کافه تلخ

۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

پیامبر معنوی اینکاها، ویلارو هوآیتا



(توضیح درباره ی اینکاها: اقوام مایا ( اینکا ها ) تمدن بسیار پیشرفته ای بودند که هزاران سال پیش در آمریکای جنوبی می زیستند و به اعتقاد آنها، جهان در بیست و یکم دسامبر 2012 به پایان می رسد.)



ویلارو هوآیتا پیامبر معنوی اینکان هاست که در پرو زندگی می کند. وی در شهر کوانچاهند به دنیا آمد و  در زمان اقامت و جستجوی معنوی خود در جنگل های آمازون چگونگی درک حقیقت باطن را آموخت.

پس از چندین سال، از او خواسته شد به شهر بزرگ کاسکو (محل اقامت فعلی وی در پرو) برود .

“پس از دو هزار سال امروز خورشید طلوع می کند. تشعشعاتش برای بهبود تمامی انسان ها سلامتی، خلوص، و آگاهی به همراه دارد. قوم آندیاها، که به عنوان اینکاها شناخته می شوند، از قوانین مادر طبیعت (پاچاما) و آفریدگار روح عظیم (پاچاکاماگ) پیروی می کنند. آنان بر این باور بودند که خورشید، مرکز انرژی پرقدرت مغناطیسی است که زندگی تمامی موجودات زنده به آن بستگی دارد. تشعشعات خورشید که از جانب روح عظیم هستند که به تمامی طبیعت زندگی و لذت را هدیه می دهند.

پاچاماما الهی و مقدس است و از پنج عنصر ماه، خورشید، زمین، آب و هوا تشکیل شده است. و همه ی آموزه ها تحت پاچاماما آغاز می گردند: معرفت، درک، احترام به دیگری. هر چیزی که ما در اطراف خود می بینیم از پاچاماما، زمین (مادر)، و خالق (پدر) ناپیدا به وجود آمده است – نفس و روح. بنابراین ما باید زندگی خود را وقف زمین (مادر) و خالق (پدر) نماییم، آنها را ستایش کنیم و بر اساس قوانین آنان زندگی کنیم. ما بدن (فیزیکی) خود را از زمین (مادر) و روح خود را از خالقمان (پدر) دریافت کرده ایم.

ما هر روز از خالق و زمین برای غذایمان و در جریان بودن روح طبیعت تشکر می کنیم. پاچاماما، بهشت ما، قدر و منزله ی ما و آخرین مکان ما برای آرام گرفتن است.

همه ی انسان ها در هر کجا فرزندان خداوند هستند – یک مادر و یک پدر – و بنابراین ما همگی برادر و خواهر هستیم. پدر و مادر ما چقدر خوشحال خواهند بود اگر آنها بتوانند ببینند که فرزندانشان در صلح و هماهنگی و مطابقت با قوانین طبیعت زندگی می کنند. زمانی که ما مادر و پدر خود را شناخته و ستایش کنیم، آنها از ما راضی خواهند شد و آنگاه حمایت آنان را در برابر شیطان خواهیم داشت.

بازگشت اینتی کورینکونا پیام آور صلح، عشق و آزادی معنوی از سوی خالقمان (پدر)، پاچاکاماگ، و مرکز خورشید می باشد.

خورشید، تگسی ویریکوچا، زندگی ما را روشن می کند و به واسطه ی قدرت این نور، ما به خالق (پدر) دست خواهیم یافت. بسیاری از اینکاها از قلب خورشید به شکل انسان مجسم شدند و بر اساس قوانین ویکانینا، آتش مقدس، فعالیت می کنند.

ما باید به روش های برآمده از طبیعت بازگردیم و بدانیم که ما قسمتی از خورشید، ماه، زمین، آب و هوا می باشیم. مادر طبیعت در وجود ماست و ما در وجود او هستیم (ما یکی هستیم). زندگی هر کدام از ما انسان ها، پرستشگاه معنوی مادر طبیعت و خالق (پدر) است. برای هدایت خودمان، ما باید به قواعد معنوی رجوع کنیم.

 ما باید به روش های برآمده از طبیعت بازگردیم، زمین را به عنوان مادر مقدس جاودانی خود بشناسیم. او می دانید که ما بیماریم – قربانی خودپرستی خود شده ایم- و آرزو می کند تا بتواند با داروهای طبیعی خود که شامل هوای پاک، آب تمیز، خاک حاصلخیز و اشعه ی خورشید است، ما را شفا دهد.

ما باید در زندگی روزمره خود به روش های برآمده از طبیعت رجوع کنیم، غذاهای تازه و طبیعی و نوشیدنی های غیرشیمیایی و غیرالکلی بنوشیم و از مصرف مخدرها که ذهن و بدن را پوچ و فاسد می کند، خودداری کنیم. مادر طبیعت برای ما غذاها، نوشیدنی ها و داروهای طبیعی به وجود می آورد که برای سلامتی و طول عمر ما مفید است. فرهنگ استفاده از پلاستیک یک مد از بین رفته است که به زودی با فرهنگ طبیعی خورشید جایگزین خواهد شد.

ما باید به روش های برآمده از طبیعت و پاک کردن انرژی های منفی از زندگیمان، بازگردیم. خودپرستی ای که چشمان ما را به روی زیبایی طبیعت بسته است. وجدان خوابیده ی ما باید بیدار شود.

پاچاماما، زمین (مادر)، بسیار برای ما متاسف است و اشک می ریزد. او جهل ما، این که چگونه در تاریکی گم شده ایم، خرابی های ما، ناموزون بودن ما و کشتارهای ما را می بیند. ما تنها زمانی راه حلی برای مشکلاتمان خواهیم یافت که به روش های طبیعی بازگردیم. این پیامی است که از سال ها پیش به ما داده شده و به ما فرصت نجات زندگیمان را داده است.

عصر فعلی ما که ریشه در آیرا آاُکا دارد، عصر آهن و جنگ، و سردی آهن است. در این عصر عشقی وجود ندارد. غرب به خالق اتم و علم اتم هم با ترس نگاه می کند و هم به عنوان وسیله ای برای نجاتش. آنهایی که متمدن نامیده می شوند از جهنم اتمی رنج می برند. اینتیک کریکونا عشق عرض می کند.

ما باید به روش های طبیعت بازگردیم تا تذهیب شویم، قوانین گیتی را بشناسیم و بدنمان را به عنوان یک پرستشگاه ببینیم. زمانی که به قوانین طبیعی بازگشتیم، راه خورشید، آنگاه به گنج معنوی بزرگی دست خواهیم یافت.

درهای خورشید بر روی همگی ما باز است، بر همگی ما می تابد. تمامی خون ها یکرنگ است، رنگ آتش سوزان. ما گل هایی با رنگ ها و بوهای متفاوت هستیم. ما همگی برادران و خواهران هفت پرتو هستیم.



 تمامی ملل جهان، از آغاز، پرچم کوچکی به معنی رنگین کمان را به عنوان پرچم یکسان داشته اند. هفت رنگ آن تمامی قومیت ها، گذشته، حال و آینده را با هم پیوند می دهد.

از زمان های قدیم، انرژی های منفی و مخرب (ساگراس) وجود داشته اند، اما تحت تسلط خالق و تحت کنترل فرزندان خورشید زندگی کرده اند برای همین قدرت محدودی دارند. از زمان قبل از اینکاها، ساگراس به خوبی کنترل شده زیرا که انسان ها در هماهنگی و تحت قوانین آمو لیولا، آمو کیولا، و آمو سوا زندگی کرده اند.

با تاراج اسپانیایی ها، ساگراس آزاد و همپیمان فاتحان شد. این هم پیمانی نیروهای سیاه سبب سرکوبی فرزندان خورشید و کاهش خردمندان شد. در این زمان، پوما، از آنجا که حقیقت را دیده بود و تاریکی اشغالگران را به رسمیت شناخته شده بود، در معبد خورشید مرد. با این حال، بسیاری دیگر توانستند خود را از گرفتار شدن توسط سایه تاریکی که همه جا را فراگرفته بود، نجات داده و سپس به کمک (فرشتگان) آپو هوآیرا خودشان و انرژی مقدس را به جنگل برسانند. در حال حاضر، آنها هنوز هم در میان دریاچه و کوه زندگی می کنند.

تفکر اینکایی معتقد است که با ظهور اروپایی ها، 500 سال بی بصیرتی ای در یک قالب معنوی ظهور خواهد کرد. جهان در تفکر ماده گرایی غوطه ور خواهد شد. ناهماهنگی در زمین گسترده خواهد شد. اما بعد از این دوره ی 500 ساله، نشانه بازگشت نور به زمین و طلوع دوره طلایی با ملاقات کرکس جنوبی و عقاب شمالی پدیدار خواهد شد. و ما آنگاه در دوره ای که رسالت به کمال خود رسیده، زندگی خواهیم کرد.

فرزندان خورشید از زمان های باستانی، دوره ی طلا، وجود داشتند. بعد از دوره ی طلا، عصر نقره و گنی کیلاس آغاز گردید. پس از آن، دوره ی برنز، و آنگاه آهن (آیرا آاُکا). پس از این دوران ها، دوره ی کنونی آغاز شد که هزار سال را شامل می شود. این آخرین عصر فلزی کیفیت ماده گرایی قوی ای دارد. و از آنجایی که انسانها در این عصر به خودپرستی گرفتار آمده اند و از انرژی مادر طبیعت به صورت منفی استفاده می کنند، این دوره، دوره ی تاریکی است.

اجداد باستانی ما راه مشخص تر، واضح تر و عملی تری برای زندگی داشته اند. در عصر طلا، پرتو عالم گیرِ خورشید مقدس، انسان ها را به وسیله ی قوانین طبیعی به سمت هماهنگی، احترام، صلح و عشق راهنمایی می نماید.

اکنون، در آخرین سال های عصر آهن، همه چیز نامتعادل، هرج و مرج، بی نظم، و از هم پاشیده است. جهت گیری ها و تفکرات سیاسی برآمده از فرهنگ غرب و اروپا تحت عنوان چپ و راست، نمی توانند راه حلی برای این نابسامانی ها باشند زیرا که همگی پوچ و خالی می باشند. همانطور که عصر آهن، عصر پوچی و تهی می باشد.

همچون چهار فصل سال که از پی یکدیگر می آیند، چهار عصر نیز یکی پس از دیگری می آید. عصر آهن، همچون یک زمستان طولانی است که هم اکنون به سرآمده است. عصر جدید طلا همچون بهار، ظهور خودش را به جهان خبر می دهد.

اینجا در آند، ما اینکاها، آموزه های مقدس را که به سبب آنها، دهکده های باستانی و دور از دسترس در کوه ها و آمازون هنوز وجود دارند، به یاد می سپاریم. این وجدان مقدس بیدار شده، همچون موجی از نور، از فرای کوه ها به جهان می تابد و ظهور دوره ی جدید، عصر طلایی هماهنگی با طبیعت، عصر صلح، برادری، آزادی معنوی و عشق را نوید می دهد.”

منبع:    http://www.2012spiritual.info/incas-the-awakening.html
  www.ufolove.wordpress.com 

اشراه، همسر خداوند در انجیل

؟
همسر خداوند، اشراه (Asherah)، یک خدای باوروری قدرتمند بوده است.


بنا بر گفته های یک محقق از آکسفورد، خدا همسری به نام اشراه داشته که طبق کتاب پادشاهان (Book of Kings) در کنار یهوه در معبدش در اسرائیل پرستش می شده است .
در 1967، رافائل پاتای (Raphael Patai) اولین تاریخشناسی بود که عنوان کرد اسرائیلیان در گذشته یهوه و اشراه را با هم می پرستیدند. این نظریه به دلیل تحقیقات فرانسیسکا استاوراکوپولو (Francesca Stavrakopoulou) توجهات جدیدی را به خود جلب کرده ، کسی که کار خود را از آکسفورد شروع کرد و در حال حاضر در دپارتمان خداشناسی و مذهب در دانشگاه اکستر (Exeter) یک سخنران ارشد است.

اطلاعاتی که در کتاب ها، مقالات و نامه های ژورنالیستی استاوراکوپولو ارائه شده اند اساس یک سری مستندات سه وجهی قلمداد می شوند که در حال حاضر در اروپا به بحث گذاشته شده اند، جایی که او به تحلیل ارتباط یهوه و اشراه می پردازد.
استاوراکوپولو در یکی از رسانه های انگلستان عنوان کرد، » شما ممکن است او را به نام های یهوه، …یا گاد بشناسید، اما یهودیان،…. و مسیحیان، مردم ادیان بزرگ ابراهیمی، همگی در این مورد اتفاق نظر دارند: او تنها یک نفر است. او یک شمایل بی همتاست، یکتا، آفرینندۀ جهان، نه یک خدا در میان خدایانی دیگر… یا موارد دیگری که ما دوست داریم به آن اعتقاد داشته باشیم.»
 
او اضافه کرد، » بعد از سال ها تحقیق در زمینه تاریخ و مذهب اسرائیل، من به تصویری رنگارنگ و متناقض، چیزی که می تواند به نظر عده ای ناراحت کننده بیاید دست یافته ام، این که خداوند یک همسر دارد».
 http://www.songsouponsea.com/Promenade/ASHERAH.GIF
استاوراکوپولو مبنای نظریه اش را بر متون قدیمی بنا نهاده است، شمایل ها و ضد طلسم هایی متعلق به گذشته که در شهر ساحلی اوگاریت متعلق به کنعانیان، که امروزه سوریه نامیده می شودکشف شده اند. تمامی این اشیا باستانی این نکته را فاش می کنند که اشراه یک خدای باروری قدرتمند بوده است.
طبق گفته های استاوراکوپولو ارتباط اشراه با یهوه علاوه بر انجیل در نوشته هایی بر روی کتیبه ای متعلق به قرن هشتم قبل از میلاد مسیح در صحرای سینا نیز ذکر شده است. » در اینجا شواهدی وجود دارد که یهوه و اشراه را به عنوان یک زوج الهی معرفی می کند. و اکنون متون مشابه بسیاری از آن زمان کشف شده اند، تمامی آنها به این نظریه که خدای انجیل زمانی همسر داشته قوت می بخشند.»

استاوراکوپولو همچنین اعتقاد دارد، » انجیل این طور بیان می کند که الهه اشراه در معبد یهوه در اورشلیم پرستش می شده. در کتاب پادشاهان، به ما گفته می شود که مجسمه ای از اشراه در معبد قرار داشت و کارکنان مؤنث معبد برای او منسوجاتی مربوط به تشریفات مذهبی می دوختند. »   

جی.ادوارد رایت (J. Edward Wright) نمایندۀ مرکز مطالعات یهودیان آریزونا و مؤسسۀ باستانشناسی آلبرایت، به شبکه خبری دیسکاوری نیوز گفت که او با متون مختلف عبری که از اشراه در کنار یهوه یاد کرده اند موافق است.
 او اضافه کرد » اشراه به کلی توسط ویراستاران مذکر انجیل از آن حذف نشده است، آثار او باقی مانده اند، و بر اساس این آثار، شواهد باستانشناسی و اشاراتی در مورد او در متونی از مرزهای یهودا و اسرائیل، می توانیم نقش او را در مذاهب جنوب شرقی مدیترانه بازسازی کنیم.»
رایت ادامه می دهد،» اشراه- که در  خاور نزدیک باستان با اسم های متفاوت دیگری شناخته می شد، از قبیل آستارته (عشتر یا آرتمیس) و ایشتار- یک خدای مهم محسوب می شد، کسی که هم مقتدر بود و هم پرورش دهنده».
رایت می گوید «بسیاری از ترجمه های انگلیسی ترجیح می دهند’اشراه’ را به عنوان «درخت مقدس» ترجمه کنند، به نظر می رسد بخشی از آن از یک نیاز مدرن می آید، که به روشنی از روایات انجیل الهام گرفته تا دوباره اشراه را پشت پرده ای پنهان کند.»
آرون برادی (Aaron Brody)، گردانندۀ موزۀ Bade و دانشیار انجیل و باستانشناسی در مدرسۀ ادیان اقیانوس آرام گفت،» مطالبی که در ارتباط با الهه اشراه باشند در انجیل عبری (عهد عتیق) بسیار نادر هستند و توسط مؤلفان باستان که این متون را گردآوری کرده اند ویرایش شده اند».

او اضافه کرد،» حتی گفته شده که اشراه به عنوان یک درخت نمادین قطعه قطعه شده و در خارج از معبد سوزانده شده، آن هم به دستور فرمانروایانی که قصد داشتند دینشان را خالص کنند، و بر روی پرستش یک خدای واحد مذکر، یهوه، تمرکز کنند.»
http://www.teenwitch.com/divine/phoenicia/pict/f_baal.jpg
برادی به دیسکاوری نیوز گفت اسرائیلیان باستان مشرک (چند خدایی) بودند، «تنها با اقلیت کوچکی که قبل از وقایع تاریخی 586 قبل از میلاد مسیح، یهوه را به تنهایی می پرستیدند. در آن سال اجماعی از نخبگان در یهودیه به بابل تبعید شدند و معبد در اورشلیم تخریب شد»، برادی اضافه کرد،» این واقعه به شکل گیری یک دیدگاه جهانی یکتاپرستی سخت گیرانه وسیعتری منجر شد: یک خدا نه تنها برای یهودا، بلکه برای تمامی ملت ها». 




آلایا – اهل سیستم ستاره ای پلیدیان 3







دنیای اسرار آمیز


آلایا در اینترنت فقط و فقط از طریق کانال شخصی خودش در سایت "یوتوب" گفته هایش را به عموم می رساند و هیچ جای دیگری در اینترنت فعالیت نمی کند.

لینک کانال آلایا:

http://www.youtube.com/user/777ALAJE

در ادامه توجه شما را به متن سومین ویدیو "آلایا" جلب می کنم.

یادآور می شوم که این متن، زیرنویس یک ویدیو است و به همین خاطر ممکن است برخی از جملات کوتاه یا تکه تکه باشد. پس برای متوجه شدن موضوع باید دقت بیشتری به خرج داد.





آلایا - اهل پلیدیان - بخش سه

زمین در جریان یک دگرگونی قرار دارد و در حال جابجایی به فرکانس بالاتر است. همه ی سیاره ها چنین تغییری می کنند. این راه طبیعی تکامل است. همه چیز در کیهان توسعه می یابد. هیچ چیز بی تغییر نمی ماند. فرکانس زمین به آرامی در حال افزایش است، اکنون بالاتر از چند دهه پیش است. به همین دلیل برخی از شما احساس می کنید زمان سریعتر می گذرد. این به شما این امکان را می دهد که هشیاری خود را سریعتر گسترش دهید. زیرا چیزهای بیشتر در زمان کمتری رخ می دهد و افکار شما سریعتر آشکار می شود.

در این فرکانسهای بالاتر هیچ چیز بد نمی تواند وجود داشته باشد. به این دلیل است که کنترل کننده های خبیث زمین که شامل انسان زمینی و غیر زمینی هایی شرور می باشد، هر کاری می کنند تا فرکانس زمین را پایین نگه دارند. آنها بمب های اتمی روی زمین و در آسمان منفجر می کنند تا میدان مغناطیسی زمین را مغشوش کنند. آنها انرژی جنگ، نفرت، رقابت و حماقت را توسط رسانه ها گسترش می دهند و با دستکاری در اقتصاد، ترس به وجود می آورند. آنها قرنهاست رفتار انسانها را مطالعه کرده اند و با استفاده از تحریک کردن توده برای نیازهای ابتدایی، آنها را ناآگاه و بی اطلاع نگه می دارند. آنها می ترسند که جامعه، زیادی رشد و نمو کند. بنابراین آنها حتی به وسیله ی هواپیما مواد شیمیایی پخش می کنند تا جامعه را ناخوش و بیمار نگه دارند. آنها بیشتر و بیشتر این کارها را انجام می دهند. آنها می خواهند کنترل همه چیز را به دست بگیرند.

اما یک نیرو توانایی جلوگیری از آنان را دارد و این قدرت، انرژی معنوی ست. هرچه مردم بیشتر از قدرت معنوی عشق کل استفاده کنند، برطرف کردن خطر آسانتر خواهد بود. تا زمانی که شما زمین را به شکل کشورهایی تقسیم شده ببینید، از هم بیزار باشید و همچشمی کنید، کار را برای کنترل کنندگان شرور زمین بسیار آسان می کنید. اگر شما می خواهید یک انرژی ضعیف تر را دگرگون کنید، باید از یک انرژی قوی تر استفاده کنید. در بعضی موارد، این به صورت خودکار پیش می آید. زیرا هرچه انسانها بیشتر رنج ببرند، بیشتر شروع به جستجوی راهی برای پیروز شدن می کنند. آنها شروع به جستجو کردن حقیقت و انرژی معنوی هستی می کنند. بنابراین این را به صورت یک مبارزه و تمرین ببینید تا بر نیروی منفی درونی و بیرونی غلبه کنید. شروع کنید به شفادهی درونی و پیشرفت.

فرکانسهای بالاتر که از سرچشمه ی روشنایی می آیند، همه ی انسدادهای درونی و احساسات ناخوشی را بیرون می آورند. بنابراین شما می توانید روی آنها کار کنید و آنها را شفا دهید. شما نمی توانید با انرژی های مسدود به بعدهای بالاتر بروید، مسائل حل نشده یا نفرت و تکبر.

افراد آشوبگر، با نفرت، تکبر، طمع یا خودخواهیشان نمی توانند انرژی های بالاتر عشق را تحمل کنند. آنها از عشق متنفرند. آنها از کسانی که در مورد عشق حرف می زنند متنفرند و به آنها توهین می کنند. آنها از هرچیزی که عشق را بیان می کند متنفرند. مانند موسیقی های هماهنگی، رنگهای زیبا یا طبیعت. آنها از کسانی که حقیقت را بازگو می کنند بسیار متنفرند، زیرا چهره ی شان در حال آشکار شدن است. آنها این حق و فرصت را دارند که خودخواهی شان را کنار بگذارند و یا همینگونه منفی باقی بمانند و درسهای شان را در زندگی های بعدی یاد بگیرند.



این مهم است که همه ی عیب و نقص های شخصیت شفا داده شود. همه ی پیامدهای کردار و آسیب های پیش آمده از این یا زندگی های گذشته التیام داده شود و از شر برنامه های منفی جامعه خلاص شد. مانند افکار رقابتی، خودخواهی، حسادت، فرقه ها، باورهای دروغین و نفرت از مردمی که در قسمت دیگری از سیاره زندگی می کنند. این راه را آزاد می کند تا شما آگاهی معنوی تان را پرورش دهید. با هشیاری بالاتر، شما درک خواهید کرد که همه چیز انرژی است. افکار، احساسات، اشیاء، رنگها، موسیقی، اَشکال... همه چیز... و همه چیز به هم مرتبط است. انرژی معنوی یا خدا، هشیاری است. هستی، خلقت، سرچشمه... هشیاری می تواند در حالات بسیاری پدیدار شود، فیزیکی و غیر فیزیکی. بسته به رده ی فرکانس.

انرژی سرچشمه ی همه چیز است. شما می توانید از این انرژی استفاده کنید و حقیقتِ خودتان را خلق کنید. در واقع شما از قبل، بی اختیار در حال انجام این کار هستید و طرح های منفی ذهن را با آن آمیخته اید، مانند ترس یا نفرت. می توانید تصور کنید که چه اتفاقی می افتد اگر افراد کافی، انرژی کیهانی هشیار را ببینند، همراه با تمرکز بر عشق همگانی؟ این باعث می شود هشیاری شما پیشرفت کند و کیفیت زندگی تان سعود کند. و هنگامی که من می گویم عشق، منظور من عشق تحریف شده نیست که شما در ادیانتان، فرقه های تان یا روابط تان استفاده می کنید. منظور من عشق پاک واقعی عالمگیر است، قدرت روشنایی معنوی. این آغاز به پاک کردن انرژی های بدنتان می کند و زیرساخت اتمی تان را دگرگون می کند. شما میل خواهید داشت که بدنتان را پاک نگه دارید تا این انرژی متعالی را داشته باشید. شما مایل خواهید بود که هماهنگ باشید و از پرخاشگران و افراد منفی دوری کنید. پرخاشگری، نفرت، ترس و غمگینی، انرژی شما را پایین نگه می دارد. اینها ساختار ملکولی بدن را تغییر می دهند. بدن را ضعیف می کنند و باعث حملات قلبی، سرطان، آبسه، آپاندیس، رماتیسم و دیگر بیماری ها می شوند. بنابراین شما از افراد شر، استرس، مواد مخدر و غذای ناسالم دوری می کنید.



پیوند به سرچشمه را بیابید. برای پاک کردن انرژی های منفی از بدنتان، اغلب به طبیعت بروید. بیماری ها از انرژی های منفی می آیند یا احساسات سرکوب شده و شفا نیافته. برخی به دلایل کارمیک (نتایج کردار) و برخی به دلایل کردار دولت محرمانه ی جهانی. با فرکانس بالای عشق کیهانی، شما می توانید تمام انرژی های منفی را دگرگون کنید. با انرژی عشق، شما توانایی این را خواهید داشت که خرد و دانش بدست بیاورید. با دانایی و خرد، شما می توانید کارمای منفی را پاک کنید. و شما خالق هشیار زندگی خود هستید. زیرا شما قوانین معنوی را همیاری می کنید. خرد و حکمت، از درک کردن و خوب یاد گرفتن از تجربه های همه ی زندگیهایتان بدست می آید. این هشیاری معنوی شما را رشد می دهد.





پیش از اینکه شما روی زمین ظهور یابید، شما درسهای معینی انتخاب کرده اید که می خواستید تجربه کنید و در آن استاد شوید. برای رشد دادن معنویت و توسعه دادن نفستان (خود هشیار، روح). انسانهای خیر اندیش در دیگر سیاره ها، مزاحم آموزشهای شما نمی شوند. ما هرگز این فرصت برای تکامل یافتن را از شما نخواهیم گرفت. ما راه ها را به شما نشان می دهیم، که چگونه خودتان می توانید از پس آنها برآیید. ما فقط هنگامی اجازه ی دخالت داریم که خودمان همانند شما بر روی زمین مجسم باشیم. این کار توسط خیلی از افراد از صدها نژاد خیرخواه انجام شده. بیشترشان از طرف ما پلیدینها. زیرا ما از گذشته ارتباط قوی با زمین داریم! و زیرا ما در سیاره های مشابه هم این کارها را انجام داده ایم و همچنین بیشتر تجربه داریم. به این شکل ما می توانیم مستقیما با شما صحبت کنیم و به عنوان یک آهنربا برای انرژی های کیهانی بالاتر عمل کنیم.

ما کارگران روشنایی با استعدادهای بسیاری هستیم. ما هنر و هر چیز هماهنگ را دوست داریم. ما هیچ کاری با آیین یا سازمانهای زمینی شما نداریم. برخی از ما از بُعدهای بسیار بالا می آییم، جایی که همه چیز روشنایی و پاکی خالص است. هرچیزی که ما انجام می دهیم، با قوانین هستی هماهنگ است، "کارما" و زمان مناسب برای عمل. همچنین شما باید بدانید که گروه های متفاوتی از پلیدین ها وجود دارند. در سیستم ستاره ای پلیدین بیش از 2000 سیاره وجود دارد

و همگی به گونه ی متفاوت رشد یافته و در بُعدهای مختلف هستند. بعضی عضو اتحادیه ی کیهانی هستند و بعضی نه. برخی می توانند همزمان اینجا و در آینده حضور داشته باشند. با تقسیم کردن هشیاری و انتقال آن به دو بدن.



هنگامی که شما اطلاعات در مورد ما را مطالعه می کنید، باید از خود برترتان استفاده کنید تا تشخیص دهید که آیا آنها از طرف ما هستند یا از طرف غیر زمینیان بدخواه که به اسم ما، اطلاعات نادرست پخش می کنند و یا به سادگی از طرف افراد خودخواه که می خواهند توجه همگان را جلب خودشان کنند. ما با شما ارتباط هایی داریم اما بیشتر در سطح بالاتر، هنگامی که ذهن خودخواه تان خوابیده. با هشیاری بالاتر شما توانایی احساس این که آیا اطلاعاتی درست یا نادرست است، را خواهید داشت. شما از افکار عقلانی خطی محدود استفاده نخواهید کرد. شما از افکار کروی مانند استفاده خواهید کرد تا یک موضوع را از هر رده ببینید. شما نمی توانید با افکار عقلانی خطی به آگاهی معنوی دست یابید. فقط با عشق و آزادی از سیستمهای اعتقادی. فقط هنگامی که شما با هستی و خود برتر همیاری کردید.

با استفاده از انرژی قلبتان، شما کمک با ارزشی به سیاره برای جبران ضررها می کنید. هر عمل، فکر یا احساس، مسیر آینده را عوض می کند. زیرا آینده چیزی ثابت نیست. افکار و احساسات شما، هر ثانیه در آینده ی شما تغییر ایجاد می کنند. بنابراین احتمالات زیادی برای آینده وجود دارد. هیچ اتفاقی در زندگی وجود ندارد. هر پیشامدی به دلیل خاصی رخ می دهد، حتی اگر شما مستقیما دلیل آن را نبینید

آلایا - اهل پلیدیان 1


آلایا، اهل پلیدیان – قسمت اول

سلام، من آلایا هستم و از سیستم ستاره ای پلیدیان می آیم. من عضو فدراسیون کیهانی هستم که هزاران نژاد خیرخواه در آن  باهم کار می کنند. این یک داستان علمی تخیلی نیست. اگر شما باهوش باشید، پیش از انتقاد کردن در مورد این اطلاعات، تحقیق خواهید کرد. من سمینارهای بسیاری در مورد گسترش هوشیاری برگذار کرده ام. در آلمان، سوئیس و اتریش. بسیاری از ما داوطلبانه برای از بین بردن انرژی منفی در زمین زندگی می کنیم. هریک از ما توانایی و وظایف خاص خود را داریم. کیهان به طور طبیعی پر است از موجودات زنده در بُعد های مختلف. اما این در سیاره ی شما به عنوان یک راز نگه داشته شده است. دولتهای تاریک شما، مبحث های مربوط به غیر زمینیان و گسترش دادن هوشیاری را مورد تمسخر قرار می دهند تا اینکه شما به این موضوع علاقه نشان ندهید و به آن بخندید. کسانی که در قدرت هستند هزاران سال است در مورد غیر زمینیان و قوانین کیهانی به شما دروغ می گویند. آنها نمی خواهند که شما بدانید، زیرا از این می ترسند که در برابر شما قدرتشان را از دست بدهند. اگر باور نمی کنید، برای دانستن حقیقت تلاش کنید. مدارک موجود می باشند اما شما خودتان باید آنها را پیدا کنید و تنها در آن هنگام است که شما باور خواهید کرد و خواهید دانست.

آنها از شما می خواهند که انرژی منفی خلق کنید و به عنوان برده برای آنها کار کنید. با تامین هزینه ی جنگ ها به وسیله ی مالیات ها و مسخره کردن هرچیزی که مربوط به معنویّت و غیر زمینیان می باشد. آنها عکسهای تقلبی از فضا به شما نشان می دهند، بنابراین شما فکر می کنید هیچ چیزی آنجا نیست. خودتان این حقیقت را پیدا کنید. هنگامی که بدانید آنها همیشه دروغ به شما می داده اند، بسیار عصبانی خواهید شد. مردمان بسیار تکامل یافته در دیگر سیاره ها، می خواهند که شما از این سیستم آزاد شوید. واقعیت این است که تمام کیهان مسکونی است. این طبیعت است و هیچ ربطی به داستان علمی تخیلی ندارد.
 


بسیاری از غیر زمینیان که در گذشته سیاره ی زمین را ملاقات کرده اند، توسط مردم بدوی و ساده، به عنوان فرشتگان یا خدایان مورد پرستش قرار گرفته اند. به این دلیل است که شما هنوز روی زمین دارای ادیان و باورهایی هستید. شما به غیر زمینیانی که هزاران سال پیش روی زمین زندگی می کرده اند دعا می کنید. غیر زمینیان مثبت و منفی. چه باور کنید یا نه، در حقیقت تفاوتی ایجاد نمی شود. این همیشه یک حقیقت بوده. برای یافتن آن تلاش کنید.

هزاران مردم زمینی از این حقیقت آگاه هستند. در سالهای نه چندان دور، شما پی خواهید برد که هیچوقت در کیهان تنها نبوده اید. هنگامی که هزاران سفینه در آسمان دیدید، شوکه نشوید. ببینید کدامیک عشق می فرستند. آنها معنوی ها هستند. برخی از غیر زمینیان منفی، وانمود می کنند که از ما هستند. از پلیدیان ها. و برخی از مردم با آنها ارتباط برقرار کرده اند و اطلاعات نادرست منتشر کرده اند. با عکسهای واقعی “یو اِف او” ها، کور نشوید. مهم تر این است که چه کسی درون آن سفینه است. پشت سر شما یک جنگی بین تاریکی و روشنایی روی دارد. برای آزاد کردن شما در برابر ذهن برده گانه، اینکه شما 12000 سال پیش آغاز به زندگی کرده اید.

شما روی زمین آزاد نیستید. شما فراموش کرده اید که آزادی چیست. تنها چیزهایی که شما می دانید، نفرت، خشونت، وحشت، مواد مخدر، مالیات، دولتهای تقلبی، ترس، سیستم باور و خرافه است. دولت پنهانی این چیزها را برای کنترل کردن شما خلق کرده است. آنها خودشان وحشت را خلق کرده اند. بنابراین آنها می توانند قانونا قدرت بیشتری به ارتشها بدهند و تکنولوژی روز را کنترل کنند. هدف آنها تقویت کردن انژی منفی است. آیا شما می خواهید در چنین دنیایی زندگی کنید؟ ما می دانیم که بسیاری از شما این حقیقت را باور نمی کنید، پس دوباره تاکید می کنیم خودتان آن را پیدا کنید. مدارک موجود می باشند اما شما باید برای یافتنشان کوشش کنید.

سعی کنید حالت منفی بودن را از ذهن خود پاک کنید. روی انرژی مثبت تمرکز کنید. این قدرت شما در برابر بدی هاست. آنها در مقابل این انرژی ضعیف هستند. به این دلیل آنها می خواهند شما را از این قدرت منحرف کنند. نگذارید حکومت تاریک، شما را ماهرانه اداره کند. آنها از تلوزیون، رادیو، روزنامه، مواد مخدر، ادیان، سیاستمداران تلوزیونی، ارتش، امواج الکترو مغناطیسی و جنگهای ساختگی استفاده می کنند تا شما را در حالت منفی نگه دارند. کسانی که به این اطلاعات دارند می خندند قبلا دستکاری شده اند و باید بیشتر از دیگران آموزش ببینند. یک انسان باهوش پیش از آنکه دیدگاه خود را بیان کند، در مورد موضوع تحقیق می کند.

کیهان توسط خیلی از موجودات مسکونی است، بعضی شبیه به انسان و بعضی مغایر با انسان. دولتهای شما قبلا با آنها ارتباط هایی داشته اند و این را به عنوان یک راز نگه داشته اند. به این دلیل تکنولوژی شما در پنجاه سال اخیر بسیار سریع توسعه یافته است. شما در این سیاره زندگی می کنید تا یاد بگیرید چگونه مثبت باقی بمانید، حتی در چنین دنیایی منفی. معنی زندگی یعنی هوشیاری را توسعه دادن. رشد دادن قلب، رشد دادن ذهن، رشد دادن شخصیت. در مرحله ای اصلی تر، معنوی بودن حتی در میان انرژی های منفی اطرافتان. این برای زندگی های زیادی و در سیاره های زیادی در حال روی دادن است. زیرا نفس (روح،خود هشیار) می خواهد همه چیز را یاد بگیرد. هر سیاره یک مدرسه است که در آن تو می توانی یک قدم بالاتر بروی. هر نفسی هدف دارد که تکامل یابد. برگردد به منبع، به انرژی هوشمند کیهانی. شما آن را “خدا” می نامید اما این یک شخص نیست، این انرژی ای است از همه ی چیزها که وجود دارند. شما دانشی در مورد کیهان ندارید زیرا شما توسط دولتها و راهنما ها اطلاعات غلط دریافت کرده اید. حتی کتابهای تاریخ شما، آنها در قرون وسطی بازنویسی یا پاک شده اند. اکتشافها در مورد مستعمرات غیر زمینی پاک شده و یا به عنوان راز نگه داشته شده اند. در عوض آنها اکتشافاتهایی از استخوان حیوانات را به شما نشان می دهند و به عنوان آگاهی به شما می فروشند. آنها می خواهند شما را ابله و نا آگاه نگه دارند تا بنابراین فقط خودشان دانش و قدرت را داشته باشند. آیا این برای شما عادلانه است؟

مدارک هنوز موجود است اما شما باید خودتان آنها را پیدا کنید. آنها از طریق تلوزیون های عمومی چیزی به شما نخواهند گفت! اگر واقعا می خواهید دانش داشته باشید، هستی، راه هایی برای پیدا کردن آن به شما نشان خواهد داد. بیشتر مردم زمین فراموش کرده اند که چگونه باید به نفس (روح، خود هشیار) خود گوش دهند. آنها در انرژی منفی جامعه ی اطرافشان پریشان شده اند.

دوستان، اکنون وقتش رسیده که این وضعیت را تغییر دهیم. شما در یک کابوس زندگی می کنید. هرنوع احساس منفی درون خود را پاک کنید. در مقایسه با دیگر تمدن ها در کیهان، شما جوانید و در کودکستان به سر می برید. روی احساسات مثبت تمرکز کنید، حد اقل امتحان کنید. آرزوی درونی برای به دست آوردن دانش در مورد کیهان را خلق کنید.نگذارید مردم منفی مزاحم شما بشوند. آنها انرژی شما را می دزدند و می خواهند شما مانند خودشان بدوی و اولیه باشید.

مراقب سیگاری ها و الکلی ها باشید. آنها توسط موجودات ستاره ای منفی قابل نفوذ هستند که در میدان انرژی آن اشخاص زندگی می کنند و از انرژی زندگی شما تغذیه می کنند. هرکسی با قدرت معنوی می تواند این را ببیند. اگر چیزی ارتعاش بالاتری نسبت به شما داشته باشد، برای شما نامرئیست. این چیزی ماورایی نیست. هیچ چیز ماورایی وجود ندارد. این به سادگی علم معنوی بالاتریست، که اکثر انسانها نمی دانند.
افراد منفی تلاش می کنند که با شما بحث کنند و شما را عصبانی و ضعیف کنند. افراد مثبت به شما عشق می ورزند و قدرت و دانش به شما می دهند. شما همیشه یک انتخاب دارید، که چه کسی طرف شما باشد. روشنایی یا تاریکی، عشق یا نفرت. نگذارید شما را فریب دهند هنگامی که می گویند معنوی هستند و در همان زمان سیگار می کشند یا دنباله رو دینی هستند. یک انسان معنوی مراقب سلامتی خودش هست. زیرا او عشق به خود را درک می کند و هیچ کسی را نمی پرستد چون او خود مسئولیت زندگی اش را به عهده گرفته است. فقط هنگامی که شما خودتان را دوست بدارید می توانید دیگران را هم دوست بدارید. یک فرد اهل دود که خود را نابود می کند، خودش را دوست ندارد و ابتدا باید این را یاد بگیرد. همگی باید اکنون این را انتخاب کنند، که آیا می خواهند برای منفی یا مثبت زندگی کنند.
زندگی خود را با برنامه های تلوزیونی احمقانه، غذاهای آشغال، داروهای مخدر و یا ادیان که میلیونها انسان را در گذشته کشته اند، تلف نکنید. هنگامی که شما به زمین آمدید، هدف شما این بود که تکامل یابید نه اینکه ضعیف و پست شوید. راجع به این فکر کنید. افکار منفی از میلیونها انسان در طول هزاران سال، خود، زمین را مجبور می کند که از شر آنها خلاص شود. به این دلیل شما آب و هوای بی نظم، زمین لرزه، سیل و فورانهای آتشفشانی دارید. زمین فقط از آلودگی های گازی رنج نمی برد، بلکه از آلودگی افکار نیز رنج می برد. افکار نیز انرژی هستند، و انرژی همیشه بر کیهان واکنش نشان می دهد. زیرا همه چیز در هستی با هم ارتباط دارند. این دانش بالاتریست. سعی کنید تا آنجا که می توانید افکار خود را با انرژی مثبت شارژ کنید. روی مهربان بودن تمرکز کنید، نه نفرت. آیا توانایی این را دارید؟
هزاران نفر مانند من روی زمین هستند که می توانند به شما کمک کنند تا به آن دست یابید. ما کارگران روشنایی هستیم که از روشنایی های بالاتر هستی، برای زدودن انرژی منفی استفاده می کنیم. در تاریختان، شما ما را  فرشته نام نهاده اید. هرکسی که برای روشنایی کار می کند، توسط جنب تاریکی به شدت مورد حمله قرار گرفته. به این دلیل مهم است که کارگران روشنایی، تواناتر و قوی تر شوند. اجازه ندهید افراد منفی و همچنین مشکلاتی که دارید، شما را دلسرد کنند. تمرکزتان به هدفتان باشد. برای کمک به اینکه این سیاره در نور معنوی غوطه ور شود، جایی که هیچ چیز منفی نتواند وجود داشته باشد.

آزمایش زمین به گونه ای که ما می خواستیم ببینیم، اگر بتوانیم روشنایی خود را در محیط منفی نگه داریم، به آرامی پایان خواهد یافت. ضلع تاریکی می خواهد از انجام این امر جلوگیری کند. نگذارید افراد شکاک، متکبر یا روانشناسان پولکی دروغی، شما را دلسرد کنند. آنها از عشق می ترسند و همچنین از کسانی که دانش بیشتری نسبت به آنها داشته باشند. آنها زندگی های بیشتری نیاز دارند تا اینکه برای دانش و خرد بالاتر آماده باشند. این آزادی انتخاب خودشان است. هر گلی برای شکفتن، زمان خودش را می خواهد. هرچه بیشتر از خودتان عشق بفرستید، ضلع تاریک ضعیفتر خواهد شد. هرچه ضلع تاریک بیشتر به شما حمله کند، شما برای بهتر انجام دادن آن بیشتر تشویق می شوید. جنگیدن با بدی بیشتر از درون انجام می شود تا از بیرون. در قلبتان، در افکارتان. انرژی ای که شما می فرستید مهم است. اگر شما از درون منفی فکر می کنید، شما آشفتگی و بی نظمی را در اطراف افزایش می دهید؛ زیرا شما دارید آن را تغذیه می کنید. اگر می خواهید آشفتگی را از سیاره بزدایید، افکار عشق به بیرون بفرستید. این افکار از تمام میدان مغناطیسی زمین مراقبت خواهد کرد. به این شیوه شما می توانید نقشه ی ضلع تاریکی را از بین ببرید.
آنها بی نظمی را نه تنها در این سیاره طراحی می کنند، بلکه در کل کهکشان این کار را انجام می دهند. آیا ما باید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد؟ ضلع تاریک، از تلوزیون برای دروغ دادن به شما استفاده می کند. نود درصد از برنامه های تلوزیونی ماموریت دارند تا شما را احمق نگه دارند. آنها نمی خواهند که شما راجع به معنای زندگی فکر کنید. آنها می خواهند شما باور کنید که همه چیز رو به راه است. بزرگترین نمایش دروغین، آنهایی هستند که به سیاست ربط دارند. آنها سیاستمداران و انتخابات دروغین را از تلوزیون نشان می دهند و باعث می شوند تا شما فکر کنید که حق انتخاب دارید. افرادی که واقعا در قدرت هستند، هیچگاه در تلوزیون حظور ندارند و آنها توسط افراد خانواده شان برگزیده شده اند. تا زمانی که شما اجازه دهید چنین افرادی بر شما سلطه گری کنند، شما برده ی آنان خواهید ماند و با مالیات های خود، هزینه ی جنگهای آنان را پرداخت می کنید.
از درون تفکر کنید که در چه دنیایی می خواهید زندگی کنید. دنیایی تصور کنید بدون خشونت و سختی، بدون ارتش، بدون سیاستمدار، بدون روحانیان مقدس، بدون خرافات، بدون سیستمهای باوری و بدون دروغ. دنیایی تصور کنید که فقط عشق حکمرانی می کند. جایی که همگی صاحب هرچیز که به آن نیاز دارند هستند. جایی که دانش برای همه فراهم است و ارتباط با سیاره ای تکامل یافته تر، یک چیز طبیعی محسوب شود. شما باید برای زندگی در چنین دنیایی، یک آرزوی بسیار قوی درون خود بسازید. هرچه مردم بیشتر این افکار را تصور کنند و بفرستند، شما آسانتر تکامل در سیاره را به سمت مثبت راهنمایی خواهید کرد.
شروع کنید و به سخنان نفستان (خود هشیار، روح) گوش فرا دهید. نه به سخنانی که آنها از رادیو و تلوزیون به شما می فرستند. شما فقط هنگامی می توانید به کلمه های نفستان گوش فرا دهید که در سکوت به سر می برید، بدون استرس و سر و صدا. بیشتر مردم روزانه روی نفرت، حسادت، احتجاج و خودبینی تمرکز می کنند. آنها ناهشیار زندگی می کنند، نه هشیارانه، و زندگی خود را تلف می کنند. تصمیم خود را همین حالا بگیرید. در چه دنیایی می خواهید زندگی کنید؟ افکاری از عشق به تمام سیاره بفرستید. این بیش از هرچیزی ضلع تاریکی را آشفته می کند. تصور کنید تمام سیاره لبریز است از روشنایی عشق و این روشنایی همه ی بدی ها را می سوزاند و بیرون می کند. اکنون وقت آن است خودتان ثابت کنید که آیا به بلوغ فکری رسیده اید یا خیر. کسی که نفرت و خشونت را دوست دارد کمتر از یک حیوان یا گیاه تکامل یافته است. معنی زندگی یعنی تکامل هشیاری شما و عشق در قلبتان. این اتوموبیل شما، موبایل شما، حساب بانکی شما، دین شما، ورزشها، فیلمهای ترسناک یا خشونت با دیگری نیست. این به سادگی عشق درونی شماست. فقط هنگامی که با عشق فکر کنید، شما از گروه برندگان خواهید بود. این کلیدیست به وجود بالاتر. آیا شما از این کلید استفاده خواهید کرد یا آن را دور خواهید انداخت؟ انتخاب با شماست.
صفحه فیس بوک دانش کیهانی

آلایا - اهل پلیدیان - بخش هفت

       


آلایا اهل پلیدیان – قسمت هفتم
درود به همه ی شما
من آلایا هستم از ابعاد روشنایی پلیدیان.
برای کمک به زمین و فراید دگرگونی آن، من مجبور بودم خودم را با فرکانسهای پایینتر زمینی وفق بدهم. به همین دلیل من هشیاری خود را به دو بدن تقسیم کردم. من همزمان اینجا و در یک سفینه در فرکانسهای بالاتر زندگی می کنم؛ در درجه هاي فراتر روشنايی و سفرم در زمان از نور. این پدیده آنجا معمولی به حساب می آید زیرا همه چیز با انرژی الهی ممکن می باشد. من و دیگر عضوهای فدراسیون روشنایی کیهان اینجا هستیم که به شما کمک کنیم قلب و هشیاری تان را توسعه دهید. من از برخی از سفینه هایمان فیلمبرداری کرده ام و آنها را در بخش هشتم ویدیوهایم به شما نشان می دهم. من هرروز نامه هایی از کسانی که من را در رده ی افرایی ملاقات کرده اند دریافت می کنم. من را خوشحال می کنند که می نویسند پس از دیدن ویدیو های من تا چه اندازه زندگی شان را سرشار از روشنایی سپری می کنند. این انرژی عشقی ست که سیاره ی زمین نیاز دارد.

زمین در یک روند دگرگونی انرژی قرار دارد و عشق تنها کلیدی ست که دگرگونی را برایتان هموار می سازد. حقایق فراتر، ساده و واضح هستند و نه پیچیده. هنگامی که به اطلاعات در مورد کیهان و غیر زمینیان گوش فرا می دهید، همیشه با نفس و خود برترتان بررسی کنید که از کدام منبع می آیند و چه انرژی ای دارند. اگر آن اطلاعات ساعتها به طول انجامید و شما را خسته کرد به این دلیل است که شما انرژی تان را از دست می دهید. آن اطلاعات از یک منبع روشنایی سرچشمه نمی گیرند. بلکه از ضلع تاریکی که تلاش دارد شما را از چیزی که مهم است منحرف کند: تکامل قلب و معنویت.
اطلاعات در مورد موجودات روشنایی به شما انرژی می دهد و شما احساس بیداری و سرشار از قدرت می کنید. افراد معنوی که تجربه ی واقعی با نور را دارند، در کلامشان کیفیت بالایی از عشق و احساس دارند.هاله ی آنها سرشار از روشنایی است. افراد منطقی که فقط اطلاعات در سرشان دارند، مانند یک ماشین صحبت می کنند و کلامشان بدون احساس یا انرژی معنوی می باشند. افراد منطقی زمین مانند یک روبات فکر می کنند و انتظار دارند که هرچیز فراتری می باید پیچیده تر باشد. برای آنها، بیگانگان منفی، فجایع، دستکاری، پیشگویی، داستانهای غلط از گذشته و تکامل معنوی کمتر قلب، جالبتر می باشد.
بنابراین اجازه ندهید که شما را پریشان کنند. موجودات روشنایی فراتر، کوتاه و مستقیم صحبت می کنند و می گویند چگونه عشق در قلبتان را فعالتر کنید. ما به شما اطلاعات مفید می دهیم که می توانند به شما کمک کنند معنویت را گسترش دهید. ما حقیقت را همانگونه که هست بیان می کنیم، بدون قضاوت کردن کسی. افراد منفی این سادگی الهی عشق را درک نمی کنند و به کارگران روشنایی توهین می کنند و آنها را مورد قضاوت قرار می دهند زیرا نمی توانند انرژی عشق و حقیقت را تحمل کنند. عشق من فراتر از ادراک آن افراد است. آنها این را درک نمی کنند، زیرا به قلبشان گوش فرا نمی دهند. آنها به موجودات افرایی منفی گوش می دهند که آنها را دستکاری می کنند.
با استفاده از انرژی عشق، من چندین بار از خود در برابر بیگانگان خاکستری و خزندگان منفی و هلیکوپترهای سیاه از دولت مخفی جهانی، دفاع کرده ام. آنها فرکانس عشق را نمی توانند تحمل کنند.
اجازه ندهید که به وسیله ی افراد منفی، گیج و سردرگم شوید. وقتتان را در صفحات اینترنتی که افراد منفی با گفتار بدشان به دیگران توهین می کنند و سپس هنوز ادعا می کنند معنوی و هشیار هستند، تلف نکنید. انرژی های منفی که آنها خلق می کنند، به میدان انرژی شما و سلولهای بدن شما آسیب وارد می کند و آنگاه شما در ارتعاش پایینتر می مانید، جایی که عشق و نور نیست. به آنها عشق بفرستید، آنها را ببخشید و سپس به جستجوی انسانهایی با هشیاری بالاتر بگردید. اگر شما به عشق هستی متصل شوید، شما معنویت را فعال کرده و تجارب معنوی خاص خودتان را خواهید داشت. سپس شما دانش واقعی خواهید داشت، بدون اینکه پریشان، گیج و سردرگم بشوید. فقط با عشق می توانید عشق را تشخیص دهید. با نفرت و غرور شما عشق را نمی بینید و به عشق تعرض می کنید. انرژی تان را در ارتعاش بالای عشق نگه دارید.


هرچیزی در اطرافتان که ارتعاش منفی دارد و به شما آسیب می رساند را برچینید. از اشخاص متعصب منفی که عشق را قبول نمی کنند دوری کنید. آنها دارای اضطراب بسیار هستند. ما می توانیم این را در هاله شان ببینیم. کتابهای منفی در مورد جنگها، بیگانگان خاکستری و خزندگان و ربوده شدگان را کنار بگذارید. پوسترهای تیره ی منفی را برچینید و بجای آن از پوسترهای رنگی و دوست داشتنی استفاده کنید. از لباسهای تیره استفاده نکنید، فیلمهای وحشت آور تماشا نکنید، و به موسیقی های بد که دارای گفته های پست می باشند گوش فرا ندهید. جان و بدنتان را از نفرت و سم دود دور نگه دارید. این به هاله ی شما صدمه می زند و باعش می شود شما در فرکانس پایینتری ارتعاش داشته باشید. و دراینصورت نخواهید توانست به ابعاد روشنایی بالاتر دسترسی داشته باشید. با فرکانس پایینترشما فقط می توانید در ابعاد پایینتر زندگی کنید. اگر پایتان شکسته باشد نمی توانید از کوه بالا بروید. ابتدا باید خودتان را التیام ببخشید.

فقط نور می تواند در نور باقی بماند. مردمی که توانایی عشق ورزیدن را در این زندگی خوب یاد نگیرند. فرصتشان را در زندگی بعدی خواهند داشت، بر روی سیاره ی دیگری. این راه طبیعی تکامل است. روند یادگیری نفس. هرکسی خودش انتخاب می کند که به چه تندی و یا کندی می خواهد یاد بگیرد. هرکسی مسئول زندگی خودش می باشد، افکارش و کردارش.
کلید به ابعاد بالاتر، عشق می باشد، فرکانس عشق در قلبتان. عشق برای خودتان، برای دیگران و برای طبیعت. عشق کلیدیست برای ارتباط با غیر زمینیان معنوی. اگر در آسمان سفینه ای می بینید، سعی کنید احساس کنید که چه نوع انرژی دارد. اگر انرژی عشق تشعشع می کند، یکی از ما است. ما هر فکر و هر احساسی را لمس می کنیم.
اگر انجام عملیاتی بر روی زمین لازم شد، فدراسیون روشنایی کیهان با سفینه هایی متفاوت حظور خواهد داشت. زیرا همگی فرکانس لازم برای ورود به سفینه ها را ندارند. بنابراین ما سفینه های فیزیکی هم داریم، با فرکانس پایینتر. این فقط یک احتمال است. ما درواقع دوست داریم شاهد یک دگرگونی هموار باشیم. افراد زیادی که توسط ضلع تاریکی دستکاری شده اند، دگرگونی پر هرج و مرج را بیشتر می خواهند تا یک دگرگونی هموار. به همین دلیل وقتی می شنوند که برای آینده احتمالات بسیاری وجود دارد، عصبی می شوند.
اگر مردمی کافی، انرژی عشق خلق کنند، دگرگونی، آرام و هموار روی خواهد داد. اما اگر بیشتر مردم انرژی منفی خلق کنند، سیاره به درون هرج و مرج عمیقی فرو خواهد رفت و فقط افراد معنوی آماده خواهند بود. به همین دلیل این بسیار مهم است که هشیاری بالایی داشته باشید، تا برای هر نوع شرایطی آمادگی لازم را دارا باشید.
منبع :    https://www.facebook.com/danesh.keyhani

آلایا - اهل پلیدیان - بخش نُه



  

در ادامه توجه شما را به متن نُهمین ویدیو "آلایا" جلب می کنم.
یادآور می شوم که این متن، زیرنویس یک ویدیو است و به همین خاطر ممکن است برخی از جملات کوتاه یا تکه تکه باشد. پس برای متوجه شدن موضوع باید دقت بیشتری به خرج داد.




درود، من آلایا هستم، از ابعاد روشنایی پلیدیان
در همه ی پیامهایم گفته ام که برای خلق انرژی روشنایی، رشد معنوی چقدر مهم می باشد. زمین برای زداییدن انرژی های منفی نیاز به یک انرژی سرشار از نور دارد. در این فرکانسهای بالاتر، انرژی منفی نمی تواند وجود داشته باشد. به همین دلیل افراد تاریکی از دولت جهانی تلاش می کنند که از این جلوگیری کنند. آنها نمی شینند و دست روی دست بگذارند، آنها نقشه ها دارند و یکی از نقشه های شان خلق آشفتگی عظیمی ست. فقط یک انسان معنوی واقعی با انرژی معنوی زیاد می تواند ذهنش را پاک نگه دارد. 


من اکنون یکی از نقشه های بزرگ آنها را می گویم، که امیدوارم چنین چیزی روی ندهد. زیرا آنها می خواهند از دگرگونی جلوگیری کنند و شما را فریب دهند. برخی از مردم زمین می دانند که فرمانروایان تاریکی، نسلهای بسیاری را سرکوب کرده اند، واقعیات را در مورد غیر زمینیان و ارتباطاتشان پنهان کرده و شاهدان را نیز ترور کرده اند. اما از هنگامی که مردم بیشتر و بیشتری تجربه ها کسب می کنند و خودشان سفینه های زیادی می بینند، دیگر آنها (افراد در قدرت) نمی توانند آنطور که بخواهند این حقیقت را پنهان نگاه دارند. به همین دلیل آنها اکنون یک نقشه ی دیگری دارند. آنها می خواهند از عروسکهای خیمه شب بازی شان: "سیاستمداران تلوزیون" استفاده کنند. که رسما اعتراف کنند که بیگانگان وجود دارند و آنها باهم شراکت و همکاری دارند.

دولت تاریک، همه ی اطلاعاتی که برای خودشان جالب است را اعلام می کند. آنها تلاش خواهند کرد که از طریق رسانه ها خودشان را به عنوان قهرمانان معرفی کنند. دقیقا مانند کاری که همیشه انجام می داده اند تا ظاهر خود را پاک جلوه دهند و همزمان آنها حقایق کوچک و کم اهمیت را به شما خواهند گفت و انگیزه های واقعی خود را پنهان خواهند کرد. آنها خواهند گفت که این اطلاعات پنهان بوده به این دلیل که عموم مردم برای چنین چیزی آمادگی نداشته. و نیز ممکن بوده ترس و آشفتگی عظیمی ایجاد شود.
به همین دلیل است که شما همیشه چنین صحبتهایی و چنین فیلمهایی می بینید. فیلمها بخاطر اهداف خاصی به این شکل ساخته شده اند. اینکه از نظر روانی روی مردم تاثیر بگذارند. که از این راه دلایل بحث در مورد ربوده شدگان را رد کنند. پس از بخث طولانی بر روی این موضوع آنها نقشه دارند که غیر زمینیان منفی که با آنها در ارتباطند را به عموم معرفی کنند. غیر زمینیان شبیه به انسان که برای کمک به زمینی ها اینجا هستند و البته آنها می خواهند آن را به عنوان یک رویداد عظیم در تلوزیون معرفی کنند. به همین دلیل است که آنها در بسیاری از فیلمهایشان چنین سناریوهایی می گذارند تا روی مردم از نظر ذهنی اثر بگذارند.

آن هنگام است که زنگ شما باید به صدا در آید. زیرا غیر زمینیان معنوی از فدراسیون روشنایی، هیچ شراکتی با سیاستمداران تاریک زمین ندارند. اجداد ما قرنهاست که پس زده می شوند. دولتها همیشه ما را پس می زنند زیرا از ما تکنولوژی و یا اصلحه دریافت نمی کنند و فقط سلامت معنوی دریافت می کنند تا زمانی که برای داشتن تکنولوژی پیشرفته به اندازه ی کافی معنوی باشند. دولتهای زمینی همه با غیر زمینیان منفی کار می کنند و تنها هدفشان کنترل کردن و به بردگی کشیدن انسانهای زمینی ست. پس از آنکه انسانهای زمینی به بیگانگان عادت کردند، دولتهای زمینی می خواهند که یک تحریک کننده ای برای قدرت بخشیدن به تکنولوژی های کنترل کننده داشته باشند، مانند تراشه های زیر پوست. این ابزاری ست که با استفاده از آن انسانهای زمینی را دستکاری می کنند. مانند کاری که با واکسنها و دوربینهای کنترل از راه دور کردند. شما به طور مداوم خواهید شنید که اینها برای شما خوب است، برای امنیت تان و ... و همچنین همیشه بعضی از مصابحه ها با مردمی  انجام داده می شود که برای شهادت دادن اهمیت این تراشه ها رشوه گرفته اند. 


همزمان آنها می خواهند حملات تروریستی خود را سازمان دهند تا از طرف دیگر بتوانند به این بهانه، نیروهای امنیتی خود را بیشتر تقویت کنند. فراموش نکنید، آنها همیشه یک مشکل خلق می کنند تا بعدتر که مردم به شدت خواستار کمک بودند، به عنوان یک نجات دهنده پدیدار شوند. سپس آنها نقشه دارند که بگویند بیگانگان بهتری هم وجود دارند. و می خواهند نژادهای خاکستری و خزنده را به شما معرفی کنند. همان کسانی که بردگی مردم زمین را برای هزاران سال نگه داشته اند. سپس خواهند گفت که شما نباید به ظاهر آنها توجه کنید، بلکه به عشق و انسانیت شان. فراموش نکنید، این موجودات تکنولوژی ای دارند که میلیونها سال از شما جلوتر است. مانند هولوگرام سه بُعدی، که از آن برای معجزات تقلبی استفاده خواهند کرد. آنها همچنین دارای قدرتهای روانی برای فلج کردن شما هستند. من این را می دانم چون هر دو اینها را دیده ام. و آنها تلاش کردند که این کار را با من بکنند. فقط با انرژی نور خود می توانستم آنها را فراری دهم.

آنها بیماری ها را از بین خواهند برد تا مردم را جذب خودشان کنند. و البته آنها این موضوع را به شما نخواهند گفت که خودشان همه ی این بیماری ها را خلق کرده اند، تا به موقع به عنوان یک نجات دهنده ظاهر شوند. تمام کار آنها فقط به منظور این خواهد بود که قدرتشان را به نمایش بگذارند و به طور روان شناسانه به مردم بگویند که آنها فرمانروا هستند و می خواهند این موضوع را جشن بگیرند. تقلب کردن، طبیعت خزنده گان است، بنابراین عموم مردم نمی دانند که آنها چه نقشه ای دارند. با کمک تکنولوژی، ضلع تاریکی می خواهد که فجایع طبیعی خلق کند تا بتواند ترس، وحشت و آشوب خلق کند. آنها خواهند گفت که پایان دنیا فرا رسیده و زمین نابود خواهد شد. به این دلیل است که آنها همیشه فیلمهایی از فجایع به شما نشان می دهند. تا ترس مردم به نقشه های آنها انرژی بیشتری بدهد. مردمی که ترسیده و افسرده شده اند هر پیشنهادی را قبول خواهند کرد.

دولتها نقشه دارند که به شما بگویند فقط در صورت ترک زمین با سفینه های غیر زمینی شما جان سالم به در خواهید برد و با کسانی که این پیشنهاد را رد می کنند به وسیله ی نیروی نظامی مجبور به قبول این دستور خواهند کرد. به همین دلیل به شما اخطار می دهم که اگر دولت از شما خواست، هرگز قبول نکنید که آن تراشه ها را در بدن شما بکارند. آنها که همراه با خزندگان پرواز کنند زمانی خواهند فهمید که این یک تله است که دیگر دیر شده. زیرا از آنها به عنوان برده، آزمایش شونده و یا حتی غذا استفاده خواهد شد.

خزندگان از میلیونها سال پیش چنین می کنند و همه سیاره ها را به چشم قلمرو خود و منبع غذایی خود می بینند. فقط افراد معنوی احساس خواهند کرد که جایی از کار اشکال دارد.
همزمان دولتهای تاریکی می خواهند مبارزاتی بر ضد غیر زمینیان خوب راه بیاندازند و ما را منفی خطاب خواهند کرد. شما می بینید که من در همه ی پیامهایم همیشه به شما می گویم که رشد معنوی تا چه حد مهم و حیاتی ست. فقط افراد معنوی قادر خواهند بود روشنایی را از تاریکی تشخیص دهند. فقط یک آگاهی مثبتی از عشق جمعی می تواند نقشه های ضلع تاریکی را متوقف کند. اگر مردم کافی، انرژی عشق داشته باشند، آگاهی توده، یک دگرگونی مثبت را تجربه خواهند کرد و دگرگونی زمین، هموار و نرم خواهد بود. مردم زمین باید انتخاب کنند که چه آینده ای را می خواهند.

به شما گفته بودم که عشق کلید است. غیر زمینیان خوب، ارتعاش عشق معنوی دارند، چه از بدنشان و چه از سفینه های شان. اگر شما جایی از غیر زمینیان انرژی عشق را احساس نکردید باید آنجا را ترک کنید. ما از فدراسیون روشنایی همچنین حظور خواهیم داشت، اما از راهی بسیار متفاوت. این نور است که هرگز شما را به چیزی مجبور نخواهد کرد و شما قدرت انتخاب قبول یا رد عشق ما را دارید. ما انتظار آزادی انتخاب داریم. هر نفس باید اکنون تایین کند که آیا می خواهد از راه روشنایی برود یا خیر. آنها که آگاهی معنوی دارند، مشکلی با تشخیص دادن و احساس کردن ما نخواهند داشت. اما آنها که هاله شان و انرژی شان را با تکبر، مواد مخدر و نفرت از بین می برند، با ایستادن در مقابل انرژی بالای عشق ما مشکل خواهند داشت و حتی ممکن است بترسند. ضلع تاریکی هنوز روی ترس و افکار تیره ی کسانی که در ارتعاش پایین گیر افتاده اند حساب می کند! این نفس ها بدون آنکه بدانند، دارند این هرج و مرج های اطرافشان را حمایت می کنند.

من فقط می توانم دوباره و دوباره تکرار کنم، تبدیل به یک کارگر روشنایی شوید. زیرا فقط زمانی که شما یک نور قدرتمند در هاله تان دارید، می توانید دنیا را به شکل مثبت تغییر دهید. بدنتان را از داروه های مخدر، سموم و احساسات منفی آزاد نگه دارید. زیرا آنها انرژی شما را ضعیف می کنند. با انرژی ضعیف، شما نمی توانید به هیچ چیز دست یابید. شما تحت تاثیر انرژی های تیره خواهید بود و نقشه های ضلع تاریکی را حمایت خواهید کرد.


عشق، عالی ترین منبع عالی ترین انرژی روشنایی ست.
فقط یک آگاهی سالم و یک بدن سالم می تواند این انرژی عالی را داشته باشد و از آن برای تاثیر در دگرگونی واقعیت استفاده کند.

آلایا اهل پلیدیان – قسمت هفتم



من آلایا هستم از ابعاد روشنایی پلیدیان.
برای کمک به زمین و فراید دگرگونی آن، من مجبور بودم خودم را با فرکانسهای پایینتر زمینی وفق بدهم. به همین دلیل من هشیاری خود را به دو بدن تقسیم کردم. من همزمان اینجا و در یک سفینه در فرکانسهای بالاتر زندگی می کنم؛ در درجه هاي فراتر روشنايی و سفرم در زمان از نور. این پدیده آنجا معمولی به حساب می آید زیرا همه چیز با انرژی الهی ممکن می باشد. من و دیگر عضوهای فدراسیون روشنایی کیهان اینجا هستیم که به شما کمک کنیم قلب و هشیاری تان را توسعه دهید. من از برخی از سفینه هایمان فیلمبرداری کرده ام و آنها را در بخش هشتم ویدیوهایم به شما نشان می دهم. من هرروز نامه هایی از کسانی که من را در رده ی افرایی ملاقات کرده اند دریافت می کنم. من را خوشحال می کنند که می نویسند پس از دیدن ویدیو های من تا چه اندازه زندگی شان را سرشار از روشنایی سپری می کنند. این انرژی عشقی ست که سیاره ی زمین نیاز دارد.

زمین در یک روند دگرگونی انرژی قرار دارد و عشق تنها کلیدی ست که دگرگونی را برایتان هموار می سازد. حقایق فراتر، ساده و واضح هستند و نه پیچیده. هنگامی که به اطلاعات در مورد کیهان و غیر زمینیان گوش فرا می دهید، همیشه با نفس و خود برترتان بررسی کنید که از کدام منبع می آیند و چه انرژی ای دارند. اگر آن اطلاعات ساعتها به طول انجامید و شما را خسته کرد به این دلیل است که شما انرژی تان را از دست می دهید. آن اطلاعات از یک منبع روشنایی سرچشمه نمی گیرند. بلکه از ضلع تاریکی که تلاش دارد شما را از چیزی که مهم است منحرف کند: تکامل قلب و معنویت.
اطلاعات در مورد موجودات روشنایی به شما انرژی می دهد و شما احساس بیداری و سرشار از قدرت می کنید. افراد معنوی که تجربه ی واقعی با نور را دارند، در کلامشان کیفیت بالایی از عشق و احساس دارند.هاله ی آنها سرشار از روشنایی است. افراد منطقی که فقط اطلاعات در سرشان دارند، مانند یک ماشین صحبت می کنند و کلامشان بدون احساس یا انرژی معنوی می باشند. افراد منطقی زمین مانند یک روبات فکر می کنند و انتظار دارند که هرچیز فراتری می باید پیچیده تر باشد. برای آنها، بیگانگان منفی، فجایع، دستکاری، پیشگویی، داستانهای غلط از گذشته و تکامل معنوی کمتر قلب، جالبتر می باشد.
بنابراین اجازه ندهید که شما را پریشان کنند. موجودات روشنایی فراتر، کوتاه و مستقیم صحبت می کنند و می گویند چگونه عشق در قلبتان را فعالتر کنید. ما به شما اطلاعات مفید می دهیم که می توانند به شما کمک کنند معنویت را گسترش دهید. ما حقیقت را همانگونه که هست بیان می کنیم، بدون قضاوت کردن کسی. افراد منفی این سادگی الهی عشق را درک نمی کنند و به کارگران روشنایی توهین می کنند و آنها را مورد قضاوت قرار می دهند زیرا نمی توانند انرژی عشق و حقیقت را تحمل کنند. عشق من فراتر از ادراک آن افراد است. آنها این را درک نمی کنند، زیرا به قلبشان گوش فرا نمی دهند. آنها به موجودات افرایی منفی گوش می دهند که آنها را دستکاری می کنند.
با استفاده از انرژی عشق، من چندین بار از خود در برابر بیگانگان خاکستری و خزندگان منفی و هلیکوپترهای سیاه از دولت مخفی جهانی، دفاع کرده ام. آنها فرکانس عشق را نمی توانند تحمل کنند.
اجازه ندهید که به وسیله ی افراد منفی، گیج و سردرگم شوید. وقتتان را در صفحات اینترنتی که افراد منفی با گفتار بدشان به دیگران توهین می کنند و سپس هنوز ادعا می کنند معنوی و هشیار هستند، تلف نکنید. انرژی های منفی که آنها خلق می کنند، به میدان انرژی شما و سلولهای بدن شما آسیب وارد می کند و آنگاه شما در ارتعاش پایینتر می مانید، جایی که عشق و نور نیست. به آنها عشق بفرستید، آنها را ببخشید و سپس به جستجوی انسانهایی با هشیاری بالاتر بگردید. اگر شما به عشق هستی متصل شوید، شما معنویت را فعال کرده و تجارب معنوی خاص خودتان را خواهید داشت. سپس شما دانش واقعی خواهید داشت، بدون اینکه پریشان، گیج و سردرگم بشوید. فقط با عشق می توانید عشق را تشخیص دهید. با نفرت و غرور شما عشق را نمی بینید و به عشق تعرض می کنید. انرژی تان را در ارتعاش بالای عشق نگه دارید.


هرچیزی در اطرافتان که ارتعاش منفی دارد و به شما آسیب می رساند را برچینید. از اشخاص متعصب منفی که عشق را قبول نمی کنند دوری کنید. آنها دارای اضطراب بسیار هستند. ما می توانیم این را در هاله شان ببینیم. کتابهای منفی در مورد جنگها، بیگانگان خاکستری و خزندگان و ربوده شدگان را کنار بگذارید. پوسترهای تیره ی منفی را برچینید و بجای آن از پوسترهای رنگی و دوست داشتنی استفاده کنید. از لباسهای تیره استفاده نکنید، فیلمهای وحشت آور تماشا نکنید، و به موسیقی های بد که دارای گفته های پست می باشند گوش فرا ندهید. جان و بدنتان را از نفرت و سم دود دور نگه دارید. این به هاله ی شما صدمه می زند و باعش می شود شما در فرکانس پایینتری ارتعاش داشته باشید. و دراینصورت نخواهید توانست به ابعاد روشنایی بالاتر دسترسی داشته باشید. با فرکانس پایینترشما فقط می توانید در ابعاد پایینتر زندگی کنید. اگر پایتان شکسته باشد نمی توانید از کوه بالا بروید. ابتدا باید خودتان را التیام ببخشید.

فقط نور می تواند در نور باقی بماند. مردمی که توانایی عشق ورزیدن را در این زندگی خوب یاد نگیرند. فرصتشان را در زندگی بعدی خواهند داشت، بر روی سیاره ی دیگری. این راه طبیعی تکامل است. روند یادگیری نفس. هرکسی خودش انتخاب می کند که به چه تندی و یا کندی می خواهد یاد بگیرد. هرکسی مسئول زندگی خودش می باشد، افکارش و کردارش.
کلید به ابعاد بالاتر، عشق می باشد، فرکانس عشق در قلبتان. عشق برای خودتان، برای دیگران و برای طبیعت. عشق کلیدیست برای ارتباط با غیر زمینیان معنوی. اگر در آسمان سفینه ای می بینید، سعی کنید احساس کنید که چه نوع انرژی دارد. اگر انرژی عشق تشعشع می کند، یکی از ما است. ما هر فکر و هر احساسی را لمس می کنیم.
اگر انجام عملیاتی بر روی زمین لازم شد، فدراسیون روشنایی کیهان با سفینه هایی متفاوت حظور خواهد داشت. زیرا همگی فرکانس لازم برای ورود به سفینه ها را ندارند. بنابراین ما سفینه های فیزیکی هم داریم، با فرکانس پایینتر. این فقط یک احتمال است. ما درواقع دوست داریم شاهد یک دگرگونی هموار باشیم. افراد زیادی که توسط ضلع تاریکی دستکاری شده اند، دگرگونی پر هرج و مرج را بیشتر می خواهند تا یک دگرگونی هموار. به همین دلیل وقتی می شنوند که برای آینده احتمالات بسیاری وجود دارد، عصبی می شوند.
اگر مردمی کافی، انرژی عشق خلق کنند، دگرگونی، آرام و هموار روی خواهد داد. اما اگر بیشتر مردم انرژی منفی خلق کنند، سیاره به درون هرج و مرج عمیقی فرو خواهد رفت و فقط افراد معنوی آماده خواهند بود. به همین دلیل این بسیار مهم است که هشیاری بالایی داشته باشید، تا برای هر نوع شرایطی آمادگی لازم را دارا باشید.
منبع :    https://www.facebook.com/danesh.keyhani