کافه تلخ

۱۳۸۶ آذر ۱۲, دوشنبه

بيان بعضي از ارواح درباره ي چگونگي حيات خانوادگي در جهان ارواح

ارواح در جهان ارواح مانند زمين زن و شوهر نميشوند.ولي ما ميتوانيم مانند ملائكه با هر موجودي كه ارتعاش امواجشان با ارتعاش امواج ما موافق باشد مخلوط و متحد باشيم تا زماني كه اين توافق ادامه دارد رشد و نمو اين اتحاد از ميزان محبت جسد مادي به يكديگر در روي زمين بيشتر است.
پس براي دوست داشتن در جهان روح قيد و بندهائي نيست.وقتي كه هر انساني بهجهان ارواح ميرسد ميفهمد كه او قادر نيست با كسي جفت شود مگر با كسي كه در زمين شوهرش بوده.لذا آنها ميتوانند خود را براي ديگري حفظ كنند همانطوري كه در روي زمين ميكردند.
ولي ما ارواح به دو شخصيت بودن مانند شما نگاه نمي كنيم.بله جنسيت زن و مرد در جهان ارواح ادامه دارد لكن معناي جنسيت در اينجا خيلي عميق تر از آن است كه بوسيله ي اعضاي مخصوص كه در زمين موجب تشخيص آنها بودند از هم متمايز شوند.در مورد همين موضوع روح نعومي كه بوسيله ي مديومي راتيحان با او تماس گرفته شد چنين ميگويد: ازدواح يك اتحاد مبتني بر حب مي باشد. در جهان ارواح يك نيروي علوي است كه اتحاد از روي محبت را مبارك مي سازد. امكان ندارد كسي كه لذت اين نوع(اتحاد مبارك) را چشيده باشد منكر آن باشد. زن و مرد هر دو از آفريدگان خداوند متعال هستند.
كه نخست به روي زمين آمدند و بعد هم به جهان ارواح در اين جا هيئت يگانه با هم متحد مي شوند. اين اتحاد در آفرينش يك حالت جديد مي باشد. هنگامي كه به اين جهان ارواح آمديد براي شما كيفيت اين اتحاد روشن مي گردد. مردم گمان مي كنند كه ما انسانهاي گذشته زمين را فراموش كرده ايم(گويا اين روح در سال
1009 قبل از ميلاد زندگي ميكرده است)در صورتي كه زمين گهواره ما بود.و ما هرگز از زندگي زميني خود آن حوادثي را كه در حقيقت علامات درخشنده در راه تعبين كردن سرنوشت حيات ما بودندفراموش نميكنيم. و دوست دارم مطالب زيرا را براي شما زميني ها بگويم:
1-بايد شما زن و مردها يكديگر را دوست بداريد.چون خداوند ميگويد: در دنياي شما خداوند مردي را رستگار مي دهد كه محبتزني را كه شريك يك زندگي او بوده و در روح و نفس با هم يكي باشند در قلبش جاي مي دهد.
2-براي زن خطاكار امكان ندارد نداي آهسته وجدان خود را بشوند.
باز هم اين روح ميگويد: دوست داشتن بركت خداوندياست. زناني كه در روي زمين پاك و با عصمت زندگي كرده اند بزودي آنها در مكان بالاتر از مملكت خداوند زندگي ابدي راشروع خواهند نمود.پس بر شما زنها لازم است كه قوانين خداوند و انسانيت را بشناسيد. زيرا زمين نخستين مرحله مسافرت انسان به ابديت براي يافتن خداوند مي باشد.
دوستان لازم است يكي از بيانات مارگري لورنس را هم برايتان بگويم:آنانكه در روي زمين عاشق بوده اند در آنجا هم بعضي به همان حال عاشق باقي مي مانند. و عشاق واقعي وقتي به آن جهانمنتقل شدند در جهان سوم با هم ارتباط مي گيرند. و به طريق امواج متبادل ميان يكديگر بطور غريزي لذت مي برند.

نوشته متن: محمد(مدير انجمن تزكيه روح)ا

سوال از انسان، جواب از ارواح


آيا ما انسانها محكوم به زندگي كردن هستيم ؟؟
هدف از خلقت، واقعاً چيست ؟؟
آيا مرگ پايان همه چيز است ؟؟
آيا واقعاً روح و دنياي ماوراء وجود دارد ؟؟
آيا...؟؟ .1-بهشتي که خداوند در قرآن کريم وعده داده است ، کجاست ؟
پاسخ (( همانا آخرين جهان و آخرين مأواست ، يعني : حق)). .

آيا اينکه بعضي افراد ادعا مي کنن ارواح را مي بينند صحت دارد ؟ 2-
پاسخ (( مشاهده ي يک روح به صورت تجسدي بدون حضور مديوم تجسدي توهمي است که روح به وجود مي آورد و در واقع خود روح نيست ؛ بلکه در ذهن افراد تصوير سازي مي کند . اين تصوير را روح به ذهن فرد متبادر مي کند و فرد در واقع دچار توهم نيست ، بلکه روح را به صورت ذهني مي بيند . ))
آيا ارواح پس از ترک جسم فيزيکي به آن جسد سر مي زنند ؟ 3-
پاسخ (( بعضي ارواح زياد از جسم خود دور نمي شوند ؛ يعني گاهي به آن سر مي زنند
چرا ارواح با زميني ها تماس مي گيرند ؟ 4-
پاسخ: (( به علت اينکه ارواح بعضي اوقات مي خواهند زميني را از موضوع يا خطري آگاه کنند و يا حتي آنان را راهنمايي و آنان را بيشتر آگاه کنند . همچنين در اصل نيروي اِک ( حق ) است که اين گونه ارتباطات را برقرار مي سازد و اطلاعاتي را که بايد به اين گونه انسانها داده شود ، منتقل مي کند . ))

آيا در کرات ديگر ، موجوداتي همچون ما انسانها وجود دارند ؟ 5-
پاسخ (( بله در کره ي اگزول که با کره ي زمين فاصله اي بسيار زياد دارد و در کهکشاني ديگر است ، انسانهايي وجود دارند که از داشتن گوش و لب محرومند و به کمک تله پاتي حرف مي زنند و درست شبيه ما هستند و ازدواج مي کنند و بچه دار هم مي شوند.))

6-آيا تمامي ارتباطاتي که به نام ارواح مختلف صورت مي پذيرد ، به دست همان ارواحي برقرار شده که خود را به آن نام خاص معرفي مي نمايند ؟
پاسخ (( خير . بعضي ارتباطات به ارواحي مربوط مي شود که شما مي شناسيدشان و به نام افرادی دیگر در جلسه حاضر می شوند و ارتباط برقرار می کنند . ))
منظور این است که در بعضی جلسات ارتباط روحی ، به علت وجود افراد بدگمان یا کسانی که می ترسند و یا اصولاً به وجود روح اعتقاد ندارند ؛ و یا به علت وجود امواج منفی که گاهی بیش از امواج مثبت است ، در ارتباط خللی ایجاد می گردد و در نتیجه ارواحی دیگر ارتباط برقرار می نمایند . اطلاعاتی که این دسته ارواح می دهند اغلب نادرست است و آنان از افکار و ذهن حاضران در جلسه استفاده می کنند و خود را وابستگان ایشان معرفی می نمایند . البته تشخیص درستی ارتباطات به دانش روحی برگزار کننده ی جلسه بستگی دارد .

شما ما انسانها را چگونه می بینند ؟ 7-
پاسخ (( انسانها برای ارواح پشت و رو ندارند . ارواح آنان را به صورت سایه می بینند))

تفاوت ارواح نیک و شرور چیست ؟ 8-
پاسخ (( ارواح نیک نور هستند و ارواح شرور تاریکی . در واقع نه ما وجود مادی داریم نه ارواح شرور . ما فقط به صورت نور یا انرژی هستیم و آنان به صورت تاریکی . به معنای محبت و نزدیکی به خداوند و تاریکی به معنای غفلت و دوری از خدای متعال))

چرا شما قصد دارید از طریق مدیوها کتاب بنویسید ؟ 9-
پاسخ (( منبع آن خداست ، که این نیرو را به ما می دهد . همه ی ارواح برای مدتی این انرژی شفابخش را به دست می آورند))

10-آیا ارواح در القای دانشی که به اختراعات واکتشافات و غیره منجر میشود دخالت دارند ؟
- (( هر چه در این جهان به ارواح یا دانشمندان گفته می شود ، همه را از طریق تله پاتی می گوییم تا بتوانیم شما را روشن کنیم و تمام اینها باز می گردد به راهنمایی شما به دست ما ارواح))
منظور این است که هر چه بیشتر بشر برای کسب دانش الهی آماده تر شود ، به همان نسبت این دانش را ارواح در گوشه و کنار جهان به افراد و دانشمندان و نویسندگان القا می کنند و همین باعث کشف و شهود و تجلی و انعکاس دانش الهی از جهان اثیری به جهان فیزیکی می گردد و در جهان مادی ، به صورت اختراعات و اکتشافات دانشمندان انعکاس می یابد و ما همواره تحت القائات ارواح گوناگون هستیم ولی انتخاب راه خیر و شر با خود ماست .

پاسخ: آیا امکان پذیر هست که افرادی از جهان مادی به جهان خلقت برده می شوند ؟11
- (( بله ، البته کسانی که قلبی پاک داشته باشند و خداوند اجازه ای بردن آنان را بدهد . البته اینان همان کسانی هستند که این جهانها را با چشم دل می نگرند . همچنین کسانی که : الف ) روح تجسد یافته ی متعالی هستند ، ب ) عشق و محبت در وجود ایشان بسیار است ، ج ) حق را درک کرده اند و غیره . )

آیا خراب بودن هوا بر ارتباط با ارواح تدثیر می گذارد ؟12-
پاسخ (( بله ، رابطه ای مستقیم دارد زیرا ما ارواح نمی توانیم در هر هوایی به سطح کره ی زمین نزدیک شویم . همان طور که می دانید چون ارواح نور هستند در تشعشات نور خورشید یعنی در هوای آفتابی دیده نمی شوند ، ولی در هوای بارانی دیده می شوند و این باعث ترس مردم می شود و به همین علت ، خداوندی که بندگانش را دوست می دارد به ما اجازه نمی دهد به سطح زمین بیاییم . همچنین مواد سیال نمی تواند در برف و باران سیال بماند و در هوا معلق گردد ، در نتیجه سنگین می شود و ما در این هوا دیده می شویم ، البته به صورت ذرات نورانی))
البته این موضوع در مورد ارواح نیک و متعالی صدق می کند . معمولاً در جلساتی که در هوای بارانی به هنگام رعد و برق تشکیل می شوند ، ارواحی ارتباط برقرار می کنند که در سطح زمین هستند و اغلب گفته های آنان نادرست است .

اگر در روی زمین انرژی ارواح تمام شود چه بر ایشان رخ می دهد ؟13-
پاسخ (( ما قبل از آنکه انرژمی مان تمام شود بر می گردیم هیچ گاه روحی بدون انرژی روی کره ی زمین نمی ماند)) .

فاصله ی کره ی زمین ( جهان مادی ) با جهان خلقت چقدر است ؟ 14-
پاسخ (( خیلی بیشتر از آنچه بتوانیم آن را روی کاغذ بیاوریم آیا شما آخر فضا و کیهان را می شناسید ؟ بنابراین انتهایی وجود ندارد و در اصل این جهان جزئی از جهان خلقت است))

آیا افراد عادی می توانند هاله های انسانها را ببینند ؟ چگونه ؟ 15-
پاسخ (( هر کسی می تواند هاله های خود و دیگران را ببیند . البته اگر تمرکز کنند و یا اینکه به اتاقی تاریک بروند و یک نفر به دیگری نگاه کند . اگر به نقطه ای خیره شود و تمرکز کند ، حتماً هاله های دیگری را خواهد دید . و این دیدن هاله ها بر اثر مرور زمان بسرعت و همراه با رنگ ، در روشنایی نیز اتفاق می افتد))

تمرکز یعنی چه و افراد چگونه می توانند تمرکز کنند ؟ 16-
پاسخ (( تمرکز یعنی اینکه انسان ذهنش را از هرگونه فکر و خیال خام پاک کند و تنها درباره ی آن چیزی که می خواهد انجام دهد یعنی تمرکز فکر کند . تمرکز هنگامی صورت می گیرد که فرد ، انرژی های منفی را بیرون راند و انرژیهای مثبت را بگیرد و همچنین فکر خود را خالی از هرگونه تخیلات کند . می توان ساعتها به نقطه ای سیاه نگاه کرد که دیدن آن نقطه به علت اینکه ریز است ، تمرکز را افزایش می دهد و فرد می تواند از تمرکز خود نتایجی مثبت در هر زمینه کسب کند)) .

آیا ارواح از اینکه می توانند با زمینی ها تماس برقرار نمایند ، خوشحال می شوند ؟ 17
پاسخ(( بله ، زیرا آنان تا مدتها دلبستگی شدیدی به زندگی زمینی و بازماندگان خویش دارند . البته شاید بعضی ارواح از این ارتباطات خشنود نباشند و فقط به این دلیل خوشحال باشند که برای راهنمایی انسانها می آیند ، نه چیز دیگر))

آیا جامدات روح دارند ؟ 18
پاسخ (( جامدات روح دارند ، ولی درک ندارند . شاید ما انسانها یک تکه گچ را فاقد روح بدانیم چون ما روح آن را حس نمی کنیم زیرا درک ندارد ، در صورتی که ما انسانها هم زمانی در جسمی همانند آن تجسد یافته بودیم و جامدات هم آمده اند تا تکامل یابند))
معیار طبقه بندی ارواح در جهان خلقت چیست ؟ 19
پاسخ (( معیار طبقه بندی این است که هر کسی که کار نیک ، رفتار پسندیده و کار شایسته ای در جهان مادی انجام دهد ، درجه اش بسیار بالاتز فردی است که نماز می خواند ولی بدون آنکه بداند چرا ؟))!

20-آیا ارواح ادیان مختلف و یا مردم یک شهر یا کشور ، در جهان خلقت در یک مدار خاص قرار می گیرند ؟
پاسخ(( خیر ، همان طور که انسانها با زبانها و فرقه های متفاوت بر روی کره ی زمین قرار دارند ، ارواح هم همگی از هر دینی که باشند ، باز هم همان طور طبقه بندی خواهند شد . یعنی اینکه کسی که مثلاً مسیحی یا زرتشتی و یا حتی مسلمان است ، اگر بداند برای چه زندگی می کند و به دنیای پس از مرگ معتقد باشد و به خداوند متعال و وجود او ایمان داشته باشد ، همانند بقیه خواهد بود . همان طور که خداوند در بخشی از آیه الکرسی می فرماید : در دین هیچ اجباری نیست ، هدایت از گمراهی مشخص شده است))

21-آیا ارواح در کشورهای مختلف به نسبت عقایدشان به شکلهای گوناگون تماس می گیرند ؟
پاسخ (( خیر ؟ شما انسانها هستید که به طرق مختلف می خواهید با ما ارتباط برقرار کنید مثلاً مسلمانان با خواندن فاتحه ای از خداوند برای آمدن یک روح نیک درخواست می کنند و در فرقه ای های دیگر فقط با قلبی پاک و یا با تمام وجود خواستن ، ارتباط برقرار می کنند . البته هیچ فرقی نمی کند)) .

آیا غیر از جهان مادی جهان دیگری وجود دارد ؟22-
پاسخ (( بله ، جهانی با نام زیبای جهان خلقت))

23-آیا جهان مادی با انفجار بزرگ ( مهبانگ ) به مرحله ی تشکیل کهکشانها و سیارات رسیده است؟
پاسخ (( تمام جهان خیر. نیمی از جهان ، یعنی فضا و کیهان و ماورا که همگی یکی هستند از همان اول وجود داشته است ولی خورشیدها و سیارات و ستارگان و غیره با انفجاری بزرگ پدید آمده اند . یک چیز را به یاد داشته باشید که هر چیزی که در جهان وجود دارد ، از سیاره ای بسیار کامل گرفته تا شهابی که بتازگی به صورت سیاره ای سیال به حرکت درآمده است ، همگی دارای نظمی معین و مشخص می باشند)) 24-آیا در خارج از منظومه ی شمسی سیاره ای شبیه کره ی زمین وجود دارد که در آن حیات وجود داشته باشد ؟
پاسخ (( شبیه زمین بله ، ولی انسانهایی که درون آن زندگی می کنند تقریباً شبیه انسانهای کره ی شما هستند . با این تفاوت که آنان فقط چشم دارند و برای صحبت کردن هم از نیروهای تله پاتی استفاده می کنند))

لطفاً در مورد آسمان و فضای لایتناهی ، توضیح دهید که چیست ؟ 25-
پاسخ(( آسمان همان است که شما انسانها هم آن را می بینید . فضا محلی است که ارواح آن را ماورا می نامند و از آنجا که انرژی کسب می کنند و فضای لایتناهی ، فضایی است که شما انسانها نمی توانید به آن وارد شوید ، مگر اینکه به صورت مواد سیال باشید و یا به صورت نور ( انرژی)

آیا پایانی برای جهان وجود دارد ؟ 26-
پاسخ (( خیر ، چون خداوند نابود نمی شود ، پس جهان هم پایدار خواهد بود . البته ممکن است در آن تغییراتی به وجود آید ولی مسلماً نابود نخواهد شد))

آیا در این فضای بیکران موجودات متفکر دیگری هم شبیه انسان وجود دارد ؟27-
پاسخ (( شبیه ، شبیه انسان خیر . تقریباً شبیه او متفکری که به دنبال علم باشد ، خیر وجود ندارد . فقط انسانهای تله پاتی هستند که متفکرند))
کره ی زمین چگونه به وجود آمد ؟ 28-
پاسخ (( کره ی زمین ابتدا گوی آتشینی بود که از خورشید جدا و سپس به صورت توپی پرتاب شد و در قسمتی از فضا سکنی گزید و سپس بمرور زمان و بتدریج سرد شد و آبها و درختان و پستی ها و بلندی ها پدید آمد))

آیا موجودات تله پاتی به وجود خداوند پی برده اند ؟29-
پاسخ (( خیر . مثلاً انسانهایی که در کرات دیگر وجود دارند ، هنوز نه نیروهای خود را کشف کرده اند و نه حق را درک کرده اند . بنابراین تله پاتی هیچ گونه ارتباطی با شناخت حق ندارد)) .آیا قبل از بشر فعلی بر کره ی زمین موجودات متفکر یا شبیه انسان می زیسته اند ؟ 30
پاسخ: (( متفکر ، خیر . شبیه انسان هم ، خیر))

31-لطفاً در مورد موجودات بزرگی که در گذشته آنها را خدایان می نامیدند و قدرتی فوق العاده داشته اند ، توضیح دهید .
پاسخ (( آنها همان ارواح نیک بودند که مقام بسیار بالایی داشتند و اجازه ی استفاده از نیروی کامل خویش را یافته بودند و آن قدر نیرو از خداوند متعال گرفته بودند که به آنها ارابه ی خدایان گفته شده است . خداوند وقتی دید که آنها در همه کارهای بندگان بیش از حد دخالت می کنند و بندگان دیگر او از این مسأله رنج می برند ، نیروهای خود را از آنها گرفت و نیرویی بسیار ضعیف برایشان باقی گذارد . مثلاً خدایان قدیم انرژی لازم را در خود داشتند ولی ما ارواح نیک باید آنها را از کیهان بگیریم)) .

32-آیا درست است که این نیروی خدایی از خدایان گرفته و در جایی مثل ذهن انسان پنهان شده است ؟
پاسخ (( بله ، در جایی پنهان شده که خود انسان هم نمی داند و این نیروها در اعماق وجود او قرار دارند و فقط هنگامی پدیدارمی گردند که خود انسان هم تلاش کند تا این نیروهای خفته ی درون خویش را بیدار سازد و بخواهد از آنها به نحو احسن استفاده کند

از چه زمانی ارواح نیک به صورت خدایان بر روی زمین می زیستند ؟ 33-
پاسخ (( ارواح خدایان از زمانی که به انسانها یاد داده شد که خدایی وجود دارد و جهانی دیگر هست خود را بر روی زمین حس کردند و تا هنگامی که انسانها را اذیت و آزار کردند و بالاخره خداوند دستور داد که این نیروها از آنها گرفته شود ، بر روی کره ی زمین می زیستند))

آیا انسان ، شکل تکامل یافته ی موجودی دیگر است یا مستقلاً خلق شد ؟ 34-
پاسخ (( خداوند می گوید : ما انسان را از خاک خلق کردیم و به او قدرت تفکر و نیروی فکر و اندیشه را آموختیم)) .
آیا بیماران صرعی مدیوم هستند ؟ 35-
پاسخ(( بله ، مدیوم های بسیار قوی هستند که می توانند هم گفتاری ، هم کتابتی و هم تجسدی باشند)) .

آیا کمک و راهنمایی کردن دیگران عمل خوبی است و کارما دارد ؟ 36-
پاسخ (( کمک به افراد کار خوبی است اما اگر 1- فرد بخواهد 2- بتوان به او کمک کرد 3- وضع به شکلی نباشد که فرد خود را از قبل شکست خورده بداند در نتیجه کارما نیز نخواهد داشت))
منظور شما از خدایان چیست ؟ 37-
پاسخ (( منظور کسانی هستند که مردم به جای خداوند بزرگ و رحیم آنها را می پرستیدند ، همانند بتها ، خورشید ، ماه و)) ...

پدیده ی سالم ماندن بعضی از اجساد به چه علت است ؟ 38-
پاسخ (( روح بعضی از از اجساد تمایل به خارج شدن ندارد و یا اینکه دوست دارد که در کنار جسدش بماند . بنابراین چنین اجسادی ممکن است که حتی پس از قرنها باز هم کمی سالم بماند . همچنین به علت اینکه فرد روحی متعالی داشته و از نیرو و انرژیهای خویش استفاده ی بسیار نموده است ، جسدش نیز دارای انرژی می باشد و همین انرژی است که موجب بقای جسد است))
39-مثلث برمودا چیست و چه نیروهایی سبب غیب شدن هواپیماها و کشتی های در آن منطقه می شود ؟
پاسخ (( مثلث برمودا حفره ای است به شکل مثلث درون اقیانوس که در این مثلث نیروی کششی بسیار عجیبی وجود دارد همه ی اجسام را به سمت خود می کشاند و در خود حفظ می کند . درون این حفره پر از امواج مثبت انرژیها و نیروهای متعددی که اگر چیزی که انرژی منفی دارد به آنجا برود ، جذب نخواهد شد و خنثی می گردد و بر روی آب خواهد ماند و اگر مثبت باشد ، جذب می شود و از بین می رود . در مورد انرژی هواپیما نیز چنین است . نیروی مغناطیسی ، هواپیماها را جذب می کند و همین طور خیلی چیزهای دیگر را به طرف خود می کشاند . آن مثلث در اصل کانون نیرویی است که نیمی از آن از کرات دیگر آمده و نیمی دیگر از آن ، از ماورا و کیهان بر سطح زمین فرود آمده است . چون نیرو و انرژی کیهان بسیار زیاد و قدرتمند و کشش آن هم زیاد است ، بنابراین همه ی این نیروها با یکدیگر نیروی عجیب و خارق العاده ای به وجود می آورند که به صورت الکتروسوانیس یا همان نیروی کششی مثبت است))

چرا قاره ی آتلانتیس به زیر آب فرو رفت ؟ 40-
پاسخ(( زیرا آن قاره ، قاره ای بود بسیار زیبا و باشکوه و مردم و حیوانات همگی در صلح و آرامش بودند . از هنگامی که مزردمی بسیار خودخوا و سودجو در میان آنان پدیدار شدند و قصد سوء استفاده داشتند ، خداوند آنان را به قعر اقیانوسها برد . البته آب شدن برفهای قطب و در نتیجه بالا آمدن آب دریاها نیز در این امر دخیل بوده است . همچنین قاره ی آتلانتیس انرژیها و افکار مثبت داشت که با یک انرژی کوچک منفی آسیب می دید و از بین می رفت و علت آن بیشتر همین بوده است))
41-آیا آمدن سفینه از کرات دیگر بر روی زمین واقعیت دارد ؟ اگر چنین است آنها برای چه کاری می آیند ؟
پاسخ(( بله ، واقعیت دارد . همان طور که انسانهای کره ی زمین می خواهند بفهمند و کنجکاو هستند که در کرات دیگر چه می گذرد ، آنها نیز کنجکاو این مسأله می باشند .
42-چرا خداوند انسانها را بر روی کره ی زمین آفرید و بر روی کره ای بزرگتر یا کوچکتر خلق نکرد ؟
پاسخ (( زیرا کره ی زمین دارای آب و هوای بهتری می باشد و اندازه ی آن نیز بنابر نیروی اِک تنظیم گردیده است و هیچ نیرویی نیست که در مقابل نیروی اِک ( حق ) مقاومت کند که بخواهد زمین را نابود کند ، مگر خود حق))
43-شکل گیری حیات در کرات و کهکشانها و همچنین نابودی آنها چگونه صورت می گیرد ؟
پاسخ (( ابتدا به مرور زمان کراتی که نزدیک خورشید هستنمد ، دارای حیات می گردند ، و پس از گذشت چندین میلیون سال ، آن کره گرم می شود و جای خود را به کره سرد بعد از خود می دهد . این عمل تا آخرین کره ادامه دارد و در آخر هم این کهکشان نابود می شود))

آیا نیروی حس ششم در افراد وجود دارد ؟ 44
پاسخ (( حس ششم در همه ی انسانها وجود دارد ولی بعضی از آن استفاده ی صحیح و برخی استفاده ی نادرست می کنند و بعضی افراد هم از این نیرو استفاده نمی کنند . این حس پس از تمام حواس پنجگانه می باشد که به آن حس پیش بینی و روشن بینی یا چشم سوم می گویند)) رویا دیدن با خواب چه تفاوتی دارد ؟ 45-
پاسخ (( رویا هنگامی است که انسان در حال نشستن و یا دراز کشیدن به آن فرو می رود و آن قدر افکارش گسترش می یابد که متوجه هیچ چیز در اطرافش نیست . ولی در خواب ، همان گونه که از مفهومش که از مفهومش پیداست ، انسان می خوابد و جسم اثیری اش خارج می شود ، اما در رویا جسم اثیری خارج نمی شود و فقط افکار گسترش پیدا می کند و در کیهان به سفر می پردازد)) .

آیا گیاه و جسم هم روح دارند ؟ 46-
پاسخ(( بله ، جسم اثیری هم دارند . )) ممکن است صخره و یا کوه در دوری جمادیت روح داشته باشند ولی هیچ گاه جسم اثیری ندارند ولی عقل و آگاهی دارند . ))

چه کسانی روح نگهبان خود هستند ؟ 47-
پاسخ (( کسانی که با تکامل روحی و همچنین طی دوره های متوالی زیاد هاله های اطرافشان بیش از بقیه ی انسانها شده و آن افراد کسانی هستند که قلبشان نیز پاک است و ظاهر و باطنشان یکی است))

48-شرایط افرادی که می خواهند در یک جلسه ی ارتباط با ارواح شرکت کنند چیست ؟
پاسخ (( کسانی که می خواهید برای شرکت در جلسات انتخاب کنید ، باید سرایط زیر را دارا باشند :
ترسو نباشند . 1-
بیمار نباشند 2-
به عالم پس از مرگ و وجود روح اعتقاد قلبی داشته باشند . 3
کاملاً ایمان داشته باشند و در برخورد با ارواح خیلی آرام و خونسرد باشند 4.
شوخ طبع نباشند و سکوت را مراعات کنند 5-
6-درکل امواج منفی درمحیط نباشد چون امواج منفی باعث اختلال در فرکانس ارتعاشات ما میگردد)).
49-آیا می شود در زمان سفر کرد ؟ آیا بشر می تواند دستگاهی بسازد که بتواند با آن در زمان سفر کند ؟
پاسخ(( الان شما این دستگاه را ساخته اید . دستگاهی به نام هیپنوتیزم . چه چیزی بهتر و کاملتر از آن ؟ بله ، هیپنوتیزم همان سفر در زمان است که می توان با آن هم به گذشته و هم به آینده سفر کرد)).