کافه تلخ

۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

معالجات روحي



معالجات روحي
کمک گرفتن از ارواح براي معالجه روحي معمولا به دو طريق صورت مي پذيرد :
1- روح رفتگان به طور مستقيم درصدد معالجه و درمان مريض هاي روحي و عضوي بر مي آيند و با تجويز دارو و دستوراتي , سلامتي بيمار بازخواهد گشت و در اين شرايط مي توان گفت که در اصل , معالج بيماران , خود ارواح هستند و از نيروهاي روحي جهت اين منظور استفاده مي کنند و بدون هيچگونه دارويي مريض را شفا مي دهند.
2- افراد زنده که همان عاملين هستند با استفاده از قدرت هاي روحي خود و با کمک گرفتن از نيروي ارواح , در صدد بهبود بيماران روحي بر مي آيند . چون علاوه بر جسم مادي عناصر ديگري در اطراف بدن وجود دارند که در معالجات روحي بسيار سودمند مي باشند , فرضا در اطراف بدن افراد نسل يشر , هاله اي نوراني وجود دارد که با چشم سر به سادگي ديده نمي شود , ولي با لستفاده از ماده اي به نام دي سيانين قابل روئيت مي گردد. اين هاله اطراف بدن گياهان و حيوانات نيز ديده مي شود.(دي سيانين موجب تشخيص و قدرت ديد بيشتر , در يک زمان کوتاه مي گردد که زاويه ديد فرد تغيير مي يابد).
پزشکان درمانگر که داراي قدرت روشن بيني و نيروي روحي نيز باشند , اغلب قادرند با ديدن رنگ هاله هاي اطراف جسم , به نوع بيماري و ناراحتي هاي اشخاص و مرض آنها را با مشاهده تغيير رنگ در هاله هاي شخص التيام بخشند . بعلاوه آنان قادرند شخصيت افراد را نيز از روي ارتفاع و رنگ همين هاله ها بيان دارند . اين هاله ها در اطراف بدن هر کس به رنگ هاي متفاوت و ارتفاعات گوناگون پديده مي شود که در افراد مختلف به شرح زير مي باشد.
1- رنگ زرد: افرادي که داراي رشد عقلي کامل مي باشند و هنگام تصميم گيري تابع احساسات خود نمي شوند و عقلشان بر احساسشان حکمفرما است , در اطراف بدنشان هاله اي به اين رنگ ديده مي شود, ارتفاع هاله آنها تقريبا بلند است.
2- رنگ سبز تيره : اکثر افراد متعصب که بر نظريات خود چه صحيح و چه غلط پافشاري مي نمايند داراي هاله اي به اين رنگ مي باشند. ممکن است تعصبات آنها ملي ,ناموسي, مذهبي و ... باشد . هاله آنها ارتفاع چنداني ندارد . بعلاوه افراد حيله گر و مکار نيز هاله اي به همين رنگ , ولي کمي کوتاه تر و متغير دارند . همچنين هاله افراد دو رو , حقه باز نيز به همين رنگ ديده مي شود.
3- رنگ گل رز قرمز : رنگ هاله اطراف بدن پسران و دختراني که در حدود سن بلوغ و جواني هستند به اين رنگ است. اين رنگ در افراد ثابت نمي ماند و پس از گذشت مدتي و شکل گرفتن کامل روح و جسم از نظر عقلي , به رنگ اصلي وجودي خود جلوه گر مي شود و رنگي را به خود خواهد گرفت که شخصيت فرد را مشخص مي کند . ارتفاع اين هاله ها نيز بسيار کوتاه است.
4- رنگ کبود تيره: روحانيون و افراد متدين که زندگي خود را با اعتقادات مذهبي و معنوي عجين ساخته اند , هاله اي به اين رنگ دارند , ارتفاع هاله آنها معمولا زياد است.
5- رنگ سفيد روشن: کساني که بردبار , صبور و جوانمرد و در زندگي همواره گذشت بسياري دارند و هرگز در برابر شدائد و سختي هاي زمانه به زانو در نمي آيند , داراي هاله اي به اين رنگ هستند . ارتفاع هاله اين افراد , از بلندي هاله هاي ديگر افراد نسل بشر بيشتر است.
6- رنگ سرخ جگري : اين هاله ها در افراد عصباني و بي گذشت ديده مي شود و صاحبان اين هاله ها معمولا افرادي تند مزاج و بي گذشت و عصباني هستند.
7- سرخ کمرنگ :افراد شهوتران که در زندگي جز به شهوت جنسي به چيز ديگر نمي انديشند , هاله اي کوتاه به اين رنگ دارند .
8- رنگ شيري : اشخاص پر حرف و پر چانه که مجال حرف زدن به هيچکس را نمي دهند و وابستگي زيادي نيز به ماديات محيط خود دارند , داراي هاله اي به اين رنگ هستند . ارتفاع هاله اين افراد متوسط است. همچنين , افرادي که در زندگي خود بجز ماديات , به چيز ديگري نمي انديشند و توانائي سخنوري نيز ندارند , جزو اين گروه هستند.
افراد روشن بيني ( جلاء بصري ) دارند , در شرايط خاصي قادرند رنگ هاله هاي افراد مختلف را ببينند . ارتفاع اين هاله ها و همچنين رنگ آنها در تمام قسمت هاي جسم يکسان نيستند و در برخي از محل ها , ارتفاع آنها کمتر يا زيادتر است. متخصصين روشن بين قادر هستند با مشاهده اين تغيير رنگ ها و تغيير ارتفاع , به نقطه مرض و حالت آن ناراحتي پي ببرند و سپس آن را معالجه نمايند.
هاله هاي هر مخلوقي , به جسم اثيري آن مربوط است و پس از مرگ نيز اين هاله جذب جسم اثيري شده و ظاهرا از بين مي روند. روح کليه مخلوقات زنده , درون اين هاله , که جسد اثيري نيز جزئي از آن است , قرار دارد . روحيات , خصوصيات اخلاقي و رفتاري , ملکات و افکار , ضميرهاي آگاه و ناخودآگاه و عقل و خلاصه تمام قدرت هاي عقلي هر فرد , در درون جسم اثيري که به وسيله همين هاله ها پوشيده شده است قرار دارد.
هنگام مرگ , هاله هاي جسم اثيري , با تمام مشخصات زمان حيات , از جسم مادي جدا مي شود و در جسم اثيري و همراه روح , به عالم روحي مي روند. اين هاله ها و جسم اثيري , به محض ورود به عوالم روحي , به علت وجود جو محيط و داشتن خاصيت تجسدي , قادرند بار ديگر به روح قدرت تجسدي بخشند و زندگي پس از مرگ را گاهي با حالت شکل يافته ادامه دهند . استفاده از اين روش تا زماني است که ارواح به عقل کامل روحي دست نيافته اند . زيرا پس از آن حالت جديدي براي تجسد در ارواح به وجود خواهد آمد.
يکي ديگر از دلايل تماس ارواح با نسل بشر , وجود و شناخت حالت و رنگ و ارتفاع مناسب همين هاله ها در افراد مختلف است چون ارواح قادرند رنگ هاله افراد و ارتفاع آن را از مسيرهايي بسيار دور تشخيص دهند و سپس در صدد تماس با آن فرد بر آيند . ارواح به سادگي قادرند در درون اين هاله ها نفوذ کنند و هدايت جسمي را براي مدت معيني بدست خود بگيرند و با حاکم شدن بر عقل فرد , موجب بيان الهامات روحي توسط مديوم يا بروز پديده هاي بشوند که اين حالت را در مديوم هاي حلولي به سادگي مي توان مشاهده کرد.
جهت درمان هاي روحي که توسط ارواح صورت مي گيرد , به وجود يک نفر مديوم مناسب و قوي نياز مي باشد تا با استفاده از سيالات بدن وي و امواج محيط , ارواح بتوانند عمل معالجه بيمار را انجام دهند . معمولا بهتر است در جلساتي که به اين منظور تشکيل مي شوند , تعدادي افراد مومن و معتقد , با امواج مثبت حضور داشته باشند و جهت استفاده از وجود ارواح براي معالجه , معمولا به اين ترتيب است که ابتدا مديوم را مي خوابانيو , سپس از روح نگهبان يا حامي يا روح حاضر در جلسه تقاضا مي کنيم که روح متخصص و معالجي را در آنجا حاضر کند . زماني که اين روح حاضر شد , اطراف بيمار را نوري فرا خواهد گرفت ( امکان دارد که نور به رنگ هاي مختلف ديده شود). محل مرض يا در بيمار معمولا با نوري پررنگ تر از رنگ زمينه هاله هاي مريض نشان داده مي شود و مديوم يا فرد روشن بيني که در جلسه حضور دارد , به نقطه در يا مرض پي خواهد برد زيرا رنگ هاله محل درد يا ناراحتي , اغلب به رنگ خاکستري است که اين رنگ هرچه تيره تر باشد , نمايانگر وخامت حال مريض و ناراحتي آن محل است و سپس روح حاضر او را معالجه خواهد نمود . عامل از روح حاضر مي خواهد که محل مرض و حتي چگونگي معالجه شخص مريض را براي مديوم شرح دهد. در اين موقع مديومي که در خواب است , به حرف مي آيد و مطالب بسياري را در مورد ناراحتي مريض و چگونگي درمان مرض را براي عامل بازگو خواهد نمود.
در بعضي از مواقع , ارواح توسط مديوم از حضار جلسه مي خواهند که همگي در مورد درمان شي ء خاصي را به عنوان داروي درد مريض در ذهن خود بيانديشند و سپس نظر خود را بر کاغذي بنويسند . سپس با کمال تعجب مشاهده خواهد شد که تمام يا اکثريت افراد , يک نکته خاص را متذکر شده اند و بيمار نيز با استفاده از همان وسيله يا دارو , شفا خواهد يافت.
در بعضي از مراکز و انجمنها که اعضاء بيشتر در اين زمينه ها دارند , بيمار را مستقيما به دست ارواح مي سپارند و ارواح شخصا به روي مريض فعاليت هاي مربوط به مداواي او را انجام مي دهند و حتي گاهي اعمال جراحي را نيز بر روي مريض انجام مي دهند که پس از مدتي کوتاه , مريض شفا و سلامت کامل خود را بدست مي آورد.