کافه تلخ

۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

نوستراداموس



میشل نوستراداموس ” یک پیشگوی ایتالیائی – فرانسوی است که درسالهای 1503 و 1566 زندگی می کرده است .
او در سال 1503 در جنوب فرانسه متولد شد ، و تا میانه عمرش در آنجا بود ؛ سپس به ایتالیا رفت و تا آخر عمرش در آن کشور اقامت داشت .
وی یکی از 9 فرزند تاجری یهودی به نام ” جوی گاسونیت ” بود که این فرد حول و حوش سال 1455 به دین مسیح گرایش یافته بود و دین میراثی اش را تغییر داد . او بعد از تغییر دین میراثی ، با نام ” پی یر نوسترا دامه ” به کار تجارت و محضرداری خودش که سابقأ به آن اشتغال داشت ادامه داد .



از زمان کودکی ” نوستراداموس ” مطالب گفتنی زیادی در دسترس نیست ، به نظر طرفداران و حامیانش ، او خیلی از مسائل و رویدادهای مهم دنیا را ، که به وقوع پیوسته را پیشگوئی نموده است ، ازجمله واقعه های سه جنگ جهانی که دو نمونه آن را خوشبختانه پشت سر نهاده ایم .
می ماند جنگ سوم جهانی ، که بعید نیست به همین زودیها رخ بدهد . این پیشگوی اروپائی ، همچنین تولد جنگاوران معروفی همچون ” ناپلئون بناپارت ” و ” آدولف هیتلر ” و ظهورپدیده هائی مانند ” کمونیسم ” و ” تروریسم ” را نیز از قبل و



!!در زمان حیات خودش بیان کرده است


یکی از چیزهای مهمی که توسط ” نوستراداموس ” پیشگو ، عنوان گردیده است ؛ به دنیا آمدن فردی است به نام ” چرین ” یا ” شرین ” ، که ظاهرأ به نظر ” نوستراداموس ” باید در فرانسه هم متولد می شد . ( احتمالأ اگر جنگ سوم جهانی در پیش رویمان باشد ، هم اکنون متولد شده است ) .
زیرا وی ، این آقای چرین ، بعد از وقوع سومین جنگ جهانی ، قیام می کند و حدود ده هزار سال ، دنیا را در سکوت دلاویزی بدون جنگ وخونریزی نگه می دارد ، ممکن است این حرکت بسیار مهم توسط دنباله روهای وی تا به انتها خواهدبرسد ؛ یعنی به ده هزار سال قدمت بیابد . ( احتمالا صلحی که ” چرین یا شرین ” فرانسوی ، به دنیا هدیه خواهد کرد،باقی مطلب را در بلاگشون بخوانید



برخی ازخصوصیات اخلاقی ” نوستراداموس ” از دیدگاه دانشمندانی که همزمان با او می زیسته اند ، و یا درقرنهای بعد با مطالعه آثار وی به او نسبت داده اند به قرار زیرمی باشند
1-
اکثر شبها نمی خوابید ، بر روی یک صندلی شبیه به صندلی راحتی که جلوس کننده بر روی خودش را به عقب و جلو تاب می دهد ، می نشست . این صندلی بزرگ جنسش از ” برنز ” بوده و امکان دارد که ” نوستراداموس ” به این روش در حالت سختی کشیدن و ریاضت می توانسته که خواب را از چشمان خودش دور بکند و درعوض به تفکر و پیشگوئی های خودش بپردازد . .
2-
شبها با استفاده از کورسوی نوری که از درز درب و یا پنجره چوبی خانه اش به درون اتاقش می تابیده ، به مرور دانسته هایش می پرداخت .
3- ”
نوستروداموس ” معتقد بود ، در تنهائی و در دل تاریکی شب ، راحت تر می توان برای زدایش خلق و خوی ناپسند از وجود خود کاری کرد . بر همین اساس عمدأ برای اینکه خوابش نبرد ، به تنهائی در سکوت و آرامش شب بر روی آن کرسی برنزی قرار می گرفت و برای تهذیب نفس خودش تلاش می کرد .
4-
به نظر او ، غرور بی جا و خود پسندی ، خصیصه های بسیار بدی هستند که شخصیت انسانی آدمی را ، با نادانی حیوانی بدون تعقل ، برابر می سازند .
5-
از کلمات قصار این پیشگو ، عبارات زیر است که بسیار آموزنده
می باشند : ” عصای توانمندی را در دست بگیرید و در میان وظایفی که بر عهده شما محول شده است ، بگردید و آنها را به درستی به انجام برسانید
6-
مانند آب باشید ، سیال و نفوذ کننده . درچنین حالتی می توانید برسنگ هم اثرگذار باشید .
7-
اگر ترس بر شما غلبه کرد ، دستهایتان را به طرفین خودتان باز کنید ، سپس با صدای بلند و با همه نیروی خودتان ، خدا را که همیشه در نزدیکی شما است بخوانید؛ که از توانائی خودش به شما بدهد .
8-
از کار خسته نشوید ، به راحتی می توان خستگی کار قبلی را با انجام دادن کار بعدی از بدن خارج ساخت .
9-
اگر می خواهید همیشه پیروز باشید ، هرگز به شکست نیندیشید ؛ اندیشه های منفی انرژیهای مثبت وجود آدمی را می کاهند .
10-
با خودتان صادق باشید ، در صورتی که از عهده انجام دادن کاری بر نمی آئید ؛ برای خویشتن کار دیگری دست و پا بکنید . اوقاتی را که برای انجام دادن یک کار که در تخصص شما نیست هدر می دهید ؛ گرانبهاتر از نتیجه ای می باشد که از آن به دست خواهید آورد “.
بدون شک از او گفته های دیگری هم در دسترس علاقمندانش بوده و می باشد . اما بد نیست که نکات فوق را هم به آنها ضمیمه کنند






.

پيشگويي هاي نوستر آداموس، جهاني شدن انقلاب اسلامي




برسي پيشگويي هاي نوستر آداموس درباره جهاني شدن انقلاب اسلامي ايران :

شاهزاده عرب، مريخ، خورشيد، ناهيد، شير، حكومت كليسا را از طريق دريا از پاى درخواهد آورد، از جانب ايران پرشيا بيش از يك ميليون پرهيزگار به بيزانس ومصر، به سوى شمال هجوم خواهند آورد (1)
ازكشور عربى خوشبخت در منطقه غنى وثروتمند اعراب شخصى قدرتمند ومسلط بر شريعت حضرت محمد(ص) زاده خواهد شد، اسپانيا را به درد سر انداخته وبرگرانادا غرناطه مستولى مى شود.

از طريق دريا بر مردم نيكوزيا ظفر خواهد يافت.(2)مرد مشرقى از محل استقرار خويش خارج خواهد شد، براى ديدار فرانسه ازكوه آپونين خواهد گذشت، از فراز آسمان، از برف ها، درياها وكوه هاگذر خواهدكرد و همگان را با عصايش مضروب خواهد كرد ....... (3)

ادبيات رمز آلود، واژه اى است كه به بهترين نحو مى تواند عمق معانى شعرواره هاى نوسترآداموس را بيان كند چرا كه طبق نظر اغلب مفسران معروف نوستر آداموس يعنى اريكاچيتهام، گى بوحك رژان شارل, دو فن برون، حداقل وقايع ذيل را مى توان بدون هيچ شك وترديدى از ميان شعرواره هاى رمزآلود نوستر آداموس برشمرد:

آتش سوزى بزرگ لندن در سال1666 م اعدام چارلز اول، روى كار آمدن حكومت مذهبى كرامول در انگلستان، وقوع انقلاب فرانسه، انقلاب روسيه، رويارويى استالين وتروتسكى پس از مرگ لنين، اضمحلال رژيم شوروى، اعدام لويى شانزدهم و مارى آنتَوانت، به قدرت رسيدن ناپلئون وانتخاب لقب امپراتور توسط وى، به قدرت رسيدن هيتلر ورژيم نازى، به قدرت رسيدن موسولينى در ايتاليا و ژنرال فرانكو در اسپانيا، تروركندى، سقوط شاه ايران و وقوع انقلاب اسلامى در ايران،رهبرى امام خمينى ره از فرانسه او دقيقاً عنوان مى كند كه رهبر ايران از فرانسه باعث سقوط شاه ايران مى شود- وقوع حادثه يازدهم سپتامبر و آتشى كه در برج هاى دوقلوى شهر جديد نيويورك ايجاد مى شود و بسيارى از حوادث تاريخى ديگر از سال هاى 1555 ميلادى به بعدكه حدود450 سال را در بر مى گيرد.

دو محاصره، درگرمايي سوزان، انجام مى گيرد. آن مرد، ازفشار تشنگى، به خاطر دوفنجان مملواز آب، كشته مى شود.
دژ نظامى، مملو مى شود، ويک آرمانگراى كهنسال امام خمينى ره،نشانه هاى نيرا سرزمين ايران، را به اهالى ژنو سازمان ملل متحد نشان خواهد داد. (4) رهبر پاريس ، اسپانياى بزرگ را اشغال مى كند، كشتى هاى جنگى در برابر مسلمانان محمدى ها كه از پارتيا ناحيه اى درا يران و مديا ناحيه اى درايران برخاسته اند، مى ايستند آن مرد، سيكلادا روپا را تاراج مى كند، وآنگاه انتظارى بزرگ در بندر يونان حكلمفرما مى شود.
در مجموع نوستر آداموس به اين موضوع به صراحت اشاره مى كندكه ايران پارت، نيرا، پرشيا، مديا با كمك مسلمانان سراسر جهان، از جمله كشورهاى عربى و مخصوصاً سوريه، عربستان سعودى وليبى حكومت مقتدرى را تشكيل مى دهند وپس از جنگى مذهبى كه هسته آن از لبنان شروع مى شود و عمدتا بر عليه اسرائيل است، جهان را به تسخير خود در مى آورند وسپس جنگى جهانى و عظيم رخ خواهد داد وجهان نابود خواهد شد(5)
در هنگامه دميدن خورشيد، آتش بزرگ، ديده خواهد شد صدا و روشناى، درامتداد شمال، ادامه خواهد يافت. در ميانه كره خاک، مرگ وآواى مرگ، كشيده خواهد شد مرگ از درون سلاح ها، آتش وخشكسالى آنان را به انتظارخواهند نشاند. درخاتمه، اين سرزمين به واسطه جنگ جهانى سوم نابود ونامسكون خواهد شد. (6) سرزمين مسكونى، از سكنه خالى خواهد شد براى به دست آوردن سرزمين ها، جدال واختلاف شديدى در مى گيرد , قلمروما به مردانى سپرده خواهد شد كه از غرور و سربلندى تهى خواهند بود. سپس، براى برادران بزرگ، نفاق و مرگ پيش خواهد آمد.
وچنين بر مى آيد كه ايران، جهان را ابتدا از طريق حمله به تركيه و مقدونيه به تصرف خود درخواهد آورد:
شب در آسمان، مشعلى رو به خاموشى، ديده خواهد شد. در مركز رن، جنگ و خشكسالی به بار مى آيد، كمك خيلى دير مى رسد. پرشيا ايران حمله آورده وماگدونيا و در جاى ديگر مى گويد: مقدونيه را به محاصره درمى آورد. (7)
تواى فرانسه اگر ازآب هاى ليگورياگذركنى خود را، درميانه دريا و جزاير در محاصره خواهى يافت . و پيروان محمد، در برابرتو خواهند ايستاد. و همچنين تو اى درياى آدرياتيک استخوان خزان واسبان را خواهى جويد(8) وباز مى گويد: آن مرد، با سلاح ها وآتش درختان، در نزديکي درياى سياه از پرشيا براي تسخيرترابوزان خواهد آمد.
فاروس و ميتيلن به لرزه درخواهد آمد خورشيد، درياى آدرياتيک راكه مملو ازاجساد اعراب است روشن خوا هدكرد. (9)
و سپس نوستر آداموس، عواقب جنگ اتمى و نابودى تدريجى جهان به واسطه جنگ جهانى سوم را شرح مي دهد:
كسوفى در پيش خواهد بودكه از زمان آفرينش گيتى تا زمان مرگ و مصائب حضرت مسيح واز آن زمان تا به امروز مركزرخ نداده است وجهان چنين ظلمتى به خود نديده است... (10)
كه در اين مورد آيات مربوط به قيامت در سوره قيامت به ذهن انسان تداعى مى شود:
فاذا برق البصر و خسف القمر و جمع الشمس والقمر يقول الانسان يومئذ اين المفر. هنگامى كه بينايى خيره مى گردد، و ماه فرو مى رود، و خورشيد و ماه گرد هم آيند، آن روز انسان مى گويد: به كجا فراركنم
مرد والامقامى از تبار عرب به زودى پيش خواهد تاخت. از سوى اهالى بيزانس به او خيانت خواهد شد. ازشهرقديمى رودس به پيشوازاو خواهند آمد، از جانب هانگرى مجارستان متحمل آزار بسيارخواهد شد .(11)
در حوالى درياى آدرياتيک براثرتوفانى عظيم، كشتي غرق مى شود وزمين به لرزه درآيد وبه سوى آسمان پرتاب مى شود ودوباره فرومى افتد در مصرجنبش پيروان محمد افزا يش مى يايد و پيكى به أن سوى مرزها، فرستاده مى شود تا خبررا اعلان كند.
... شهرهاآلوده وكثيف گشته، باعث اعتراض وشرمسارى زيادى خواهد شد، وتاريکي وجهل فقط با درخشش نورازبين مى رود وبا تغييراتى حكومت جهل وظلمت پا يان خواهد يافت... رهبرى اصلى مشرق زمين با شورش هاى زيادى روبرو خواهد شد، كه اكثرا از طرف شمالى ها و غربي ها مغلوب شده است، كه عده اى كشته و برخى مورد آزار قرارگرفته اند و بقيه در حال گريزند و فرزندانشان كه از زنان متعددى هستند، زندانى شده اند. (12)

م. پ. ادوارد دركتاب خود در باب پيشگويى هاى نوسترآداموس نقل مى كند كه سانتورى هشتم، قطعه 6 مربوط به وقوع جنگ جهانى سوم است:

"... جنگ و خونريزى براى مرتبه سوم حتمى است آتش به حدى است كه درياها به جوش مى آيد واز دولت ما فقط دو دولت واز جهان فقط نيمى باقى مى ماند...(13) شاهزاده ليبياى كه نماينده حكومت ايران است در غرب به قدرت خواهد رسيد، يک فرانسوى ازاعراب به شدت مكدرخواهد شد، دانشمند اديب،ادبا خود را با اوضاع وفق خواهند داد، زبان عرب برفرانسه پيش مى گيرد....(14)

در نزديکي سوربن جهت حمله به مجارستان، قهرمانى ازاهالى برودها سياه پوستان به آنان هشدار خواهد داد. رهبر بيزانس، سالون ازاسلاوينا، آنان را به شريعت محمد درخواهد آورد. همچنين نوستر آداموس چنين مى سرايد كه: امپراتورى مقدس به آلمان خواهد آمد پيروان اسماعيل جايگاه بى مانع خواهند يافت. آدم هاى نادان همچنان خواستاركارمانى شريعت كهنه هستند. تمامى حمايت كنندگان محمد سراسر گيتى را خواهند پوشاند 15)

بنابراين، نوسترآداموس در اغلب سانتورى ها از جمله سانتورى 5 نسبت به فتح جهان به وسيله شريعت حضرت محمد(ص) به غرب وتمدن غربى هشدار مى دهد وبه جهانيان اعلام مى كند كه روزى مسلمانان به رهبرى ايران وتمدن ايرانى بر جهان مسلط خواهند شدكه اين بى شك در پيوند باگسترش و جهانى شدن انقلاب اسلامى ايران است. (16)

ا. سانتوري قطعه 5/55
2. قطعه 29/2
3. سانتورى 4 قطعه 59.
4. سانتوري 4 ص 63/3
5. سانتوري 2 قطعه 91
6. سانتوري 2 قطعه 95
7. سانتوري 2 قطعه 96
8. سانتوري 3 قطعه 23
9.قطعه 27/5
10. سانتوري 5 قطعه 47
11. سانتوري 2 قطعه 86
12. نوستر آداموس نامه به فرزند ص 274
13. سانتوري 3 قطعه 27
14. سانتوري 10 قطعه 62
15. سانتوري 10 قطعه 31
16. نشريه موعود، شماره37 ص 27