمان مي شود پس با انرژي بيشتر براي ديگران دعا كنيم .
5- تجسم اهداف و آرزوها:

در این قسمت همه به خواسته و هدف اصلی خودشان فکر می کنند، بایست کاملاً واضح و شفاف هدف خود را واضح ببینند که به ان دست یافتند این کار باعث برقراری قانون جذب و خلق آن واقعیت ها توسط افکار و احساسات در این لحظه می شود در تکنولوژی موفقیت اعتقاد بر اینست که اگر به مدت 68 ثانیه به یک هدف به طور مدام فکر کنيد و آن را بصورت واقعی مجسم کنيد، آنگاه آن هدف در اندک زمانی در دنیای واقعی ظهور خواهد کرد.

در این قسمت یک زمان 70 ثانیه ای(2+68ثانيه) قرار گرفته، که فقط موسیقی به حالت ریتمیک با صدای امواج دریا شنیده می شود كه موسیقی پس زمینه آن هدفی که در ذهن داريد را آماده می کند و شما بایست کاملاً از این 70 ثانیه استفاده کرده و هدف و آرزوی خود را بطور واقعی در ذهن مجسم کنید بطوری که به آن دست یافته اید و در فضای آن هدف واقعاً زندگی کنید. این تکنیک بسیار قوی است و هم بر روی شما و ناخودآگاه شما اثر می گذارد و هم به کائنات فرکانس مثبت جهت برآورده شده هدف شما ارسال می کند و همه چیز دست به دست هم می دهد تا شما به این هدف برسید.

اکثر افراد با قانون جذب و مثبت نگری آشنا هستند و از این راز باخبرند ولی هیچ معجزه و اتفاق مثبتی در زندگی آنها رخ نمی دهد. چرا؟ چون مطلع بودن از این قانون کافی نیست و بایست بطور عملی دست به کار شد و روزانه زمانی در خلوت ذهن با انرژی فراوان به هدف خود انرژی داد این مهم در مراقبه مخصوص، در این بخش فراهم شده است و با انجام مراقبه مخصوص نه تنها از انرژی و آرامش سرشار می شوید بلکه از دعای دیگران نیز بهره مند می شوید و به مدت حداقل 70 ثانیه به بهترین شکل به تجسم خلاق عالي می پردازید.

این قسمت انرژی فراوان مثبتي به خلق اهداف و آرزو های زندگی می رساند و شما این قسمت را جدی بگیرید و به نحو احسنت اهداف خود را مجسم کرده و واقعی ببینید تا هر چه زودتر آرزوهاي خود را به واقعيت تبديل كنيد.
6- شکر گزاری از خدا :

در این قسمت از خداوند به خاطر تمام نعماتی که داریم سپاس گزاری می کنیم. سپاس گزاری انرژی مثبت عظیمی به کائنات ارسال می کند که باعث معجزات فراوان در زندگی ما می شود قسمت شکر گزاری پس از قسمت تجسم اهداف و ارزوها آمده و این بدین معنی است که انگار ما به آرزو و هدفمان رسیده ایم و اکنون بخاطر آن شکر گزاری می کنیم.

شکرگزاری روند قانون جذب و تجسم خلاق را تسریع می بخشد و در واقع مکمل قسمت تجسم آرزو ها می باشد. لطفاً حس شکر گزاری را در این قسمت در خود ایجاد کنید زیرا شکر نعمت، نعمتت افزون کند. «لَئِن شَکَرتُم لأزيدنَّکُم - اگر شکرگذاری کنيد بر نعمت شما می افزاييم» (آيه 7 سوره ابراهيم)
7- خاتمه و سه قل هو ا...:

گفتیم که آیات قرآنی دارای انرژی بسیار فراوانی هستند و سوره اخلاص از انرژی بسیار بالایی برخوردار است ، ذکر 3 قل هو ا... طبق حدیث از حضرت محمد (ص) ثواب ختم قرآن كريم را برای ذاکر آن دارد ، در پایان این مراقبه با گفتن یک صلوات و سه قل هو ا... انرژی عظيمي را بصورت دسته جمعی در انتهای مراقبه خود ایجاد می کنیم که باعث رحمت، شفا، برکت و خلق اهداف و آرزوها برای همگان می شود چون به نوعي يك ختم دسته جمعي قرآن كريم انجام شده است.

سوال : مقدمات مراقبه بایست چگونه باشد تا بهترین نتیجه حاصل شود؟

به این مواد اشاره می کنیم:

1-داشتن وضو باعث بهره مندی بیشتر از این مراقبه و افزايش سطح انرژي است.

2- رو به سمت قبله نشستن خود باعث افزایش سطح انرژی مراقبه و نتیجه بهتر این مراقبه می شود.

3- از لحاظ زمانی نیز حتماً رأس ساعت 11 شب یا 6 صبح مطابق با ساعت رسمی کشور هماهنگ شده تا با کلیه مراقبه کندگان در سراسر کشور همسو شوید و انرژی گروهی شامل حالتان شود.

4- دقت كامل به موسيقي و متن مراقبه باعث بهره مندي بيشتر از اين مراقبه مي شود.
موسيقي درماني مراقبه مخصوص :

مورد دیگر قابل ذکر در اینجا موسیقی مراقبه وافکت های طبیعت مانند صدای رعد و برق، باران و صدای امواج دریا در این مراقبه است که همگی به صورت کاملاً حرفه ای در مکان و زمان مخصوص آن قرار گرفته است مثلاً در قسمت دعا صدای باران که لحظه اجابت دعاست ، شنيده مي شود و فضاي استجابت دعا را ايجاد مي كند و در پايان مراقبه صداي امواج دريا ، آرامش ساحل دريا را القا مي كند كه باعث آرامش پايان مراقبه مي شود و از لحاظ نت ها و گام های موسیقی در تمام این مراقبه بگونه ای عمل شده که این مراقبه با تکنیک موسیقی درمانی به شكلي بهتر، افراد وارد حالت خلسه و امواج مغزی آلفا و تتا می شوند و فراز و فرودهای موسیقی در 7 قسمت این مراقبه توسط استاد موسیقی درمانی (کارنگ) بگونه ای با نت ها و هارمونی های مخصوص ساخته شده که بیشترین اثر انرژی زایی را دارد كه هم باعث شارژ عالي سيكلهاي بيوريتم شده و هم باعث تجسم خلاق عالي مي شود.
موسيقي درماني واقعاً چيست؟

موسيقي درماني حرفه‌اي درماني است كه در آن موسيقي نيازهاي فيزيكي، رواني، فكري و اجتماعي افراد را برطرف مي‌سازد. بعد از تعيين نقاط قوت و نياز هر كدام از مراجعه‌كنندگان، متخصص موسيقي درماني شيوه درماني مناسب را، كه شامل تصنيف موسيقي، آواز و حركت با موسيقي و يا گوش دادن به موسيقي است، به كار مي‌برد. با اين شيوه توانايي‌هاي مراجعه كننده تقويت مي‌شود و انرژي شفابخشي به تمامي قسمت‌هاي بدن او منتقل مي‌شود.

موسيقي درماني همچنين راه را براي برقراري ارتباطات هموار مي‌سازد و اين موضوع براي كساني كه نمي‌توانند خودشان را از طريق كلمات ابراز كنند مفيد است. تحقيقات به عمل آمده در زمينه موسيقي درماني نشانگر اثرگذاري و فايده موسيقي درماني در بسياري از زمينه‌ها مثل تسهيل حركات و توانبخشي كلي فيزيكي، انگيزه دادن به مردم براي موفقيت در درمان و موارد ديگر است. موسيقي درماني اين مراقبه به صورت حرفه اي از مراقبه‌كنندگان حمايت كرده و خروجي لازم براي افزايش سطح انرژي و رسيدن به آرامش را فراهم مي‌سازد.